wtorek, 27 sierpnia 2013

Seria




Pisałam już wcześniej, że wyszywam od dawna.
Więc... bardzo dawno temu, wyszyłam serie obrazków, prezentowaną w gazetce z haftami "Anna" Leżały sobie one spokojnie, wraz z innymi moimi pracami w szafie.
Ostatnio wzięłam się za porządki w moim hafciarskim kąciku i gdy się na nie natknęłam, postanowiłam je oprawić. Już wiedziałam kto zostanie ich nowym właścicielem.
Jak postanowiłam tak też zrobiłam ;))
Hafty są różnej wielkości, więc odpuściłam sobie szukanie gotowych ramek.
Zamówiłam je u stolarza i zostały one pomalowane bezbarwnym lakierem.
Szyby do nich, stolarz który jest zresztą moim sąsiadem, dociął mi ze starych okien. 
Oczywiście, zamiast przed oprawieniem haftów zrobić zdjęcia,
zrobiłam na odwrót. Tak wygląda moja oprawiona seria :



 
























Wyszywałam na polskiej Aidzie 14ct kupowanej na metry.
Kolory dobierałam według własnego uznania z moich zapasów.
Wyhaftowane, oprawione obrazki podarowałam mojej mamie ;))
Zawiesiliśmy je w kuchni, gdzie się pięknie prezentują na tle miętowych ścian.




Mama zadowolona, a ja jeszcze bardziej, że moje hafty są tam gdzie powinny, 
czyli zdobią i cieszą oko ;)
A od jutra biorę się za porządek, w moich poplątanych nitkach.
Pozdrawiam i przesyłam Wam jeszcze trochę  letniego ciepełka ;))







34 komentarze:

  1. Witaj Nati tą późną porą ale ostatnio mogę raczej spokojnie pisac - przecudna kolekcja piękny prezent dla mamy sprawiłaś - pozdrawiam ciepło ale o mnie już zimnosię robi Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) Również zasiadam do komputera późno wieczorem lub przy porannej kawce.
      Mimo chłodu, pozdrawiam bardzo cieplutko ;))

      Usuń
  2. Super zestawik :) Dobrze, że znalazły swoje miejsce, bo szkoda, aby takie śliczności w półce leżały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tą serią posiadam.... w gazetce :)
    Śliczna jest. Fajnie, że znalazła swoje miejsce i cieszy oczy.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zachęcam do wyszycia, bo robi je się bardzo przyjemnie;))
      Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękna seria!
    też mam kilka archiwalnych numerów "Anny":)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Kiedyś zazwyczaj korzystałam z Anny lub podobnych pism i nie wiedziałam co chcę wyszywać,za to teraz to nie wiem skąd wziąć czas na wyszywanie moich planowanych haftów;))

      Usuń
  5. Takich wzorków jeszcze nie widziałam, fajne są, takie radosne :))) Świetny prezent dla mamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i cieszę się, że udało mi się Ciebie zaskoczyć ;))
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  6. Hafciki jak w sam raz do kuchni, więc dobrze, że tam swoje miejsce znalazły :D Fajnie, że mama zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowolona ;))) Obrazki pięknie zdobią i ocieplają kuchnię.
      Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  7. Na pewno są piękną ozdobą, może nam jeszcze pokażesz zdjęcie miętowej haftowanej ściany?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne są te hafciki, takie kolorowe! I super, że znalazły swoje miejsce:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna seria, na pewno super wygląda w tej kuchni.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo że się podobają. Dziękuję ;))

      Usuń
  10. Fajnie,że po długim leżakowaniu w szafie znalazły wreszcie swoje miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiły w nowe progi, a Ja teraz mam wolne miejsce w szafie.... na nowe hafciki ;)))

      Usuń
  11. Natalko już wiem co będę chciała przy następnej wymiance ha ha pozdrawiam Dusia CUDOWNE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślimy ;))) Dziękuje i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  12. Nominowałam cię do Liebster Blog po szczegółty zapraszam do mnie pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały komplet! Podziwiam za to, że sama dobierałaś kolory:) ja bym się nie mogła zdecydować!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) Często dobieram sama kolory, tak na oko, na wyczucie, tak jak mi pasuje ;)))

      Usuń
  14. Witaj Nati :)
    Bardzo fajna kolekcja i jak dobrze, że już nie muszą leżakować w szafie. Piękny prezent sprawiłaś mamie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie prezentuje się ta seria! Fajnie oprawiona! Nigdy bym nie pomyślała, że obrazki wyhaftowałaś na poskiej 14ct.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) Wtedy miałam dostęp tylko do takiej tkaniny ;))Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. Bardzo ładna kolekcja małych, pięknych obrazków ! Świetnie się prezentują na tej miętowej ścianie. Wszystkie haftowane prace trzeba pokazywać i eksponować je, aby cieszyły oczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są Twoje prace :-) Jak żywe !

    OdpowiedzUsuń