czwartek, 27 marca 2014

Dzisiaj się pochwalę;)


Jakiś czas temu zostałam zapytana,
czy nie zechciałabym udostępnić zdjęć mojego "Guziczkowego drzewka",
do magazynu dekoratorsko - wnętrzarskiego pt. "Dekoracje z Pomysłem".




Oczywiście;) 
Zamieszczenie mojej pracy w "Galerii ozdób z guzików", 
pośród innych prac znanych Wam blogowych koleżanek, to dla mnie duże wyróżnienie.
I tak oto moja zawieszka, znalazła się w nowym numerze ów magazynu.





Sama gazeta to fajne źródło inspiracji i pomysłów,
jak samodzielnie w prosty i szybki sposób ozdobić mieszkanie,
za pomocą różnych materiałów tj: papier, tkanina, drewno.
Wypatrzyłam kilka fajnych pomysłów:

na wielkanocne pisanki...


 aranżacje stołu...




 wieniec z gazetowych jajeczek....



  
pomysły na dekoracje wazonów...



i doniczek...



Wszystkie artykuły opisane są tak,
aby każdy mógł bez trudy wykonać wybrane pomysły. 
























Kaloszki już mam. Teraz tylko poczekam,
aż mi tulipanki zakwitną i taką dekoracja sobie na pewno postawie na tarasie;))






............


Na tamborku w sumie nic takiego się nie dzieje.
Kontury zostawiam sobie na deserek i robię je na samym końcu,
więc jedynie mogę zaprezentować....
rozrastającą się niebieską plamę;)



Uściski!

62 komentarze:

  1. Gratuluję:) Niebieska plama zapowiada się imponująco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spojrzałam na cały wzór i to dopiero plamka mała;) Dziękuje i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Nati, gratulacje !!! Ja bym z dumy puchła :) To ogromne wyróżnienie:) Gazetki nie znałam, ale skoro koleżanka tam występuje to zakupię:))
    A hafciku pięknie przybywa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nati, gratulacje !!! Ja bym z dumy puchła :) To ogromne wyróżnienie:) Gazetki nie znałam, ale skoro koleżanka tam występuje to zakupię:))
    A hafciku pięknie przybywa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nati, gratulacje !!! Ja bym z dumy puchła :) To ogromne wyróżnienie:) Gazetki nie znałam, ale skoro koleżanka tam występuje to zakupię:))
    A hafciku pięknie przybywa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Bardzo motywujące wyróżnienie;)Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Gratuluje publikacji :) Motyle Ci usiadł na niebieskiej plamce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.Tak sobie myślę, że za jakieś dwa miesiące, powinnam drugiego motylka zobaczyć;)

      Usuń
  6. Chwal się chwal bo jest czym, piękne drzewko :) Gratuluję publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje, wspaniale wyroznienie! Plamka tez super, juz sie nie moge doczekac tego deserku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Deserek dopiero po obiadku,czyli jak całą niebieska plamę zrobię;))

      Usuń
  8. Moje gratulacje bo sukces wspaniały ,ale nic nie bierze się z niczego zapracowałaś na niego jeszcze raz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja serdecznie dziękuje za miłe słowa;) Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Serdecznie gratuluję!!! Twoje drzewko zasługiwało na takie wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie miłe słowa;) Dziękuje.

      Usuń
  10. Gratuluje!! :) Hafcik powoli nabiera kolorkow! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie samego niebieskiego mam 9 odcieni na tym fragmencie;) Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Gratulacje publikacji!!! a czy tak przypadkiem obok to nie siedzi lala Diany?????????? Super widzieć publikacje w gazetkach blogowych koleżanek! Sama radość!!!
    Niebieska plama się rozlewa w ekspresowym tempie!!!!
    Pozdrowionka i buziaczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak! Lala Diany;)) Nie chciałam pokazywać czyiś zdjęć i nazwisk bez zgody, więc dlatego tylko takie fotki dałam;)
      Moja drzewko, znalazło się wśród prac zdolnych dziewczyn, znanych z blogów;) Dziękuje i pozdrawiam!

      Usuń
  12. Gratuluję z całego serducha :) Mnie też pytali, też zdjęcie woreczka guzikowego posłałam, ale chyba nie zamieścili, bo pewnie by mnie powiadomili w mailu... Nie wiem, bo gazetki nie kupiłam... To fajnie zobaczyć swoją docenioną pracę i być może kogoś zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, zostałam poinformowana mailowo, że zdjęcie zostanie opublikowane. Twój woreczek bardzo mi się podobał i jak najbardziej jest wart wyróżnienia. Dziękuje i pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  13. Gratuluje! Sama mam juz prawie 30 publikacji i wiem jak kazda potrafi cieszyc:)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje!;) Jak bym miała tyle co ty, to pewnie bym grzywką o sufit haczyła;)). To moje pierwsze wyróżnienie i czuję się jakbym ......troszkę wyższa była;)))) A poważnie to jest mi bardzo miło. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Gratuluję, zasłużyłaś na takie wyróżnienie, a obrazka przybywa oj będzie śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję publikacji! To jest coś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdeczne gratulacje :) Twoje pomysły są rewelacyjne i to fantastycznie,że zostały docenione :)Obrazka przybywa ekspresowo.Ja też zawsze kontury zostawiam na koniec.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może raz zrobiłam od razu kontury i to w jakimś małym hafciku. Jak usiądę do xxxx to tak sobie lecę,lecę,lecę..
      dopóki mi nitki starczy.. i tak mi się najlepiej wyszywa;) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ogromna i serdeczne gratulacje. To super, że jednak potrafią docenić pomysłowość. Oby więcej takich niespodzianek. Pozdrawiam ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę, jaką koleżanka robi karierę ;p, a że akurat ten obrazek trafił do gazety to się nie dziwię, to bardzo fajny jest. Jeszcze wiele niebieskiego przed Tobą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie! Fajnych pomysłów na zawieszki jeszcze kilka mam, ale na ich realizację czasu już nie mam;)

      Usuń
  19. Kochana, moje gratulacje! jak będzie w kiosku ta gazetka to na pewno kupię!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Gazetka już jest w sprzedaży;) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  20. Gratuluję! To miło, że i w naszym kraju hafciki mogą zaistnieć w gazetce. Ich autorki także, oczywiście.
    A mnie już by chyba korciło, żeby dodać konturki w niebieskiej plamie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję;) Za dużo wtedy mam zmiany nitek i zabawy. Kontury zazwyczaj robione są jednym pasemkiem muliny a sam haft przeważnie dwoma, lepiej mi się rozdziela nici i mniej ich zużywam. Zresztą jak deserek to deserek i czekam do końca;))

      Usuń
  21. Serdecznie gratuluję publikacji!
    A plama coraz większa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przeszłam na dole na drugą kartkę i stwierdzam że nie mam jeszcze nawet połowy plamy.
      To będzie póki co, duża plama;)) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  22. Mysle, ze jest to wspaniale uczucie zobaczyc siebie i swoja prace w magazynie dekoratorsko- wnetrzarskim.:))) Z pewnoscia jeszcze bardziej motywuje to do tworzenia coraz to nowszych pieknych prac.Na pewno artykol ten sprawil Tobie niewyobrazalnie ogromna radosc…i my cieszymy sie razem z Toba! :))))) Rodzina pewnie jest dumna z Ciebie Natalko! GRATULUJEMY!!! :))))) ….a Twoja hortensja pieknie rozkwita i motykek jest taki delikatniutki i slodziutki…:))))) Goraco i wiosennie pozdrawiamy!!! ;))) Gosia z rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, to jeszcze raz ja Gosia.;) Kiedys opisalas swoja radosc w pewien zabawny sposob, ktory bardzo mi sie spodobal i mysle, ze Toja rdosc tym razem tez tak wygladala tzn." nozkami przebieralas" i smialas sie od ucha do ucha, bo "gdybys uszow nie miala to bys na okraglo sia smiala". Czy nie tak bylo? ;)))

      Usuń
    2. Gosiu Jak najbardziej opis trafny!;) Uśmiecham się, głowę mam pełną nowych pomysłów i chęci do ich realizacji tez mam;)) Ach i jak już dziś pisałam, chyba troszkę urosłam;))) Dziękuje serdecznie za tak miłe słowa i pozdrawiam Was bardzo cieplutko! Uściski;)

      Usuń
  23. Gratuluję - wspaniałe wyróżnienie - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Super sprawa, wyróżnienie w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Droga Natalko z całego serca ci gratuluję publikacji twej pracy już podziwiałam w kiosku - gazetka sama w sobie jest bardzo ciekawa ja do nich również wysłałam swego czasu fotki i opis bloga ale zostałam zignorowana - kiedy następna edycja bo na pewno na jednej nie zakończysz zawiodła bym się - na twym tamborku widzę ślicznego motylka - a kaloszki i tulipany znam takie ozdoby w UK prawie przed każdym gankiem coś stoi w kaloszach przepięknie to wygląda więc polecam szczególnie jak masz dom własny buziaki śle Marii i wspaniałego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marii! Kaloszki na pewno postawię,tym bardziej że córeczka szybko rośnie i mam akurat jedne na zbyciu,pomysł bardzo przypadł mi do gustu;) Pozdrawia serdecznie.

      Usuń
  26. w chwili wytchnienia zaglądam na twój blog i co widzę? GRATULACJE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje i miło mi że mnie odwiedzasz;)

      Usuń
  27. Gratuluję piękne wyróżnienie ale komu należy się to bardziej niż Tobie i Twoim perfekcyjnym pracom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuje ślicznie,bardzo mi miło! Pozdrowienia;)

      Usuń
  28. Gratulacje z tak miłe wyróżnienie , ale zasłużyłaś na nie . Gazeta bardzo interesująca , to kopalnia pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. W gazetce podoba mi się jeszcze to,że pomysły są do wykonania z materiałów które mamy zazwyczaj w domu, pod ręką;) Pozdrawiam.

      Usuń
  29. Pasuje do Ciebie to guzikowe drzewko- pomysłowe, stylowe i oryginalne, jak każda Twoja praca. Nawet gdyby nie podpisali- wiedzialabym, kto stoi za wykonaniem;) pozdrawiam,
    sister:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje siostrzyczko za miłe słowa! "Rosnę" i buziaki przesyłam;)

      Usuń
  30. GRATULUJĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ bardzo, Nati! Wyróżnienie całkowicie uzasadnione :) Futrzany uścisk dłoni- łapki Misiury :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale swietna wiadomość!gratulacje i puchne z dumy razem z toba!

    OdpowiedzUsuń