środa, 13 sierpnia 2014

Prezenty wręczone...



Więc mogę w końcu pokazać,
efekty mojej półtoramiesięcznej pracy;)
Dama z poprzednich postów, dostała w końcu godną oprawę.




Wpierw myślałam o ciemnej prostej ramie, lecz coś mi nie grało.
Postawiłam na przecieraną szaro - brązową z ozdobnym wykończeniem.





Tak jak przypuszczałam z gotowych nie znalazłam nic odpowiedniego,
więc robiłam ramę na zamówienie. Myślę że jest idealnie.



  ********

Drugi obraz, którym się zajmowałam, był zupełnie z innej bajki;)
Dla męża obdarowanej, który jest zapalonym wędkarzem wykonałam obraz z serii:
Desings for the Needle - Nature's Window "Fishing"




 Kilka fotek z powstawania obrazu:





Haft kolorowy, zróżnicowany co czyniło pracę nad nim bardzo przyjemną.
Krzyżyki, ćwierć-krzyzyki, french knoty i masa konturów...
wszystko co lubię ;)

























Dorzuciłam tez coś od siebie i kilka elementów wzoru wyszyłam nićmi Kreinik.
 



    Wędkarstwo
     -----<>-----
Wcześnie do łóżka,
Wcześnie wstawać,
Nauczyć się kłamać,
że ryby brały jak cholera...

Mniej więcej tak to brzmi;)

Tutaj zrezygnowałam z paspartu oprawiając haft w starą drewnianą ramę. 




Na sesji towarzyszył mi Pan Kot,  który ma ostatnio straszne parcie na szkło;)) 




Wędkarstwo to nie tylko hobby ale i sport,
więc zgłaszam mój obraz na Wyzwanie sierpniowe Szuflady - Sport   KLIK



 
 




Co teraz?  Raczej nic nowego na tamborek nie wskoczy.
Zajmę się  nadrabianiem zaległości na waszych blogach i kończeniem zaczętych haftów.....
...choć zimowy obraz mi się marzy;))




Pozdrowienia!
Poplątana

55 komentarzy:

  1. Świetnie oprawiłaś obrazy, ramy pasują do nich idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafty, ramy są w sam raz :) Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w moich skromnych progach i dziękuje za miłe słowa;)

      Usuń
  3. śliczne obrazy, z pewnością ucieszyły obdarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczenie,uśmiech więc myślę że jak najbardziej niespodzianki się udały;)) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Dama wygląda genialnie w oprawie!
    Drugi obrazek również świetny, będzie wyjątkowym prezentem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!;) Właśnie czekam na reakcje obdarowanego, bo nie dane mi było wręczyć obrazka osobiście;)

      Usuń
  5. Pięknie oprawiona dama. Idealnie dobrana kolorystyka. A co do obrazka wędkarskiego :) To przez to, ze jest taki kolorowy to podoba mi się bardzo bardzo:)
    I bardzo podoba mi się zdjęcie tego haftu z mulinkami na ringu :)
    Ściskam i czekam na info jak b będziesz w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga! Do Krakowa póki co się nie wybieram,trochę plany mi się pomieszały ale gdyby znowu jakiś spontan mnie dopadł, dam Ci znać;) Mulinki na ringu to na prawdę świetna sprawa,bardzo ułatwia mi to prace,a co najważniejsze nie szukam danego koloru po całym łóżku, który akurat w danym momencie gdzieś mi się zgubił ;)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. gdy widzę takie piękne hafty sama mam ochotę je wyhaftować. Dama jest oprawiona przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie by damę zdobiła Twe wnętrza, będę Cię dopingować;)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Dama oprawiona idealnie! A wędkarstwo... no cóż, ja też jestem wielbicielką pół-, ćwierć-, french i tak dalej :)) Bardzo urozmaicają pracę nad haftem :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie. Bardzo przyjemnie mi się wyszywało "Wędkarstwo", jeden wieczór rybka, innym razem spławik;) Lubię hafty które są różnorodne.

      Usuń
  8. Oba hafty są zachwycające i świetnie oprawione.:) Z zainteresowaniem przyjrzałam się damie, bo podobną będę wyszywać mamie męża.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie.Ja również chyba będę teraz wyszywać postać.... właściwie cztery postacie...póki co mam 8 nóg ;)
      Czekam niecierpliwie na pierwsze odsłony Twojej damy i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Przepięknie oprawiona Dama!!! nowa właścicielka na pewno zachwycona☺
    Pozdrawiam cieplutko♥
    ps. zapomniałam napisać, że wędkarski obrazek jest rewelacyjny! mojemu tacie na pewno by się spodobał, jest zapalonym wędkarzem☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba! Właścicielka zachwycona, co mnie bardzo cieszy......a i ty miałaś w tym swój udział;)))
      Dziękuje i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  10. Dama w kapeluszu rewelacyjnie oprawiona, a obraz dla wędkarza super, bardzo mi się spodobał chyba temu że mój tatuś był wędkarzem :) zapalonym :) Piękne prace Natalko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Małgosiu;) Mój tata tez wędkuje,dla niego mam trochę inny haft wybrany,oczywiście też w tej tematyce,tyle że czasu na jego wykonanie aktualnie nie mam..ale zimą..wieczory coraz dłuższe więc i czasu na xxx więcej;))
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Piękna dama,aż kusi...,obrazek dla wędkarza też kuszący... Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oprawa dla damy idealna. Nie mogłaś wybrać lepiej! Wszystko tu spójne :) A jeśli chodzi o haft dla zapalonego wędkarza, to wzór idealny! Gdzie taki znalazłaś?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!Zestaw jest tutaj: http://www.ebay.co.uk/itm/Designs-Cross-Stitch-Nature-039-s-Window-Fly-Fishing-Trout-Needle-Kit-NEW-rod-reel-/281349838472?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4181c1d688&nma=true&si=%252FZXANbftflXsAh3jjIHkTu3E9bg% .... jak i wiele innych;) Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Cudna oprawa , piękne hafciki i wspaniałe prezenty!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prezenty, zawsze mówię - ramka to jest ta kropka nad "i". Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obrazy są cudowne, a kicia fantastycznie je prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne prezenty! Piękne oprawy!
    A haft o wędkarzu - wprost boski! Dzisiaj mój synuś właśnie wrócił z nocnego wędkowania - tylko jemu nie brały :))))
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że powinnaś mu wyszyć przykazania wędkarza, a wtedy "ryby będą brały jak cholera" ;))

      Usuń
  17. wspaniałe hafciki, słodkie prezenty:)
    myszkowato;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem jak ta Pani wyglądała w czarnej prostej ramie, ale w tej wygląda naprawdę idealnie :)
    A ten drugi haft - wędkarski - też jest wspaniały. Tematyka akurat dla mojego ojca. Muszę się za tym wzorem rozejrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W prostej ramie była zbyt smutna,a zależało mi na tym by była nieco tajemnicza. Myślę że się udało;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Śliczne hafty, sesja super, jak zawsze zresztą, Pan Kot słodziutki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje!...również w imieniu Pana Kota;)

      Usuń
  20. Fajny ten haft wędkarski. Nie rozumiem łowienia ryb ale siedzenie nad woda o świecie jest super. Wolę z aparatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje spacery są interesujące i podoba mi się jak przedstawiasz je na zdjęciach. Chętnie zobaczyłabym świt nad wodą Twoimi oczami;)

      Usuń
  21. Idealnie to wykonałaś , dama jest fantastyczna , a dla kolegi wędkarza odjazdowy haft , piękne są Twoje dzieła , pozdrawiam Dusia, powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie!;)

      Usuń
  22. Bardzo ładne prace. Dama w tej oprawie wygląda bardzo elegancko. Obraz dla wędkarza ciekawy -cała masa fajnych detali musiało się haftować z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie się haftowało;) Teraz chodzi za mną zimowy obraz najlepiej by miał masę szczegółów i mimo wszystko był kolorowy..nawet już taki znalazłam... ale najpierw muszę wykończyć zaczęte hafty.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Natalko, przepraszam, ze dopiero odpisuje na Twojego posta. Przede wszystkim BARDZO, BARDZO I TO BARDZO DZIEKUJEMY ZA PRZEPIEKNE PREZENTY!!! Oboje jestesmy zachwyceni!!! W "Czarnym Kapeluszu" starannie i idealnie dobrana rama podkresla PIEKNO haftu. Prostota a zarazem elegancja pieknie ze soba wspolgraja. Obraz dla mojego meza rowniez MISTRZOWSKO wykonany, przepiekne kolory a zdjecia po prostu "bajka"…a Pan Kot to prawdziwie UROCZY SLODZIAK!!! Jeszcze raz OGROMNIE DZIEKUJEMY I SERDECZNIE POZDRAWIAMY!!!!!!!!!!!!!!!!! Gosia z rodzinka :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. JESZCZE RAZ DZIEKUJEMY, JESZCZE RAZ DZIEKUJEMY, JESZCZE RAZ DZIEKUJEMY, DO POTEGI ENTEJ DZIEKUJEMY ZA PRZEPIEKNE PREZENTY I GORACO PODRAWIAMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gosia z rodzinka ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puchnę z dumy kochani! Dla mnie to największa pochwała, gdy prezent trafia w gusta obdarowanych i do tego sprawia im radość! Pięknie dziękuje za komplementy,pozdrawiam cieplutko i ściskam Was mocno!
      Ps....I czekam na fotki obrazów w Waszym domku ;) Buziaki!!!

      Usuń
  25. Warto było poczekać na tą prezentację :) Jak zawsze u Ciebie wszystko idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne obrazy Natalko ale ten dla wędkarza jest jak dla mnie - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne obrazy! Dama świetnie oprawiona!

    OdpowiedzUsuń
  28. Brawo - wspaniała oprawa damy w kapeluszu, masz dobry gust i własny wypracowany styl, gratuluję !!!
    Obraz prezentuje się okazale ( czy passe-partout to burgund ? ). Drugi obraz o tematyce wędkarskiej również piękny i cudnie, tak starannie wyhaftowany - perfekcja !
    Bardzo lubię zaglądać na Twój blog aby podziwiać piękne obrazy.
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowite prace! :) Obrazek wędkarski jest naprawdę świetny, i już przeczytałam, że obdarowani są bardzo zadowoleni z prezentów :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Oniemialam.... Dama jest przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudo! Twoje prace są niesamowite! Fantastyczne ujęcie tematu, precyzja wykonania, kolorystyka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń