środa, 14 maja 2014

"Przydasiowe drzewko" - Candy u Poplątanej;)


Nawet nie wiem kiedy ale,
minął już rok od kiedy zaczęłam prowadzić mój hafciarski pamiętnik.
Przez ten czas poznałam wiele ciekawych, kreatywnych osób,
które mnie inspirują i motywują w mych twórczych zmaganiach.
Serdecznie dziękuje za liczne odwiedziny,
i dopingujące słowa, pozostawione po nich.
Z okazji rocznicy przygotowałam dla Was mały upominek,
który nazwałam "Przydasiowe drzewko";)




Wpierw powstał pień drzewa....




Potem zrobiłam koronę z różnych mulinek. 
By drzewko zrzuciło swe "listki" wystarczy pociągnąć za końcówkę białej kokardki. 





Pod drzewkiem wyrosła tasiemkowa trawka z kłującymi chwastami i krenikolusem..





Skoro rozdawajka u Poplątanej, nie mogło być inaczej.
Drzewko wylądowało na zawieszce, największej jaką dotychczas robiłam;)



 



 














Jeśli macie ochotę przygarnąć "Przydasiowe drzewko" proszę o:  
- umieszczenie na waszych blogach poniższego zdjęcia wraz z linkiem do mnie
http://morisonek.blogspot.com/2014/05/przydasiowe-drzewko-candy-u-poplatanej.html 
- zostawienie komentarza pod tym postem z wyrazem chęci udziału w zabawie.
- będzie mi również miło jeśli poszerzycie grono moich obserwatorów ;))





Zapisy do 15 czerwca  2014r do północy.
Po losowaniu, wyślę upominek.
(tylko na terenie Polski, osoby z zagranicznym adresem,
mogą podać adres rodziny, przyjaciół itp).






 Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zapraszam do zabawy;))

Poplątana

 


139 komentarzy:

  1. Wooooowwww! Jaki rewelacyjny pomysł NATI!!! :) Ja pierwsza, pierwsza!! :)))
    Drzewko jest tak super, że nie można nie stanąć w szranki :)
    I kolejnego tak udanego roku Ci kochana życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Postanowiłam nie brać udziału w tych zabawach ale dla Ciebie zrobię jeszcze wyjątek :p :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc bardzo mi miło że się skusiłaś wziąć udział w zabawie! Życzę powodzenia w losowaniu;)

      Usuń
  3. Czy ze mną wszystko w porządku? "Zapisy do 15 czerwca 2013r do północy." ten rok????
    Jeśli to tylko mała pomyłka z radości rocznicy to ja chętnie przyłączam się do zabawy i drzewko takie wspaniałe bym chętnie w domku ugościła....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźniłyśmy się z zapisami o rok, ale że losowania jeszcze nie było, to może się do niego zakwalifikujemy. ;p

      Usuń
    2. Ups..Chyba się starzeje, że latek już sobie odejmuję;)) Oczywiście że chodzi o 2014r! Błąd dziewczyny już naprawiony. Witam serdecznie uczestniczki zabawy, życząc powodzenia!;))

      Usuń
  4. Pomysł bombowy a drzewko niesamowtie i jak tu się na nie nie skusić ;)
    Gratuluję roczku i życzę mnóstwa kolejnych owocnych i twórczych chwil :)
    Grzecznie staję w kolejeczce i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i miło mi że dołączyłaś do zabawy;)

      Usuń
  5. Wow! Brakuje mi slow! Pomysl jest genialny, niesamowity, fantastyczny! :) Gratuluje roczku i zycze kolejnego udanego i przede wszystkim tworczego! :) Chetnie zapisze sie do Twojej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne drzewko :-) Świetny pomysł.
    Z przyjemnością i ja ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim zacznę od gratulacji - mijającego roczku w blogowym świecie i genialnego pomysłu na prezent w zabawie!!! Wymyśliłaś to rewelacyjnie! Prędziuchno zajmuję miejsce w kolejce, bo podejrzewam, że będzie ona niesamowicie długaśna;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemne słowa,dziękuje i życzę szczęścia;)

      Usuń
  8. Ale fajny prezent przygotowałaś !
    Oczywiście ustawiam się w kolejce i gratuluję roczku oraz życzę wieeelu pomysłów na przyszłość.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już znalazłam miejsce na "Drzewko Poplątanej" :)
    Gratulacje na roczek i wielu kolejnych życzę.
    Do obserwatorów się dopisałam, a banerek zawiesiłam w swoim Robótkowym kąciku czytelniczym
    Pozdrawiam serdecznie
    E.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie się przyłączam do zabawy, a nuż szczęście się uśmiechnie do mnie - nie ukrywam, że chciałabym bardzo, bo przygotowane przydasiowe drzewko jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście gratuluję pierwszego minionego roczku blogowego i życzę kolejnych, równie owocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalko wprawdzie już mam drzewko od ciebie ale obok tego obojetnie nie przejdę - jest cudowne i ustawiam się po cichutku w ogonku - banerek wstawiam już chwilka moment u mnie na pasku bocznym - gratuluję ci roczku i buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że dołączyłaś do zabawy;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. wow!! jakie piękne rozdanie. Drzewko jest cudowne, aż żal będzie "zerwac" mu listeczki :(
    bardzo chętnie ustawiam się w kolejce i liczę na to, że mi się poszczęści:)
    Obserwuję Cię już od bardzo dawna :)
    banerek wisi tu: www.radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com

    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listeczki spadną, ale zawsze na ich miejsce mogą następne odrosnąć;) Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ale fajny pomysl, sliczne to drzewko! Az bedzie szkoda je rozmontowac :D. Ja rowniez zglaszam sie do zabawy i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję roczku! Życzę Ci kolejnych inspiracji, a nam mozliwości podziwiania Twoich prac. Przecudny pomysł z drzewkiem Natiko! Jeszcze się z takim nie spotkałam i dziewczyny mają rację, że szkoda to drzewko "niszczyć", ja ustawiam się w kolejce i z ogromną chęcią przygarnę drzewko. Nawet mam pomysł jakby je wykorzystać. Banerek znajdziesz na http://mojezyciepasjauslane.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyłączam się do zabawy i życzę wielu inspiracji. Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczny pomysł!!:))))))) z przyjemnością umieszczę zdjęcie u siebie jeśli chcesz, ale się nie zapisuję;)
    udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za słowa uznania i pozdrawiam cieplutko!;)

      Usuń
  18. Z przyjemnością zapisuję się na to cuuudne candy, pomysł na drzewko miałaś rewelacyjny!!!!! bardzo bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję roczku w blogowaniu, niech wena twórcza nie opuszcza Cię nigdy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że pomysł na Candy Ci się spodobał;) Trzymam kciuki i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  19. Ustawiam się w kolejce!
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł! Gratuluję roku blogowania i życzę kolejnych, owocnych latek w blogosferze :) A na te cudowne, hafciarskie przydasie zapisuję się z przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł z drzewkim,chetnie dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak można przejść obojętnie obok takiego drzewa cudności :) oczywiście, że staję w kolejce. Przy okazji gratuluję roku blogowania

    OdpowiedzUsuń
  23. Natalko, Ty to jestes pelna pomyslow!!! Drzewko KAPITALNE, az szkoda by gubilo "listeczki",no ale jak sama nazwa mowi"Przydasiowe Drzewko"…ale zawsze mozna je uzupelnic i trawke tez… :))) Na pewno uszczesliwi jakas mila osobke. :) Gratulujemy blogowego i bardzo owocnego ROCZKU oraz zyczymy kolejnych tworczych lat!!!!! :))))) Goraco pozdrawiamy! Gosia z rodzinka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie powycinali drzewa na moim przydomowym lasku,( tam robiłam zdjęcia do Zimorodka). Stąd tez się wziął pomysł na "Przydasiowe drzewko" Tak to już jest, że jeśli drzewku pozwoli się rosnąć, to i tak zgubi liście ale zawsze po pewnym czasie, odrosną mu nowe;) Dziękuje i śle pozdrowienia!

      Usuń
  24. Jaki super pomysł na candy! Kreatywnie, a zarazem pięknie.
    Zapisuję się!
    Życzę kolejnych tak udanych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny pomysł i jaki pracochłonny. Bardzo mi się podoba więc jakże mogłoby być inaczej - zgłaszam się na ochotnika do opieki nad drzewem:) Pozdrawiam serdecznie i bardzo gratuluję roczku, oby następny i olejne były jeszcze lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje roczek to bardzo ważne wydarzenie! Tworzysz takie cuda.... ach Tak długo się powstrzymywałam przed kolejnym udziałem w candy ale u mojej Idolki muszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc miło mi, że się skusiłaś wziąć udział;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  27. gratki z okazji roczku:)
    ja zazwyczaj nie biorę udziału w żadnym candy bo i tak nie wierzę w to, że wygram, ale dla takiego drzewka zrobię wyjątek, bo bardzo mi się spodobała forma podarunku. gratuluję pomysłowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo chętnie stanę w kolejce :) Podlinkowane zdjęcie umieściłam na pasku bocznym, a Twój blog dodałam do czytnika :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję roczku i życzę dalszej nieustającej weny twórczej.Bardzo oryginalny pomysł z drzewkiem.Oczywiście staję w kolejce po szczęście.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. z przyjemnością wezmę udział w zabawie :) wszystkiego najlepszego z okazji Twojego "roczku". a Twój blog ogladam już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuje sie również w kolejce:)
    Banerek na moim blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ wspaniałości :) Marzę już o tym drzewku :) Życzę Ci wielu,wielu lat wspaniałego blogowania i spotykania samych wartościowych ludzi :) Pozdrawiam serdecznie i bardzo grzecznie ustawiam się w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O matko , jakie ono cudne , różne wersje tego drzewka widziałam sama cos tam zrobiłam , ale takie przydasiowe , powaliło mi , bardzo zapragnęłam je mieć ,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią poznam rodzinę mojego drzewka,więc na pewno Cie odwiedzę. Życzę szczęścia w losowaniu;)

      Usuń
  34. Gratuluję roczku! Obyś jak najwięcej miała takich rocznic.:) Z przyjemnością i zainteresowaniem do ciebie zaglądam i oczywiście zapisuję się na tak wspaniałe candy.:) Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwsza moja myśl? "Fajne kolorowe i hafciarskie drzewko szczęścia. Chyba na prezent dla innej hafciarki:p" A tu jednak jubileusz. Gratuluje, czas szybko leci. Gratuluje też koncepcji na organizację nagrody! Też dopisuje się do listy, a Ciebie dodałem do swoich obserwowanych nie z racji Candy, tylko tego że Ty pierwsza częściej do mnie zaglądasz;) pozdrawiam Oskar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością do Ciebie zaglądam i miło mi Cię witać u siebie;) Pozdrawiam życząc szczęścia w losowaniu.

      Usuń
  36. Fantastyczny pomysł z tym drzewkiem!
    Nawet jeśli jakiś cud się zdarzy i wygram - wątpię bym potrafiła je "rozczłonkować" i użyć te wszystkie wstążeczki i mulinki ;)
    Prędzej na ścianie je sobie powieszę. W całości. Tak jak jest teraz. Cudne!

    Pozdrawiam cieplutko
    Nimidaris

    http://nimidaris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w zabawie i dziękuje za miłe słowa;)

      Usuń
  37. zgłaszam się po to cudeńko z haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. banerek wstawiony :)
    obserwuje jako futrzak1694 .
    świetny pomysł na drzewko :) nie wpadłabym na to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi;) Witam życząc powodzenia w losowaniu.

      Usuń
  39. Ale długa kolejka !!! Ale co się dziwić jak tu TAKIE drzewo do wygrania :) Zgłaszam się więc i ja z gratulacjami całorocznymi i życzeniami na kolejne lata blogowania :)
    PS. Przyznam się szczerze że jakby drzewko do mnie trafiło to nie wiem czy bym miała sumienie je odlistowić i odchwaścić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie! Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  40. Poprzedniczka napisała, że długa kolejka... Nic to, może się uda :)
    Cudowne drzewko i wspaniały pomysł. Gratuluję rocznicy i życzę następnych!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniały pomysł z tym drzewkiem! Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję pierwszego roczku blogowania :)
    Drzewko fantastyczne, więc i ja staję w kolejce po jego owoce :)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję roczku!
    Świetny pomysł , też Chcę!

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie przygarnę tak cudownie kolorowe drzewko:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie pomysłowe drzewko:) Z przyjemnością zapisuję się:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialny pomysł :) Ja również zgłaszam się do zabawy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie cudowne drzewko!!! Pewnie, że się zapisuję do zabawy. Co prawda nie mam szczęścia w losowaniach ale może tym razem będzie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  48. O nie mogę, jakie cudeńko. Ale świetny pomysł Drzewko jest rewelacyjne i też chcę takie mieć!!! :) Dlatego od razu zapisuję się w kolejkę i trzymam za siebie kciuki. A Tobie życzę jeszcze wielu twórczych lat na blogu. A tworzysz fantastyczne rzeczy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Oczywiście przyłączam się do zabawy :) drzewko jest świetne, bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie no przejść obojętnie obok takie cuda nie można. Oczywiście dołączam do zabawy :)))
    Życzę kolejnych lat tak owocnego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wiem, że jestem na szarym końcu, ale tak bardzo mi się spodobało drzewko, że postanowiłam zaryzykować i się zapisać. Zwłaszcza, że mam gdzie to drzewko "posadzić" :) Dlatego oficjalnie oznajmiam - zapisuję się w kolejce.
    Do obserwatorów bardzo chętnie się zapiszę, ale w tej chwili coś się dzieje z witrynką "obserwatorzy", ale jak tylko będę mogła to z ogromna przyjemnością, bo bardzo podobają mi się Twoje prace.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie za miłe słowa i witam Cię serdecznie w moich skromnych progach;)

      Usuń
  52. Witam, ładnie tu u Ciebie. Już dodaję Twój blog do czytnika. Chętnie wezmę udział w zabawie. Umieszczam Twoje candy na moim blogu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią wpadnę w odwiedzinki do Ciebie, jednocześnie witam Cie serdecznie u siebie;)

      Usuń
  53. Witam gratulacje roczku. Jak tu cudnie u Ciebie będę stałą obserwatorką. Banner umieszczony, obserwuje i liczę na łut szczęścia.:) AZ drzewko przydasiowe bomba wspaniały nie powstarzalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i pozostaje mi życzyć powodzenia w losowaniu;)

      Usuń
  54. Gratuluję rocznicy oby jeszcze więcej takich przed Tobą ;)))
    Drzewko powala na kolana i pomysł i wykonanie i mam na nie chrapkę ;)))
    UŚciski wielkie i serdeczne dla Ciebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję serdecznie, piękna rocznica. Widzę, że jest bardzo dużo chętnych, ale też się zapiszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Super pomysł na nietuzinkowe candy :)
    Oczywiście , że się zapisuję i czekam grzecznie w kolejce ( długiej...)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego miejsce się znajdzie;)) Witam serdecznie u siebie.

      Usuń
  57. Ale piękne drzewko.
    Oczywiście zapisuję się do grona, bo będzie mi bardzo miło tutaj zaglądać.
    Zapisuję się do kolejki chętnych na to cudeńko.
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło
    http://pakamerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ciebie gościć,oczywiście z zaproszenia skorzystam i Pakamerke odwiedzę;)

      Usuń
  58. Przepiękne poplątane drzewko :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie stanę w kolejce http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Pierwszy raz widzę takie Candy! Pomysł wprost rewelacyjny, bardzo mi się podoba. Oczywiście biorę udział w zabawie i pozdrawiam :)

    http://justmycraft.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dziękuję i życzę powodzenia w losowaniu;))

      Usuń
  61. rewelacyjny pomysł, i to mnie skusiło!!! Jak wygram to u siebie twoje drzewko podam dalej tylko że ze swoimi podarunkami. Cudowne!! Więc się zapisuję !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))) Świetne rozwiązanie. Witam i życzę powodzenia.

      Usuń
  62. Ekstra taki porządek na drzewku, tez się ustawiam w długiej kolejce:)
    millaneart.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Serdecznie gratuluję roczku i życzę kolejnych lat owocnego blogowania.
    Zaglądałam do Ciebie anonimowo, teraz już obserwuję.
    Drzewko jest rewelacyjne więc z przyjemnością ustawiam się w tej długiej kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnie odwiedzę Twój blog;) nie wiem czy wyrażasz chęć, przygarnięcia drzewka i bierzesz udział w zabawie?;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję rocznicy i życzę dalszego wspaniałego blogowania i wielkiej frajdy z tego !!!!!
    I ustawiam się w tej długaśnej kolejce, bo jestem miłośniczką drzew wszelakich... A to wyjątkowo jest urokliwe :)
    Będę za siebie trzymać kciuki
    Pozdrawiam wiosennie :-)
    Marille
    z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Dłuuuuga kolejka! Ale co mi tam, ustawiam się!

    Tysięcy kilometrów kwadratowych różnorakich haftów
    Milionów rożnych rodzajów mulinek
    Dużej ilości pieniędzy na nie
    Również wielkiej cierpliwości
    Siły na trzymanie igły
    Oraz dużej ilości wolnego czasu życzę!

    Mam nadzieję, że wierszyk się spodobał :)

    http://chwytamhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. bardzo chętnie się zapisuję , ponieważ to przydasie do mojej techniki banerek u mnie na blogu gdzie serdecznie zapraszam http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakie piękne drzewko :) :)
    Ja właśnie umówiłam się z Mamą na naukę haftu, więc Twoje drzewko bardzo by mnie ucieszyło. Z tego powodu staję w ogonku :)
    I gratuluję rocznicy - niech wena Cię nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne drzewko. Pozwolę sobie zaryzykować i liczyć na szczęście w losowaniu :) http://kuferek-meri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. To i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  71. no to ja też zgłaszam się z milą chęcią. ;)
    Obserwuję, a banerek wstawiłam tuu:
    marysseprobuje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale to drzewko cudne, zapisuję się z nadzieją na szczęście. Super pomysł i wykonanie. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  73. I blog frequently and I truly appreciate your information. This
    great article has truly peaked my interest. I'm going
    to take a note of your site and keep checking for new details about once
    per week. I opted in for your RSS feed as well.


    Stop by my site; Girokonto

    OdpowiedzUsuń