wtorek, 17 sierpnia 2021

Kwiaty

 


 

Ostatnio wszędzie wokół widzę kwiaty:) Gdy przeglądam wzorki co chwile natrafiam na takie, które mnie urzekają. Tak też było i tym razem.

Kolejny haft który mnie zauroczył, składa się z samych pół krzyżyków... ale o tym dowiedziałam się dopiero w trakcie wyszywania ;)

 




Reszta wzoru to same backstitche więc dla hafciarek, które naprawdę lubią stawiać kreseczki.. one grają tu pierwsze skrzypce.

 



Moje niezidentyfikowane kwiaty oprawiłam w taką samą ramkę, jak niebieskiego kwiatka z poprzedniego wpisu. Zagwozdka Czy to oset czy bławatek? nie została wyjaśniona... głosy rozłożyły się po równo, więc jestem dumną właścicielką obrazka z niebieskim kwiatem ;)


 

Ten obrazek pofrunął do siostry jako niespodzianka z okazji jej urodzin. Wczoraj bezpiecznie dotarł i sprawił jej ogromną radość... a ja mam wielką satysfakcję iż niespodzianka się udała i gwarancje, że te kwiaty nigdy jej nie zwiędną ;)

 


 Tkanina na której wyszywałam to Aida 18ct Vintage - kolor szary. Pół krzyżyki stawiałam ośmioma kolorami muliny Vintage Star. Kontury wykonałam mulina dmc używając czterech kolorów. Wielkość haftu w oprawie 19cm x 24cm.

Co kolejne wskoczy na tamborek? Po dokładnych oględzinach mojego domostwa z wielką radości stwierdziłam, że mam jeszcze miejsce na ścianie... a na ten obraz od dawna miałam chrapkę.

 

 

Ogrodowy bukiet dimensions to będzie mój kolejny projekt... a zakupione materiały?... to tak na wszelki wypadek... gdyby opuściła mnie kwiatowa wena ;)

 


 ******

40 komentarzy:

  1. Kolejny piękny wzór znalazłaś i wyhaftowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty, ptaki i domy to zawsze dobre tematy haftow :) choć mnie nadal tezyma obsesja w temacie gwiazdkowozawieszkowym ;))
    Twój dzisiejszy haft zachwycił mnie delikatnością i kwietną ulotnością... jest piękny! A co do przyszłego haftu - to będzie co podziwiać! :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa! Na kwiaty pierwszy raz mam chyba aż taka wene. Wszelakie domki uwielbiam, wzorki zimowe natomiast skrupulatnie zbieram i czekam na chwilę kiedy i mnie dopadnie gwiazdkowozawieszkowa obsesja;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. nowy haft jak i ten, który wskoczy na tamborek prześliczne i jakże oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że zestaw z ogrodowym bukietem był dostępny. Ostatnio co wybiorę jakiś dimek to wszedzie niedostępny. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam kwiatowe hafty. Twój jest inny i dlatego fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przyjemnie, lubię stawiać sobie wyzwania i wyszywać mało znane projekty. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Bardzo oryginalny i urzekający haft! Zapowiada się też ciekawy projekt, piękne te kwiaty i wazon...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jeszcze nie zaczęłam nowego haftu, ale jak już ruszę to będę szła jak burza ;) Dziękuję i ślę cieplutkie pozdrowienia!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pierwszy raz wyszywałam ze schematu gdzie nie było krzyżyków i kilka razy odruchowo je stawiałam ;)

      Usuń
  7. Ja tez kocham kwiaty i chętnie sięgam po takie motywy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kwiaty i te małe niepozorne, dzikie, polne ogrodowe..wszystkie.. Podoba mi się ich niepowtarzalność:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. To jest przepiękny kwiatek i w rameczce zachwyca urodą:-)
    Ten nowy wzorek jest świetny, choć wydaje mi się że będzie przy nim co robić. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ramek kupiłam kilka sztuk w Action,cena jak i drewniane passeportu skutecznie przykuły moja uwagę;)

      Usuń
  9. Aż mi dech zaparło z zachwytu! Uwielbiam takie subtelne, delikatne kwiaty, gdzie kreseczki robią praktycznie całą robotę;) Dimek będzie cudny... jak to Dimek;) Będę z niecierpliwością czekać na pierwszą odsłonę;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy Dimek jeszcze chwilkę poczeka w komódce, bo póki co biegam po lesie szukając mojej jesiennej wróżki która zostawiłam tam w marcu;) Dziekuje ślicznie za miłe słowa i również ślę pozdrowienia!

      Usuń
  10. Wzór fantastyczny, wbrew pozorom dość pracochłonny. Przez te backstitche właśnie. Bez nich jednak nie byłoby takiego efektu. gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję. Tak jak napisałam przy tym wzorze trzeba lubić backstitche. Kwiatek po prawej stronie stawiałam właściwie w powietrzu po czystym materiale. Ciekawie mi się wyszywało ten wzór a efekt końcowy bardzo mnie zadowolił :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny ten obraz!!! Bardzo oryginalny - i kolory ma piękne, delikatne, i te backstitche robią niesamowitą robotę! Przepiękny prezent sprawiłaś siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Lubię nie oklepane hafty;) Dla mnie też był to swoistego rodzaju eksperyment, jak haft będzie wyglądać finalnie ze względu na same pół krzyżyki. Siostra z prezentu zadowolona i ja również,a to najważniejsze:)

      Usuń
  13. Bardzo fajnie wyglądają kwiatki :D sama chciałabym taki prezent :) A kolejny obraz ? Cudo fajnie że znalazło się miejsce na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze poprzewieszam obrazy to zrobi się jeszcze miejsce na dwa kolejne... Nad drzwiami też przecież może jakieś maleństwo zawisnąć;) Pozostało mi tylko wykraść trochę wolnego czasu i odnaleźć moja turbo igiełke by te obrazy zaczęły powstawać :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. Obrazek z kwiatami jest po prostu śliczny!
    Cały jego urok to piękna kreska.
    SUPER niespodziankę sprawiłaś siostrze!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  15. Naprawdę robi wrażeni, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nie mam przekonania do kwiatów ale Twoje są cudowne Jesteś doskonałą hafciarką Uwielbiam dawać takie prezenty a jeśli ktoś obdarowany potrafi je docenić to nie ma większej radości

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę że to są takie etapy.Kiedys lubiłam morskie klimaty, innym razem miałam wene na bajkowe a ostatnio na tapecie były kwiaty. Kobieta zmienna jest i aktualnie mam ochotę na jakiś widoczek ;) Pięknie dziękuję za miłe słowa i ślę pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiaty sa takie piekne delikatne i wdzieczne. Slicznie Ci.wyszlo. Ja lubie bardzo rysowac kwiaty i drzewa. Ostatnio cwicze choinki.

    OdpowiedzUsuń