piątek, 26 grudnia 2014

"Świąteczna wioska" - finał


Święta tak szybko mijają ....
a ja zatrzymałam czas i mam tą świąteczną magię na obrazie;)




Przedstawiam Wam moją "Świąteczną Wioskę",
której wybudowanie było niezłym wyczynem.




Skończyłam we wtorek, więc  przed  ostatecznym wykończeniem haftu, 
szybka przymiarka do odebranego również w ten dzień paspartu..
i zonk.....okazało się źle wycięte....




...nie będę pisać jakie niecenzuralne słowa cisnęły mi się na język..
po prostu wyszłam z siebie i stanęłam obok...ale tylko na chwilkę.
Pieczeń w piekarniku...
a ja szybciutko sprawdziłam czy aby mi nitek starczy,
turbo igiełka i zaczełam domalowywać niebo.
Wymalowałam dziewięć rzędów, aż w końcu uzyskałam odpowiedni wymiar.
Piernik w piekarniku...
(pierniczki nie dotrwały do Świąt, więc trzeba było podratować sytuacje,
by chochliki były prze szczęśliwe)
a ja wzięłam się za konturki, french-knoty, czyli ostatni szlif obrazu.
Nie obyło się bez dwóch nocnych maratonów, 
naprawdę sporo tego było...

















Dziś oprawiłam i w końcu po trzech miesiącach pracy,
moja  "Świąteczna wioska"  została ukończona!;)

 



Zestaw Dimensions
nici + tkanina Aida 16ct kolor szary + opalizujące cekiny
269 na 200 krzyżyków
wielkość haftu 42cm x 29cm
wielkość oprawionego obrazu 56cm x43cm




  Uściski!

106 komentarzy:

  1. Amazingly beautiful ♥ I just love it!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft i bardzo pracochłonny

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny efekt! Możesz być z siebie dumna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, więcej słów nie trzeba !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny obraz! Tempo wyszywania niesamowite. Świetnie dobrane passe partout do kolorów w hafcie. Miałam podobną sytuację i też musiałam trochę dorobić tła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo dorabianie nie było by tak irytujące gdyby nie fakt, że nitek końcówka i czas mnie gonił.
      Najważniejsze że się udało;) Dziękuje i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Wygląda bosko, pięknie tam jest i bardzo ładnie prezentuje się oprawiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Właśnie magiczny klimat tego obrazu tak mnie urzekł.

      Usuń
  7. Jaki on piekny , Wszystkiego dobrego po Świętach ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  8. Piękny haft, ileż trzeba cierpliwości zręczności w rękach żeby coś takiego wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie i witam serdecznie w moich progach;)

      Usuń
  9. Gratulacje piękna praca aż miło popatrzeć.Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały obraz. Jestem pod wielkim wrażeniem tempa haftowania. Cudny efekt, idealnie dobrane paspartu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyszywanie jego poświęcałam każdą moją wolna chwilę..dosłownie;) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  11. Przepiękny obraz i świetnie dobrana rama!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nati! Przepiękna świąteczna wioska! Hyle czoło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam, zrobiłaś to cudnie. Jak patrzę na kolejne etapy powstawania haftu, to tak jak bym patrzyła na puzzle z 5000 tys kawałków. Super w całości wygląda.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie;) To pewnie przez te moje planowanie, etapów wyszywania.
      Pięknie dziękuje i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Śliczny hafcik, a oprawa idealna :) Brawo, Aż by się chciało do takiej wioski na święta :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Święta u mnie nie było śniegu.. spadł po..więc zaśnieżona wioska była idealną dekoracją;)
      Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  15. Udało Ci się :) Wspaniale wygląda. Będę musiała zabrać się za swoją w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę Ci kibicować! Rada..zacznij wcześniej niż ja;) Zrobiłam go w trzy miesiące, ale to była naprawdę hardcorowa praca;)

      Usuń
  16. Przepiękna!!! Trzy miesiące na takie cudo to na prawdę szybko !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To te turbo igiełki;))))) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  17. Mistrzostwo! Chylę czoła za determinację, cierpliwość i zjawiskowy efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak kobieta się uprze, to nie ma mowy aby ktoś ją odwiódł od jej pomysłu...;)
      Dziękuje i puchnę z dumy!;)

      Usuń
  18. Gratuluję ponadprzeciętnej pracy. Narobiłaś się dziewczyno:)
    Najlepsze życzenia na Nowy Rok. Niech się wszystko układa po twojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie i Tobie życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku!

      Usuń
  19. Pewnie nie dorobiłabym więcej nieba więc podziwam, że Ci się chciało. Wioska cudna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja zawzięta jestem;)) Absolutnie nie mogłabym schować go do szafy by czekał na drugi rok...koniec był zbyt blisko...już w szafie leży mój jeden wyrzut....ośmionożny wyrzut... za którego niebawem się wezmę;)

      Usuń
  20. Zachwycająca ta wioska :-) I udało Ci się ją skończyć idealnie na Święta :-) Cierpliwość, determinacja i upór przyniosły niesamowity efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki obraz w tak krótkim czasie?
    Wow!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny obraz!!!! Mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Brawo ! Piękny, romantyczny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Tempo masz fantastyczne! I jeszcze te przeboje z dosztukowaniem... Wyszło wspaniale, masz już na własność cudny, zimowy nastrój uchwycony w hafcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorabianie nieba mnie naprawdę zirytowało. Kontury zostawiam sobie na koniec, więc pełna pozytywnych emocji w skowronkach, że to już....zakończyłam ostatnią nitkę....przymiarka i normalnie myślałam że zemdleję...
      Teraz patrząc na wioskę... jak sobie przypomnę swoją minę...uśmiecham się bardzo mocno;))))

      Usuń
  25. Przepiękny obraz w gustownej oprawie ! Brawo za cierpliwość i zadziwiające tempo !!! Wiedziałam, że skończysz ten cudny haft do świąt. Podziwiam i gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Brawo!!!! Mówiłam, że zdążysz- co prawda nie wspominałam o dodatkowych rzędach ani zarwanych nockach..ale? udało się!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłaś i się udało!;)) Dziękuje i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  27. Uwielbiam ten obraz! Z zapartym tchem śledziłam postępy i wreszcie mogę go zobaczyć w całej okazałości... cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wykonania wspaniałej pracy! Haft prezentuje się rewelacyjnie i jestem nim szczerze zachwycona! :))
    Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi natomiast jest bardzo miło czytać tak pochlebne słowa! Dziękuje;)

      Usuń
  29. Przepiękny haft stworzyłaś - brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tylko Ty mogłaś stworzyć coś tak pięknego, magicznego, zjawiskowo: ) Gorąco pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumienię się i pięknie Ci dziękuje za ta ciepłe słowa! Pozdrawiam;)

      Usuń
  31. Wiedziałam że zdążysz:) Pracowita i uparta z ciebie osóbka,więc jak mogło być inaczej? Nie mogę się doczekać kiedy będziemy już podziwiać wioseczkę przy filiżance dobrej kawusi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobietko teraz Ci nie popuszczę i dopilnuję byś na tą kawusię przybyła;)))
      Dziękuje i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  32. Wspaniały efekt - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Natalko, narzucilas sobie ogromnie szybkie tempo pracy i skonczylas!!! GRATULUJE!!!!! Twoja praca jest NIESAMOWICIE PIEKNA I MA W SOBIE TO COS- NIEPOWTARZALNY UROK…przepiekna gra kolorow i swiatla, wykonanie poprostu MISTRZOWSKIE…robi OGROMNE WRAZENIE!!!!! PODZIWIAM TWOJA PRACE JAK I TWOJ TALENT I CIERPLIWOSC!!!!! Goraco pozdrawiam i jestem ciekawa co masz nastepnego w planach. Gosia z rodzina :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana!!! W Nowym Roku postanowiłam sobie spokojniejsze wyznaczać wyzwania....choć nic nie wiadomo.... nie dość że jestem uparta to jeszcze bardzo spontaniczna;)))
      Jeszcze raz dziękuje pięknie za miłe słowa i życzę Tobie oraz rodzince spełnienia marzeń i planów w Nowym Roku 2015!!! Ściskam Was mocno!

      Usuń
  34. To jest cudny obraz w pięknej oprawie prezentuje się zjawiskowo, gratulacje ! Bardzo ciekawa jest ta rama, jeżeli to nie tajemnica, to gdzie taką można zamówić ? dziękuję za informację ;-) Życzę następnych tak cudnych prac ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ramy zamawiam w punktach fotograficznych. Wybieram drewnianą listwę i kolor na jaki ma być pomalowana ;) Troszkę czekam na realizacje zamówienia (ponad tydzień) ale coś za coś. Zawsze mam ramę taką jaką chciałam i odchodzi mi bieganie po sklepach, by znaleźć odpowiednią ramę i do tego jeszcze w nietypowym wymiarze;))

      Usuń
    2. Pięknie dziękuję za informację. Życzę zdrowia i pomyślności w Nowym Roku ,-)

      Usuń
  35. dałaś czadu z tym wyszywaniem nieźle!! Super wyszło a kontury i knoty dodają mega uroku jak zawsze w takich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Co do wykończenia, jakoś wydawało mi się że mniej jest tych dodatków, natomiast w trakcie pracy wyszło ich naprawdę sporo;)))

      Usuń
  36. Brawo :) Haftowałam tylko jeden obrazek z Dimension w swej karierze dlatego chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy Twoich HEAD-ach Dimensions to lajcik;)) Dziękuje pięknie za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  37. Ależ to jest cudeńko ta Twoja wyhaftowana Świąteczna Wioska !
    Jesteś super mistrzynią w tym, co robisz !!! podziwiam, podziwiam, podziwiam !!!
    Czekam na następne cudeńka, życzę dużo zdrowia i wytrwałości ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie za życzenia i tak miłe słowa!

      Usuń
  38. Wspaniały efekt! Piękny widok :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ masz turbo igiełkę! Przepiękny obraz i pozostaje tylko życzyć by chłonął dobre świąteczne chwile,a przez cały rok skłaniał do wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był pierwszy obraz przy którym złamałam igłę...pewnie od szybkości jaką nią machałam;))))
      Dziękuje pięknie i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  40. Cudowny...magiczny...Gratuluję!!!Możesz być z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dumna i bardzo zadowolona z efektu;) Dziękuje!

      Usuń
  41. Piękna zima!!! Ja też dobrałabym taki sam kolor passe portout! Całość pięknie się prezentuje!
    Gratuluję ukończenia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy wyborze passe portout dopiero byłam zaskoczona, bo haft pięknie wyglądał również w otoczce zgaszonego różu...tyle że mi ten róż zupełnie nie leżał;))) Dziękuje i pozdrawiam!

      Usuń
  42. Masz powody do dumy. Przepiękny obraz.:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Patrzę na ten haft i przenoszę się w przepiękny, bajkowy świat... gratuluję wytrwałości, ogrom pracy w to włożyłaś. Szczęśliwego Nowego Roku! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie i Tobie życzę spełnienia marzeń w nadchodzącym Nowym Roku!

      Usuń
  44. Szczęścia w Nowym Roku!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i życzę Tobie wszelakiej pomyślności w 2015roku!

      Usuń
  45. Robi wielkie wrażenie - piękna ta wioska !!!

    SZczęśliwego Nowego 2015 roku !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje i Tobie również życzę wszystkiego dobrego, w tym nadchodzącym 2015roku!

      Usuń
  46. Przepiękny obraz i jak pięknie oprawiony!!! Świetnie poradziłaś sobie z tym niedopasowaniem do ramki i doszyciem tła. I jak dla mnie 3 miesiące na tak duży obraz to i tak zawrotne tempo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpierw miałam w planach dorobić trochę na dole,trochę na górze..lecz nitki były w komplecie i niektóre miałam na styk. Zabrakło by mi, więc kombinowałam z niebem... i podoba mi się moja przeróbka;))
      Dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  47. Co tam paspartu czy brak pierniczków! dla takiego cacka mogłabym nawet inne rzeczy poświęcić :0 możesz być z siebie dumna , nie wiele osób ma takie obrazy w swojej kolekcji, gratuluję!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie! Puchnę z dumy,szczególnie że skończyłam w wyznaczonym przez siebie czasie..taki mój mały triumf;))) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  48. Przepiękny obraz! Idealnie oddaje świąteczny nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyhaftowałaś mój ukochany obraz, nad którym siedziałam i myślałam ale jednak się nie zebrałam!!! Jest cudowny, gratuluję pięknego wykonania i dobrania oprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń