niedziela, 28 czerwca 2015

"Czarny tulipan"




Dawno temu znalazłam w sieci ten wzór, 
ale jakoś zawsze przed nim na tamborek wskakiwały inne projekty.
Właśnie nad tym haftem ostatnio cicho pracowałam.
Cicho, iż obraz był przygotowywany na prezent.
Został wręczony na zakończenie roku szkolnego, dla wychowawczyni mojego syna.
Wzór świetny a efekt końcowy haftu również  bardzo mi się podoba,
na tyle iż pewnie go jeszcze raz kiedyś wyszyje;)

 








Linda 27ct kolor - kość słoniowa.
Nici Dmc - 6 kolorów.
Krzyżyki 2 pasma muliny.
Cień kwiatów i kontury 1 pasmo muliny. 





Życzę Wam słonecznego tygodnia, a ja będę szukać wolnego czasu na relaks;)

78 komentarzy:

  1. śliczny jest i jeszcze idealnie pasowałby mi do sypialni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ja też już mam znalazłam na niego miejsce, dlatego też napisałam że po raz drugi ten wzór wyhaftuje;)

      Usuń
  2. Congrats on this great finish! Black tulips look gorgeous♥
    Have a lovely new week
    Nurdan

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały haft.... subtelny.... Ale kontury dodają tego co najcenniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By był bardziej delikatny wprowadziłam małe zmiany;) Cień zrobiłam pół krzyżykami,zalecane tutaj xxx wydawały mi się zbyt ciężkie..jak na cień;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Cudowny. Jeszcze takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszperałam sam wzór i od razu mi się spodobał;) Nawet nie wiem czyj to projekt itd...a może jakaś seria to jest?

      Usuń
  5. Elegancki prezen, klimatycznie oprawiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Co do ramy miałam w myślach trzy typy...stanęło na czwartym;)

      Usuń
  6. Piękny haft! Pełen niepowtarzalnego uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prezent :) wzór bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny haft! ramę dobrałaś idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zakup ramy pojechałam gdzieś na etapie drugiego zdjęcia, powstawania kwiatów;) Wzięłam nitki i pod ich kolor ją dobierałam;)) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  9. Jestem oczarowana! Niby czarno - biały wzór, ale efekt wspaniały! Prześliczny haft!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Mi też nie wszystkie czarno-białe wzory się podobają, ale niektóre...np. takie jak ten,
      przemawiają do mnie od razu;)))

      Usuń
  10. Śliczny, mam ten wzór w katalogu "koniecznie wyhaftować" :o) Świetnie dobrana ramka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc haftuj, bardzo przyjemnie się wyszywa ten wzór. Z chęcią zobaczę Twoją wersję tulipanów;)

      Usuń
  11. Piękna praca i równie gustowna oprawa. Całość wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać.Właśnie tak chciałam by wyglądał obraz;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  12. O kurczę, jaka subtelność.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :) Chociaż jestem wyszywającą nauczycielką, miło by mi było dostać taki prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje za tak pochlebne słowa i witam serdecznie;)

      Usuń
  14. niecodzienny wzór trochę smutny ... ale to kwestia przestawienia się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet przez myśl mi nie przeszło że ten wzór może być smutny....ale tak jak piszesz, każdy widzi inaczej;)
      Ja uwielbiam czarny kolor i hafty w takim stylu.

      Usuń
  15. Cudowny wzór, pięknie go wyszyłaś i oprawiłaś. Na pewno prezent bardzo się nauczycielce spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm..myślę że tak, że się spodobał;)) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  16. Wspanialy! Uwielbiam ten wzor i sama mam zamiar go kiedys wyszyc. Uwielbiam kolorystyke B&W. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Może wiesz czyj to jest wzór? Może to jest jakaś seria i są w tym stylu wzory innych kwiatów?

      Usuń
  17. Bardzo ładny haft i świetnie wygląda w tej ramce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz (a może nie wiesz), że kocham tulipany: rewelacja! I wzór, i haft.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem;) I jeszcze bardziej mi miło że czarne Ci się podobają;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Pierwszy raz widzę ten wzór i niezmiernie mi się podoba. Chyba kiedyś się na niego skuszę. Jako prezent idealny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno temu wzorek gdzieś wygrzebałam i też nie widziałam nigdzie jego wyszytego. Skoro Ci się podoba,
      nie pozostało Ci nic innego tylko się skusić na jego zrobienie;)Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Pięknie wyszło!
    Fajny i pomysłowy prezent!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, och, tulipan śliczny, haft również, cienie dodają uroku i tak pięknemu tulipanowi, pomysł na prezent super. Pozdrawiam - Małgosia W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i dziękuje za miłe słowa;) Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Bardzo elegancki prezent :) Pięknie wyeksponowany haft, powiesiłabym takie cudo w sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. I moją sypialnie miały zdobić;) Lecz skusiłam się i pierwszą zrobiłam "Kompozycje makową"...a teraz córka zajęła pokój i żądzą w nim wróżki i kotki;))

      Usuń
  23. No no no :) Bardzo ciekawy wzór !!! Super wykonanie i idealnie dobrana ramka :))) Zaciekawiło mnie aż 6 kolorów muliny. Niby nie widać a dzięki takiej ilości wzór robi się bardzo plastyczny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki odcieniom czerni i siwego, haft wygląda jak szkic ołówkiem i to mi też w nim się bardzo podobało;)
      Dziękuje za miłe słowa i witam serdecznie.

      Usuń
  24. Wygląda jak rysunek! Śliczny obrazek! Rama dobrana idealnie!
    Mnie Czarny tulipan kojarzy się z filmem z Alainem Delon :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to mi się spodobało w tych kwiatach, że wyglądają jak naszkicowane;)
      Witam serdecznie u siebie i dziękuje za miłe słowa.

      Usuń
  25. Przepiękny obrazek, nic tylko podziwiać. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny,masz oko do cudnych wzorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że podobają Ci się moje wybory;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  27. Piękny,masz oko do cudnych wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny,masz oko do cudnych wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczny ten czarny tulipan - obrazek będzie wspaniałą pamiątką.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zachwycający haft....bardzo mi się podoba ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ! Ciekawe jakby to wyglądało w kolorze;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Nad kolorem się nie zastanawiałam, bo podoba mi się właśnie tak jak jest;)

      Usuń
  32. Musze Ci Nati powiedzieć, ze wzór jak i dobrana do niego rama sa absolutnie zachwycające! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ja Ci powiem, że jest mi bardzo miło to czytać;) Uściski.

      Usuń
  33. Haft przepiękny 😊 jestem oczarowana efektem 😊 pozdrawiam i zapraszam do mnie 😊

    OdpowiedzUsuń