poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Pies i Gnom - finał


Jutro 1 września, a ja dopiero dzisiaj poczyniłam synowi przygotowania do szkoły.
Sprzątając Jego pokój zerknęłam na ścianę i.....
przecież nie pokazałam Wam jeszcze finału pracy mojego obrazka.
Więc chwalę się;)




 Etapy powstawania haftu: 








Zróżnicowany był ten wzór i nie tylko pod względem kolorów.
Występowały tutaj mini, pół i ćwierć krzyżyki i wcale nie było ich tak mało.











Sam haft wart był takiej zabawy, na koniec szczypta magii i proszę bardzo:
Pies, gnom i świerszcz w pełnej krasie!





 Wyruszyli o zmierzchu na spacer po sekretnym ogrodzie...





Nie chciałam za bardzo przeszkadzać,
więc strzeliłam im tylko kilka fotek....





by potem pozostawić ich samych sobie;)




Dane techniczne haftu:
Len Belfast - kolor perłowoszary.
Mulina Dmc -40 kolorów
Różnorodne krzyżyki co 2 nitki płótna 2 pasemkami muliny.
Wszystkie kontury jak i pół krzyżyki 1 pasmem muliny.
Dzwonek na szyi psa zawiesiłam na brązowej bawełnianej przędzy
Guziki wyszywałam nicią Kreinik nr.5005,
a światło w latarni zapaliłam Kreinikiem nr.021 HL.
Wzór opracowany na podstawie ilustracji Jean - Baptiste Monge.
Wymiary haftu 24cm x 24cm.




******* 
 

55 komentarzy:

  1. Piękna praca :) Bardzo fajny wzór. Lubię skomplikowane wzory, ale głównie dlatego, że wiele się od nich uczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak. Im więcej wyszywasz tym więcej się uczysz, przy okazji wyrabiając swój własny styl haftowania.
      Wzór był różnorodny, lecz pracowało mi się przy nim rewelacyjnie...nie przepadam np. za wyszywaniem jednym kolorem dużych powierzchni, uwielbiam jak coś się dzieje;) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Super zdjęcia zrobiłaś :)
    A tak z ciekawości, to czemu podpisujesz Nimue, przecież ten wzór z tą firmą nie ma nic wspólnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie. Byłam przekonana że to Nimue, teraz poszperałam i rzeczywiście to nie jest ich obrazek. Nie znalazłam tez informacji czyj to projekt...Błąd naprawiony;) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
    2. To przeróbka osoby prywatnej Rosjanki albo Francuski, bo są dwie wersje tego wzoru i teraz już nie pamiętam dokładnie. Nie zapomnij o wrzuceniu na CF :)

      Usuń
  3. Rewelacyjny obrazek, jestem pod wrażeniem wykonania. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek a zdjęcia cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft!
    Mini krzyżyki? Z lupą je robiłaś? One są co 1 nitkę stawiane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są robione co 1 nitkę. Widać je w etapach powstawania na trzecim zdjęciu,na kapeluszu gnoma.
      Oczy same się przestawiają więc póki co bez lupy się obyło;))
      Dziękuje i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Piękny haft!
    Jestem zachwycona sesją zdjęciową :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft :) obrazek rewelacyjny :) piękne zdjęcia zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U la la!
    To jest projekt godny podziwu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puchnę z dumy czytając takie słowa;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Cudny obrazek, a jakie detale. Nie mogę oczu oderwać i super zdjęcia zrobiłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię robić fotki w plenerze więc tym bardziej jest mi miło że oprócz haftu i one są zauważalne..i na dodatek się jeszcze podobają;) Dziękuje i śle pozdrowienia!

      Usuń
  10. Pięknie wyszło. Obraz jest zjawiskowy. Sama mam go na swojej liście haftów do wyszycia ale pewnie jeszcze dużo czasu upłynie zanim się za niego wezmę, choć jak widzę efekt końcowy u Ciebie to najchętniej już bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłam to moja lista haftów do wyszycia jest bardzo ruchoma.Może więc i w Twojej coś się poprzestawia;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Trochę magii jest jak najbardziej wskazane;) Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Sliczny obrazek i faktycznie bardzo magiczny :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe czego szukali w ogrodzie, bo wyglądają tajemniczo:)
    Śliczny obraz!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś zgubili, bo nadal ich widuje wieczorami;)) Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Och, jest wspaniały, nie wiem co więcej napisać. Dobrze, że nie zapomniałaś na amen go pokazać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obłędny obrazek! Dobrze, że nam go pokazujesz! Ja bym nie wytrzymała z prezentacją nawet godziny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprawiałam go w nocy po pracy, a rano miałam wyjazd. Po powrocie inny sprawy zajęły mą głowę stąd te spóźnienie.
      Dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam.

      Usuń
  16. Magiczny obrazek i zdjęcia pełne magii. Cudo.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Woow :)
    Przepiękna praca. Dla mnie to czarna magia, więc podziwiam strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obrazek przepiękny. Fajnie byłoby mieć tyle cierpliwości i samozaparcia, żeby go wyszyć. Zdjęcia w zieleni i z rozproszonym światłem przepięknie podkreślają jego urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje dynie w ogrodzie tak pięknie prezentują się wieczorową porą;) Dziękuje i pozdrawiam!

      Usuń
  20. Śliczny obrazek -wart tej ciężkiej pracy. Bardzo fajna fotosesja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję ukończenia!
    Piękny haft i idealna oprawa! Całość cudnie się prezentuje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy kończyłam haft w zamyśle miałam oprawić go w czarną ramę. Jednak kobieta zmienną jest i...
      bardzo dobrze;) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  22. Śliczny, w jesiennych tonach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę kolorów mi brakuje za oknem, ale to tylko chwilka i niedługo będziemy mieli już jesień na całego;)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  23. Nati, przepiękny finisz! :) Cieszę się, że skróciłaś gnomowi nochalka :)
    No i jakie piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga! Te skrócenie to taki zabieg plastyczny, raptem może trzy krzyżyki zamieniłam;) Uściski!

      Usuń
  24. Jestem pod wrażeniem, cudny obrazek i mistrzowskie wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Obraz super, gratuluję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na ostatnim zdjęciu jakby wyszarzyć tło haftu to wyglądałoby jakby naprawdę przechodzili przez ulicę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Magiczny obrazek, pięknie się prezentuje, oprawa obrazu jak zawsze bardzo trafna, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń