poniedziałek, 4 listopada 2013

Candy u Poplątanej ;)

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających mój poplątany świat.
Mineło pół roku odkąd umieściłam pierwszy wpis na moim blogu.
Z tej okazji chciałabym Wam gorąco podziękować za liczne odwiedziny,
oraz ciepłe słowa pozostawione po nich.Wasze komentarze są bardzo dopingujące
i niesamowicie motywują mnie do dalszej twórczej pracy;))
Tak więc z okazji półrocza istnienia mojego bloga
i z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia,
uroczyście ogłaszam pierwsze Candy u Poplątanej ;))))





 Oto co przygotowałam dla Was :




I szczegółowa prezentacja:
Dla pierwszej osoby która zostanie wylosowana przygotowałam,
obrazek z choineczką w drewnianej ramie ...





Wyszywałam na Aidzie rustico 18ct. 
Obrazek wykończyłam bawełnianą koroneczką.
 





Dla drugiego szczęśliwca woreczek z hafcikiem na słodkości...
z którego powiem nieskromnie, jestem bardzo dumna. 
Praca 100% hand made.. nie posiadam maszyny i uszyłam go w całości ręcznie ;)










I dla trzeciej wylosowanej osóbki zawieszka z przyczajonym reniferkiem ;))









Jeśli macie chrapkę na przygotowane przeze mnie upominki proszę o :

- umieszczenie na waszych blogach poniższego zdjęcia wraz z linkiem do mnie
 http://morisonek.blogspot.com/2013/11/candy-u-poplatanej.html
- zostawienie komentarza pod tym postem z wyrazem chęci udziału w zabawie.
- będzie mi również miło jeśli poszerzycie grono moich obserwatorów ;))





Zapisy do 10 grudnia 2013r. do północy.
W następnym dniu moje chochliki wylosują trzy osoby. 
Nagrody wyślę w kolejnych dniach (tylko na terenie Polski osoby z zagranicznym adresem,
mogą podać adres rodziny,przyjaciół itp).

 Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zapraszam do zabawy;)))

                                                                                                              Poplątana

95 komentarzy:

  1. I choć jestem pechowcem to i tak staję w kolejce zaraz jestem tu chyba jedna z pierwszych nie nogłabym usnąć żeby nie brać udziału w zabawie u tak utalentowanej osoby jaką jesteś buziaczki zaraz wklejam banerek miłego wieczorku Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w zabawie;) Dobrze że nie stałam się przyczyną Twojej bezsenności Mario;))

      Usuń
  2. Marii ... cudeńka choinka w serce... NIESAMOWITA ;) Gratuluję , na Twoim Blogu jest coś co zaróno i cieszy oko i raduje dusze. Pozdrawiam Serdeczniasto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje:)Miło mi że dołączyłaś do zabawy.

      Usuń
  3. chętnie staję w kolejce, z doświadczenia wiem, że pierwsi na liście nie mają szczęścia ale co tam :)
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    obserwuję Cię od samego poczatku :) te pół roku minęło strasznie szybko, niesamowite :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czas leci jak szalony:) Życzę powodzenia w losowaniu;))

      Usuń
  4. No kochana- wystartowałyśmy w podobnym czasie, ale ze względów wiadomych ja nie jestem aktywna ja Ty :) Niemniej jednak Twojego bloga i piękne prace śledzę bardzo dokładnie:) jak więc mogę nie zastartować po woreczek? :D Zgłaszam się ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy moje chochliki były maleńkie nie było mowy o wyszywaniu,Ty natomiast sobie świetnie radzisz:))
      Trzymam kciuki i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Bardzo zachęcające upominki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z największą przyjemnością zgłaszam swój dział w zabawie :) Zapraszam do Hafciarni: www.hafciarnia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i serdecznie witam;))Hafciarnie to jedno z miejsc do którego chętnie wpadam;))

      Usuń
  7. Stanę w kolejce pomimo,że to początek kolejki...
    Upominki urocze....
    Jak tylko dam rade wstawić banerek to się pojawi-mam kłopot z blogasem, bo przerabiam go odrobinkę i coś się czasem "zawiesza"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek nie jest najważniejszy. Miło mi że że jesteś i upominki przypadły Ci do gustu:))

      Usuń
  8. Nie może mnie tu zabraknąć;) Piękne prezenty! Zapisuję się z przyjemnością i gratuluję pierwszego półrocza!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńka! :) ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję półrocza!
    Kusisz pięknościami więc nie można przejść obojętnie :)) Liczę na uśmiech losu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje i trzymam kciuki by los się uśmiechnął :))

      Usuń
  11. Półroczna rocznica to super rocznica Gratulacje !!!!
    jakie śliczności! koniecznie ustawiam się do kolejki! pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  12. Podekscytowana wiadomością o candy nie napisałam wszystkiego za pierwszym razem ;) Zacznijmy od tego, że gratuluję pierwszego półrocza jak widać bardzo udanego blogowania :) Moje półrocze wypadnie 9 lutego :) Piękne prezenty przygotowałaś dla Czytelniczek, aż nie można od nich oczu oderwać :))) Jeszcze raz gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja z przyjemnością się zapisuję.
    Gratuluję 1/2 roczku. fajnie, że jesteś.
    Pozdrawiam. ola.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością staję w kolejce :-)
    Gratuluję półrocznej rocznicy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością wezmę udział:)
    Piękne te twoje cuda:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u mnie i miło że dołączyłaś do zabawy;)

      Usuń
  16. I ja jestem łasa na takie śliczności ;o) Kochana ciesze się że jesteś w tym blogowym świecie i proszę zostań na dłużej ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostanę na pewno! Moja głowa jest pełna pomysłów i planów hafciarskich a dzięki Wam mam nieodpartą chęć je realizować;)) Życzę powodzenia w losowaniu;)

      Usuń
  17. O ja bym chętnie rzygarnęła tę zawieszkę, już widzę ja na mojej choince :) A ja obserwuję cię przez bloglovina :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, serdecznie gratululuję Ci półrocza w blogowaniu!:)
    Oczywiście z przyjemnością zapisuję się na Twoje świąteczne candy:) takie śliczności przygotowałaś, że po prostu nie może mnie tu zabraknąć:) będę więc mooooocno trzymać kciuki za siebie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i cieszę się że Cię skusiłam prezencikami;) Życzę powodzenia:))

      Usuń
  19. Gratuluję półrocza w blogowaniu:) Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, choć niestety ogólnie mało piszę.. Cudne prace przygotowałaś w ramach prezentów!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj, jak bardzo chciałabym wygrać....Od dawna marzy mi sie taki choinkowy sal?-nawet nie wiem czy tak to się zwie. Myślałam nawet by wyszyć coś takiego ale czy ja bym potrafiła? Poza tym nie mam nawet schematu...:( Mam nadzieję więc , że szczęście mi dopisze. Pozdrawiam, MIKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie witam i życzę szczęścia w zabawie;)

      Usuń
  21. Zapisuję się i ja :) Urzekł mnie niesamowicie przyczajony reniferek. No takiego jeszcze nie widziałam :) Bardzo pieczołowicie przygotowałaś prezenty,pozostaje mi tylko czekać na wyniki a w międzyczasie trzymać sama za siebie kciuki :))) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że prezenciki przypadły do gustu;)) Życzę powodzenia;)

      Usuń
  22. Bardzo lubię tu zaglądać-tyle pięknych prac i ciekawe wpisy, a szata graficzna jest taka tajemnicza,magiczna.
    Gratuluję półrocza na blogu! Wspaniałe prezenty przygotowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i miło mi że z chęcią do mnie zaglądasz;)) Życzę szczęścia;)

      Usuń
  23. aaaaaaa też się zapiszę, ponieważ i tak nic nie wygrywam to ktoś będzie miał dwa razy większą szansę... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i miło mi że się dołączyłaś do zabawy. Trzymam kciuki;))

      Usuń
  24. Ja też spróbuję, i zostane na dłużej bo blog ciekawy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również jestem chętna,a obserwatorem jestem już od dawna,mam Cię w swoich ulubionych blogach.Ale okazuje się,że u Ciebie nie jetem w obserwatorach,wiec to nadrabiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo;) Życzę szczęścia w losowaniu i pozdrawiam.

      Usuń
  26. ja chcę, ja chcę:)))) grzecznie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że skusiłam Cię prezencikami;)) Trzymam kciuki;)

      Usuń
  27. Miłe haftowane dekorację, bardzo chętnie więc zapisuję się na Candy, pozdrawiam :)
    Zapraszam do mnie w odwiedziny, a ja z przyjemnością pomyszkuje tu na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczności, a zatem zapisuje się i liczę na Mikołaja.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe prezenty !
    Oczywiście ustawiam się w kolejce ;)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam na moje świąteczne candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje i życzę powodzenia w losowaniu;)

      Usuń
  30. Nie można przejść obojętnie obok takich słodkości, a reniferek kapitalny:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wprost niesamowite dekoracje idealne pod choinkę :) Grzecznie stoję i liczę na łut szczęścia :)
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się kochana na te piękności.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się, obserwuję, kocham wszystko co świąteczne, zapraszam
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że dołączyłaś do zabawy,trzymam kciuki;)

      Usuń
  34. Przybiegłam chyba jako ostatnia do rozbawionego tłumu....ale zdążyłam.... supcio staruszek z prezentem na banerku- Pół roku....jak ten czas szybko leci......to czekam na wyniki z resztą tłumu gapiów hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten staruszek skradł moje serce;)) Życzę szczęścia w losowaniu.

      Usuń
  35. Candy jest cudowne ;) zapiszę się i ja. zapraszam do mnie nitkapanipee.blokspot.com obserwuję i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i ciesze się że podobają Ci się przygotowane upominki;)) Życzę powodzenia.

      Usuń
  36. i jak tu się nie skusić na takie cuda:) zapisuję się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i cieszę się że skusiły Cię moje prace;)) Powodzenia w losowaniu.

      Usuń
  37. No to i ja ustawiam się w juz długiej kolejce.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że dołączyłaś do zabawy;) Trzymam kciuki i pozdrawiam.

      Usuń
  38. Staję w kolejce, bo nagrody piękne! Cieszę się bardzo, że znalazłam Twojego bloga i zostaję obserwatorką przez GFC i G+.

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się u mnie podoba i dołączyłaś do zabawy;))
      Byłam szybciutko u Ciebie w gościnie i na pewno jeszcze Cię odwiedzę.

      Usuń
  39. Oj to i chyba mnie tu nie może zabraknąć ???
    Prezenciki super przygotowałaś więc się skuszę ;)))
    Ogromne uściski ślę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja także gratuluję z całego serca tego półrocza :) I proszę o więcej,bo oglądanie Twoich prac to czysta przyjemność:)
    Oczywiście zapisuję się na cukieraski-cuda przygotowałaś i podobają mi się wszystkie...Banerek już u mnie jest-teraz pozostaje mi tylko liczyć na odrobinę szczęścia :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i pięknie dziękuje;)) Życzę szczęścia w zabawie;))

      Usuń
  41. Witam serdecznie i życzę powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Co za urocze drobiazgi przygotowałaś, zapisuje się do Twojej zabawy choć chętnych na na śliczne nagrody jest sporo. Przy okazji zapraszam Cię do siebie i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie;) Właśnie wróciłam z miłej gościny u Ciebie. Życzę powodzenia w zabawie;))

      Usuń
  43. Przepiękne te Twoje hafty :) Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) A nuż karteczka z moim imieniem wpadnie w rece któregoś chochlika :) I oczywiście zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje za miłe słowa. Witam i życzę powodzenia w losowaniu;))

      Usuń
  44. śliczne hafty. Staje w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. piekne hafty szczegolnie choinka nie mam bloga ale sprobuje pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Widać, że każda z Twoich prac jest dopieszczona do ostatniego szczegółu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło;) Witam serdecznie i życzę szczęścia.

      Usuń
  47. Przemiłe prezenty :) Chętnie wezmę udział w losowaniu :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi;)) Życzę szczęścia i witam serdecznie.

      Usuń
  48. wow! ale przygotowałaś piękne nagrody! majstersztyk!
    chętnie wezmę udział w Twojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie miło mi czytać takie słowa!Witam serdecznie w zabawie;)

      Usuń