piątek, 17 maja 2013

Elf Dzwonka Okrągłolistnego - Flower Fairies



 Ostatnio na blogu : Hafty Jarzębinowe , zobaczyłam pięknej urody,
powstający haft z serii Flowers Fairies. Postanowiłam, że nadeszła pora by pochwalić się moją wróżką ;)  Jako, że lubię różne stwory, elfy, skrzaty, czarownice, gnomy i wszystkie stworzenia z tego czarodziejskiego, magicznego świata, wyszyłam sobie Elfa Dzwonka Okrągłolistnego.







 Do jego wykonania potrzebowałam 33 kolorów muliny. 
Użyłam muliny dmc. Wyszywałam na Aidzie 16ct kolor biały.
Kilka zbliżeń mojej malutkiej piękności:









 

  
Paseczek został ozdobiony koralikami. Na skrzydełkach i bluzeczce można dostrzec mieniące się miejsca. Zostały one wyszyte muliną metalizowaną dmc - kolory perłowe. Nie powiem, że to była prosta sprawa, ciągle mi się nitka skręcała i plątała. Ale efekt jest :)







Wróżka zmieniła miejsce zamieszkania i obecnie zdobi pokój mojej najmłodszej siostrzyczki. Została wypożyczona na krótką sesję w plenerze. Tam też ani na krok, nie odstępowała Jej, pan lub pani mucha. Mimo moich starań odgonienia owada , dałam za wygraną... ;)))





 Poplątana



21 komentarzy:

  1. Witaj !dech zapiera na widok tego obrazka ! , ten elf jest wspaniały ! a ja kocham ta serię , jesteś pewnie z niego bardzo dumna i pewnie nie tylko ja Ci zazdroszczę !, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo dumna :))) i na niej nie zaprzestanę! Mam w planach jeszcze dwie z tej serii.Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. No moja droga- zazdrośnik mi się włączył :) Nie wiem o co Ci chodziło z lekkością haftu na 16stce bo moim zdaniem niczego nie brakuje temu Elfikowi- wręcz przeciwnie- jest cudny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.Bardzo się cieszę że Ci się podoba,dziękuje za tak miłe słowa :)))Z tą lekkością...chodziło mi bardziej o kolor niż o rozmiar kanwy.Gdy zobaczyłam Twoją piękność, stwierdziłam że ta biel u mojej malutkiej,jest po prostu za biała....Teraz z niecierpliwością czekam na finał twojej pracy. Cieplutko pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Aaaaa a co będziesz haftować z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie podoba mi się Elf dzikiej róży (The Rose Hip Fairy) lecz nie mam wzoru, więc wybór pewnie padnie na elfa malwy lub wierzby :)))

      Usuń
  4. No kobietko,śliczny elfik.Podoba mi się podwójnie,bo taki sam wisi w pokoju mojej córci.Piękne zdjęcia a Pani Mucha przesympatyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)) Ja właśnie dla córeczki nad łóżeczko, mam w planach następny z tej serii.Pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Przepiękny ten elfik, koraliki pasują idealnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalio, śledzę Twego bloga od samego początku!Wszystkie prace są wspaniałe ,lecz wróżka jest najpiękniejsza . Powodzenia!

    Siostrzyczka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:)) Cieszę się,że moja maleńka jest tak szczęśliwa u Ciebie,zawsze najważniejsza i najpiękniejsza ;))) Buziaki

      Usuń
  7. Przepiekna elfinka! Zdjęcie w plenerze wyszło super! Prawie wszystkie elfinki z tej serii są urocze. Zdjęcie na papierze nie oddaje ich prawdziwego piękna. Dopiero jak się zobaczy takie wyhaftowane cudo, jak np. u Ciebie, to jest TO! Aż się zachciewa wyhaftować jakiegoś elfa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) Właśnie tak sobie pomyślałam, że elfinka poczuje się fantastycznie wśród kwiatów i zieleni. Pozdrawiam ;))

      Usuń
  8. Mam ten wzór haftu, pozostaje tylko kupić muliny i zabrać się do roboty ;) Na razie odstrasza mnie rozmiar tego obrazka ;) ale przyznam szczerze, że Twoje wykonanie bardzo mnie zachęca do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :)) Obrazek nie jest taki wielki,a wyszywa się szybciutko.Prócz wróżki i kwiatów są same pół krzyżyki, więc idzie piorunem. A więc zachęcam do pracy i pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  9. Śliczny elfik :)) Zdjęcia nie do końca oddają te dodatkowe efekty perłowej nitki, ale wyobrażam sobie, że w realu wygląda to zjawiskowo! I jeszcze te koraliki... piękny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Starałam się zrobić zbliżenia by było widać ten efekt,chyba się światło od tych nici odbija,w realu wygląda rewelacyjnie, mieni się i skrzy ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj. Ten elf jest prześliczny. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń