czwartek, 14 listopada 2013

Sal Bożonarodzeniowy w Diana Art


Powolutku, spokojnie, bez żadnego pośpiechu, skończyłam moją choineczkę. 
Tak troszkę mi szkoda, że już koniec, bo wyszywałam ją z wielką przyjemnością ;)




Nie zaszalałam w tym wzorze, ani z kolorami ani z dodatkami.
Tkanina Aida 16ct rustico. Trzy tradycyjne bożonarodzeniowe kolorki, srebrna nić i koraliki.
I ot cała moja choineczka..
 



Ciężko mi było uchwycić na zdjęciach iskrzenie się nitki.
W rzeczywistości wszystko bardzo pięknie wygląda i ślicznie się mieni. 
Detale które tworzą choinkę bardzo mi się podobają, więc nie obędzie się bez zbliżeń ;)

gwiazdeczka,wieniec... 




serduszko w koronie, malutkie choineczki...


koszyczek, szpuleczki...



prezenciki, serduszka, kwadraciki...




nożyczki i oczywiście maszyna...




W trakcie wyszywania miałam wiele pomysłów co zrobię z haftem.
Ale gdy wyszyłam gwiazdeczkę na czubeczku, decyzję podjęłam błyskawicznie....
- dostaniesz rameczkę i na komodzie, będziesz się pięknie  prezentowała moja panno! ;))




Uściski!

62 komentarze:

  1. urocza jest ta twoja choineczka:) taka subtelna i delikatna. W rameczce będzie wyglądała uroczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  2. PIEKNIE TO ZROBIŁAŚ, WRZUC ZDJĘCIE W RAMCE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba i bez żadnych dodatków, jest śliczna, tak mówi troszkę o nas :) Że zakupy trzeba zrobić (koszyczek) i coś wyszyć (nić), można też uszyć ( maszyna do szycia), pada śnieg (śnieżka), a czujemy wtedy miłość i spędzamy święta z bliskimi (serce) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisałaś o mojej pannie.. i o nas kobietkach;))
      Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Twoją śliczną podziwiałam wczoraj;)))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Pięknie wyszła! Wkrótce moja kolej na pokaz.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam na Twoja odsłonę choineczki:))

      Usuń
  6. przymierzałąm się do tego wzoru od DIANA art... w tym roku nie wyszło, ale wszytsko prze mną;) GRATULACJE choineczka przepiękna . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) Ja również mam masę wzorów do zrealizowania i pewnie zrobię je dopiero na drugi rok;))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Dokładna i estetyczna jak zawsze nasza Nati - ślicznotkę mówisz skromną wykonałaś - ja jestem pełna podziwu i twego talentu - gratuluję wytrwałości twej - niesamowita jesteś takie śliczności wykonujesz i tak skromnie o nich piszesz ja zmylam do swojej norki coś tam wymodzę znów nowego ale nie tak pięknego buziaki ślę wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Mario;)
      Twoje prace są piękne,wkładasz w nie całe serducho i do tego potrafisz je wykonywać różnymi technikami.Haft wstążeczkowy, decoupage to dla mnie czarna magia, zdolna kobietko!;))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Pięknie będzie wyglądać Twoja panna na komodzie. Ale szkoda by mi było chować ją latem do szuflady...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak na początku myślałam ale wymyśliłam sobie że komoda będzie idealnym miejsce na sezonowe obrazki;))
      Jak choineczka trafi do szafy to na jej miejscu stanie piękny wiosenny sampler,niedawno odkryłam wzorek i muszę go wyszyć:))) Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Piękna choineczka. Czekam na fotkę w ramce :) Ja najpierw kupiłam rameczkę ,a potem zabrałam się za wyszywanie. Moja też ma błyszczącą nitkę i koraliki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rameczki jeszcze nie mam, bo nie mogę na kolor się zdecydować:))
      Z ciekawością czekam na Twoją choineczkę i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) Chciałam by dominowała prostota i delikatność i ciesze się, że to uzyskałam;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Moja też już skończona, teraz szukam ramki dla niej :) Twoja pięknie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i dziękuje;)
      Właśnie wracam od Ciebie i widziałam że też użyłaś metalicznej nici ślicznie wygląda.
      Czekam na Twoją odsłonę choineczki w ramce;))

      Usuń
  12. Widać widać jak ładnie się świeci- tak jak powinna- świątecznie! Piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, bo już nie wiedziałam jak mam pokazać że się iskrzy;)))
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuje;)

      Usuń
  13. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na pozostawienie choineczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna ta Twoja choineczka, i iskrzy się, widać, widać:)
    Ja jeszcze nie zaczęłam jej, bo ciągle nie wiem do czego wykorzystać ten haft:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuje pięknie;)
      Motyw jest śliczny,myślę że w trakcie wyszywania sam pomysł wpadnie do głowy;)).
      Ja myślałam też o poduszce...tylko że przy moim szalonym Panu Kocie pewnie by nie przetrwała ;))

      Usuń
  16. Cudna ta Twoja choineczka! z niecierpliwością czekam na oprawę:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko się zdecyduje na kolor i znajdę odpowiednią to na pewno się pochwalę;))
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  17. ta choineczka daje możliwość wykorzystania poszczególnych elementów w innych pracach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie, ta maszyna ma szpuleczkę... czuję, że padnę więc idę się położyć... ;p

      Usuń
    2. Oj,Oj,.. nie padaj bo jeszcze krzywdę sobie zrobisz i będę na sumieniu Cię miała kobietko...
      i to przez taką mini mini maszynę ze szpuleczką;)))
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  18. Pięknie się prezentuje Twoja choinka.
    Moja też już wyszyta, właśnie powędrowała do krawcowej w celu oprawy, bo mnie z maszyną nie po drodze niestety, a nie mam komody.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuje;)
      Była tez myśl by zrobić podusie, ale w końcu padło na komodę w kuchnio jadalni;)))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Prześliczna choineczka :)
    Każdy jej detal jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rameczka to będzie najlepsze miejsce dla Twojej ślicznej choineczki!
    co za detale!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje! To właśnie te detale tak mnie zauroczyły;)))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Teraz ustawiłam banerek na candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek nie jest najważniejszy;) Jest mi bardzo miło że dołączyłaś do zabawy;)))

      Usuń
  22. Pięknie wyszło i będzie wspaniałą dekoracją ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I masz rację ,w rameczce na komodzie doda urokowi atmosferze swiątecznej.a tak ,nawiasem mówiąc to Ci zazdroszczę tego wzroku,ktory pozwala na tak misterna robótkę na takich drobniutkich oczkach.Że też ja nie haftowałam ,jak byłam młoda....a wzrok był sokoli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje oczy też czasami tracą ostrość tym bardziej że wyszywam zazwyczaj późnym wieczorkiem;)
      Dobra lampka bardzo mi tu pomaga. Pozdrawiam;)

      Usuń
  24. Super sie prezentuje , ja jeszcze swoja nie wykorzystałam ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i czekam na Twoją finałową odsłonę choineczki;)

      Usuń
  25. Bardzo wdzięczny ten hafcik - no i czytam tylko miłe opinie, że wspaniale się go wyszywało :) Pokaż go w rameczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinie bardzo dobre, bo choinkę wyszywa się naprawdę bardzo dobrze i do tego szybciutko;))
      W rameczce pokażę, tylko nadal nie znalazłam odpowiedniej, więc pewnie w końcu zrobię na zamówienie.Pozdrawiam;)

      Usuń
  26. Natalko, delikatna i sliczna jest ta Twoja choineczka, dopracowana w kazdym szczegole, wprawia nas w mily nastroj swiateczny.Goraco pozdrawiamy i sciskamy!!! Gosia z rodzinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że jak ją oprawię to nabierze jeszcze większego wyrazu i oczywiście pochwalę się finałem mojej pracy;))
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  27. Nietypowa choinka, ale kształt zachowany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobają elementy które tworzą choineczkę;))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  28. Piękna choinka.

    OdpowiedzUsuń