sobota, 13 lipca 2013

Nimue - "Fairy Dust"


Wyhaftowałam  i zapomniałam.
Przypomniałam sobie gdy zobaczyłam nowy blog Celtic Faeries w hafcie 
Haft leżał i czekał... aż w końcu doczekał się oprawy. 
Oprawiony podarowałam w prezencie siostrze.





Magiczny Podmuch to wzór zaczerpnięty ze zbioru ilustracji, pochodzących z książki "W poszukiwaniu czarów" ilustrowanej przez Jean - Baptiste Monge i Erle Ferroniere.


oryginalny obrazek
mój haft


       

Wyszywałam na tkaninie Aida 16ct koloru beżowego.
Użyłam nici Dmc według schematu. Zmieniłam jeden kolor na spódniczce i pyle. 
Chciałam by te fragmenty haftu były bardziej delikatne niż w oryginale. 
Zamiast nici nr 3864, dałam jedwabną mulinę niemieckiej firmy Elga.











I zdjęcia już oprawionego obrazka :






U mnie znowu pada, choć za chmur przebija się słońce.
Więc pozdrawiam cieplutko i idę podgonić moje kobietki,
bym mogła Wam w końcu coś pokazać ;) 
Uściski.





29 komentarzy:

  1. Your stitching is wonderful!
    Well done
    Nurdan

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful and what a lovely gift for you sister (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny haft w pięknej oprawie!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest tak piękny, że kusi, by się zabrać za któryś obrazek Nimue.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Te wzory tak już mają, że można się w nich zakochać ;))
      Mam jeszcze kilka Nimue w planach, tylko z czasem krucho. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Przed chwilą widziałam Twój post na blogu Celtic Faeries :) powtórzę, że bardzo lubię ten wzór, pięknie go wykonałaś i oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wykonana praca podziwiam siostra napewno jest zadowolona pozdrawiam i zapraszam Maria

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały haft ! :) Kocham ilustracje tego autora...i każda wprawia mnie w zachwyt !
    Siostra na pewno będzie zadowolona ,z tak pieknego prezentu :)
    Pozdrawiam
    Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra zachwycona a ja prze..szczęśliwa i dumna :)) Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Piękny,delikatny i uroczy, chyba nawet lepszy od oryginału:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! A troszkę obawiałam się, gdy zmieniałam zalecaną tkaninę i kolorek wdzianka elfika ;))Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Taaak,jest piekna! I piękne wykonanie- duzo ładniej wyglada z ta zamieniona mulina.Tez mam w planie dokładnie ten obrazek,ale poki co... :) tylko w planie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plany wcześniej czy później zostaną zrealizowane:))Ja mam tyle że mi pewnie życia nie starczy aby wszystko wyszyć. Dziękuje i pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  10. Zapraszam po wyróżnienie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, delikatny haft! Pięknie oprawiony! Kwadratową ramkę zamawiałaś czy miałaś ogromne szczęście taką kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szczęściarą ;) Stała sobie zakurzona u fotografa, jak to Pani powiedziała : "kolor nie chodliwy więc dam rabat" Zapłaciłam za nią niecałe 20zł jest z szybą i drewniana :) Hafcik był za mały więc dorobiłam na wymiar pasportu.

      Usuń
  12. Piekny i delikatny haft! Tez chciałabym go wyszyc!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny jest, muszę i ja się kiedyś za niego zabrać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje;) Bardzo przyjemnie i szybciutko się haftuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie oprawiłaś ten hafcik. Ja też ostatnio wyhaftowałam właśnie ten obrazek, uważam że jest śliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń