piątek, 30 sierpnia 2013

Wyróżnienie ;)

Z wielką przyjemnością oznajmiam, że mój blog został nominowany do wyróżnienia,
przez Marię Wicher z bloga Mój mały art świat za co bardzo dziękuje ! 






Wyróżnienie jest nagrodą za "dobrze wykonaną pracę". Przekazujemy je następnym 11 blogom 
i informujemy o tym fakcie nominowanych. Osoby wyróżnione odpowiadają na 11 pytań 
zadanych przez osobę nominującą. Nie można wyróżnić tego od kogo dostało się nominację.
Tyle zasad a oto pytania które przygotowała Maria :

1) Jak oceniasz swój a zarazem mój blog?
- Maria tworzy piękne prace a Jej pomysłowość nie zna granic, co czyni Jej mały art świat miejscem wyjątkowym.Ja natomiast prowadząc mój hafciarski pamiętnik, staram rozwijać moją pasję i pokazywać to co tworze najlepiej jak umiem. Najważniejsza jest  że robimy to z sercem;)
2) Jak wygląda Twój czas relaksu?
- Oczywiście przy tamborku i przy kawce;)) Czasami film, książka a w tle ulubiona muzyczka.
3) Rano kawka czy herbata pobudza Cię do myślenia?
- Kawka ;))
4) Jaka tematyka literatury najbardziej Cię interesuje?
- Ostatnio gustuje w literaturze obyczajowej-kobiecej.
(Grochola,Kalicińska, Szwaja ) 
5) Jakie potrawy najbardziej uwielbiasz?
- Wszystkie które mi smakują,szczególnie potrawy z kuchni polskiej.
6) Czy prawda jest dla Ciebie ważna?
- Najważniejsza. Kłamstwo psuje wszystko...
7) Czy zawodowo pracujesz ciężko? 
Pracowałam,teraz przebywam na urlopie wychowawczym i cieszę się z czasu spędzonego z dziećmi;)
8) Lubisz zwierzęta domowe?
- Tak ;) Teraz mam psa i kota ale były też rybki,papugi i chomiki.
9) Jakbyś miała do wyboru wybrać darmową wycieczkę jakie by to było miasto - Paryż, Rzym,Kraków?
- Zdecydowanie Paryż ;)
10) Ile lat trwa Twoja pasja?
- Haftem krzyżykowym zajmuje się od zawsze, z małymi przerwami na rzecz szydełka i haftu richelieu.
11) Czy oprócz nałogu prowadzenia bloga masz inne, typu papierosy,duże ilości picia kawy,zbieranie przydatnej makulatury do Twego tworzenia?
- Nie mam nałogów, mam tylko drobne przyjemności ;)) 
 
Uważnie przyglądając się, czy nie ma banerka broniącego przed wyróżnieniem, przekazuje je wszystkim kreatywnym osobą tworzącym niepowtarzalne rzeczy;)
Lecz trzymając się zasad zapraszam do zabawy i nominuje 11 blogów do nagrody:
 



1. Nitki Ariadny 
2. Te chwile.. 
3. Nitka czarodziejka 
4. Świat Promyka haftem malowany..
5. Haft po godzinach
6. cudArteńka
7. Syndrom kury domowej
8. Tylko przyjemności
9. Takie tam czarowanie 
10.Wieczorami
11.Myszkowato 
  
i moje pytania :

1.Ulubiona pora roku?
2.Wolisz wczesne poranki czy późne wieczory? 
3.Morze,góry czy jezioro?
4.Twój sposób na relaks?
5.Książka czy film?
6.Kawka czy herbatka?
7.Słodycz marcepanu czy pikantne papryczki?
8.Subtelny beż czy krwista czerwień?
9.Styl nowoczesny czy sielskie klimaty? 
10.Najbardziej w swoim wyglądzie lubisz...?
11.Marzę o ....?

Pięknie dziękuje !
Uściski


37 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyróżnienia! :) bardzo się cieszę że podałaś je dalej do konkretnych osób a nie "poszłaś na łatwiznę" mówiąc "częstujcie się" ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;)Myślę że nie łatwo nominować 11 blogów jak tak wiele kreatywnych osób wokoło, ale jak zasady to zasady ;))

      Usuń
  3. Dziękuję ślicznie , to ci niespodzianka, przyjmuję i przekażę dalej pozdrawiam Dusia [Twoje odpowiedzi dużą mówią o Tobie]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci sprawiłam niespodziankę i czekam na Twój wpis ;)

      Usuń
  4. Natalko dziękuję bardzo szybko napisałaś post - nie było trudno prawda ? jeszcze raz ci gratuluję pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie i powiem Ci że Twoje pytania wcale nie były łatwe,potrzebowałam chwilki by się zastanowić ;))Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Dobrze się coś dowiedzieć o Tobie ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję i jednocześnie dziękuję za nominację!:) To duża przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i cieszę się że sprawiłam Ci przyjemność!
      Pozdrawiam gorąco ;)

      Usuń
  7. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za nominację:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje i czekam na Twój wpis ;))
      Pozdrawiam ciepło;)

      Usuń
  8. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za nominację :) Miło jest mieć świadomość, że nasz trud został doceniony.
    Pozwolę sobie przy tej okazji na małą uwagę dotyczącą wpisu Weronki. Nienominowanie kolejnych 11 blogów nie jest wynikiem pójścia na łatwiznę. Ja na łatwiznę raczej w życiu nie chodzę, co, mam nadzieję, widać na moim blogu... Do wszystkiego podchodzę ze starannością i uwagą.
    To kwestia sposobu podejścia do tematu oceny. Bo niby jakimi kryteriami oceniać czyjąś pasję, radość tworzenia, włożone serce?. Ja, przyznam się, nie wypracowałam dotąd takich kryteriów. I dlatego przepraszam ale nominować nie będę. Mam nadzieję, że tym samym nikogo nie urażę. A co do zasad, trzeba by chyba pomyśleć nad jakąś modyfikacją... Może na przykład: nominować mailowo, żeby nie było przykro tym, których chętnie odwiedzamy, a których nie wybraliśmy do nominacji...? A pytania zamieszczać na blogu z prośbą o odpowiedzi wszystkich, którzy po prostu mają ochotę na taką zabawę...?
    Co o tym sądzisz?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Libster Blog Awards jest to wyróżnienie przekazywane jako łańcuszek kolejnym 11 blogom. Nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania i szacunku za dobrze wykonywaną pracę. Nominujesz jeśli masz na to ochotę i odpowiadasz na pytania jeśli również masz na to ochotę.Rozumiem,że niełatwo nominować tych kilka blogów bo sama miałam z tym problem. Ale to jest tylko zabawa, zawsze możesz wrzucić na bloga banerek broniący przed tego typu wyróżnieniami;)Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Masz rację, chyba dzielę włos na czworo ;) Od dziecka tak mam, że nawet zabawę traktuję śmiertelnie poważnie :))) Pani w szkole zawsze na wywiadówce mówiła mojej mamie, że córka jest za poważna na swój wiek :)))

      Usuń
  9. Gratuluję wyróżnienia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję serdecznie wyróżnienia i bardzo dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia, piękny jest Twój blog :) Dziękuję za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wyróżnienie! :) Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na nie na moim blogu, muszę się też zastanowić nad pytaniami i nominacjami :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uff, wreszcie dotarłam.:) Gratuluję wyróżnienia i dziękuję!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że udało Ci się dotrzeć, po odbiór należnej nagrody.;)))
      Proszę i dziękuje;))Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie...Tak jak już kiedyś pisałam,nie za bardzo mam chęci na takie łańcuszki..ale...Jeśli przyjmiesz komentarz w całości,to odpowiem na Twoje pytania-może coś Ci więcej powiedzą o mnie???
    1.Ulubiona pora roku?
    Lubię letnie cieplutkie poranki i słoneczne zimowe popołudnia :)
    2.Wolisz wczesne poranki czy późne wieczory?
    Kocham poranki-uśmiechy moich małych pocieszek.. Póżne wieczorki poświęcam na tworzenie...
    3.Morze,góry czy jezioro?
    Tak nie za morzasto ani za górzasto-po środku:)
    4.Twój sposób na relaks?
    Ostatnim czasem przytulaski z najmniejszą pocieszką... i wieczorna kąpiel,kiedy dzieciaczki już śpią...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...
    5.Książka czy film?
    Dobra książka ;)
    6.Kawka czy herbatka?
    Herbatka(biała,zielona,owocowe...i zwyczajna czarna w największym domowym dzbanuszku) kawy 0% w moim organizmie...ale w ogromnych ilościach zaraz po herbatce-to niezdrowa cola :(
    7.Słodycz marcepanu czy pikantne papryczki?
    marcepanowe chlebki...........mmmmmmmmmmmmmmmmmm
    8.Subtelny beż czy krwista czerwień?
    Beż i szarości..........
    9.Styl nowoczesny czy sielskie klimaty?
    Kuchnia w nowoczesnym stylu-minimalizm do tego-wieczorki najchętniej w sielskich klimatach...
    10.Najbardziej w swoim wyglądzie lubisz...?
    Ostatnio wracam do siebie po ciężkich brzuszkowatych 7miesiącach ;) chyba powinnam częściej patrzeć w lustro-może polubię swój jakiś kawałek????
    11.Marzę o ....?
    Marzę o tym, by moja cała rodzinka była zdrowa,w szczególności najmniejsza myszka- teraz już z doświadczenia wiem,że jak mamy zdrówko- można góry przenosić...kiedy musiałam leżeć pół roku to były dla mnie bardzo trudne chwile podchodzące pod depresję, pomimo iż wiedziałam,że to uratuje moja małą myszkę. Kiedy tylko ją zobaczyłam- nic innego się nie liczyło-siły powróciły i wiem, że mogę dalej marzyć i mieć nadzieję,że sie spełnią wszystkie moje marzenia-a nadzieja umiera ostatnia.....

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje Martuniu;))Jesteś bardzo kreatywną i pomysłową osóbka.Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich projektów i innych cudeniek które tworzysz! Twój wpis bardzo dużo mówi o Tobie.Jak to mówiła moja babcia: Jeśli potrafisz o czymś marzyć,to potrafisz także tego dokonać,a wtedy któregoś pięknego dnia otworzysz oczy i niespodziewanie stwierdzisz,że marzenie stało się prawdą ;)))) Z całego serducha,życzę Tobie i Twojej rodzince zdrówka, jak i spełnienia wszystkich marzeń. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń