niedziela, 12 grudnia 2021

Reniferki

 

 Właściwie na  pierwszym planie same ich główki.... przyczajone w gałązkach choinki :) Pierwsza powstała zawieszka, młodego zawstydzonego reniferka.

 

 

W niedługim czasie do maluszka dołączyli starsi bracia. Zawadiacy z nich jakich mało... co widać po ich zadziornych uśmieszkach...

 


 Bracia będą robić za pompony do szarego szalika.

 

 

Trochę szkoda zrobiło mi się tego maluszka. By sam tak nie pozostał postanowiłam mu zrobić opiekuna :)


 

Tym razem nie zawieszkę, lecz zakładkę do książki.

 


Jak na starszyznę przystało, opiekun dostał kopytka, ogonek i szaliczek na trzaskające mrozy ;)


 

Maluszek zostanie zawieszką dyndającą na choince a starszy Rudolf, umilać mi będzie zimowe wieczory przy czytadełku :)


 

Inspiracje do moich reniferów znalazłam przez przypadek na YouTube gdzie jest masa takich tutoriali. Mi pod pasowała  ilta4crochet. Czy zdążę przed świętami chwycić za igiełkę?..tego nie wiem....świątecznych wzorów i planów z nimi związanymi mam masę ale póki co owładnęło mną szydełko. Śniegu napadało więc zmykam lepić bałwana;)

 


 Słonecznego tygodnia!

Poplątana

 

16 komentarzy:

  1. Rewelacyjne reniferki! A ta zakładka obłędna!!!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło! Dziękuję i ślę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe Łosie. Miałaś super pomysł by zrobić zawieszki, Szalik z takimi pomponami to też nie byle jaki zwyklak do okręcenia się na szyi. No, a zakładka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za tak miłe słowa! Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Przesłodkie renifery! Pięknie wyglądają na choince i na zakładce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że oprócz reniferków coś jeszcze zadynda na choince ale o tym w następnym poście ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Super rodzinka reniferów:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te reniferki czy łosie! Ciekawa jestem szalika z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie reniferki!! A zakładka super!! Bardzo mi się podobają te szydełkowe zakładki, jak znajdę chwilę musze sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Świetnie się je robi, są bardzo osobiste i umilają czytanie lektury;) Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  8. Normalnie oczy i buzia się do nich śmieje, takie słodkie maleństwa poczyniłaś 😁
    Serdeczności ślę 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo uśmiech to podstawa! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń