niedziela, 11 czerwca 2017

Paryskie Kwiaty - finał




W końcu skończyłam i oprawiłam moje "Paryskie Kwiaty"
Długo wyszywałam ten obraz...oj długo... 

Etapy powstawania haftu :


Teraz widzę, że w trakcie wyszywania robiłam mało zdjęć
jak i mało dawałam odsłon z postępów pracy nad tym haftem.




Obiecuje, że przy pracy nad kolejnym obrazem,
odsłon z postępami będzie więcej ;)




Najważniejsze że  haft został ukończony, oprawiony
 i zawisł w mojej kuchnio-jadalni obok poprzednich.



Patrząc na tę galeryjkę stwierdziłam, 
że nie prezentuję się ona tak jak sobie to wymyśliłam.
Cztery obrazy, to jakoś tak nie za bardzo...
to tak jak bym dostała cztery róże...hmmm...
wydawałoby mi się, że jest o jeden kwiatek za dużo...
lub co gorsza o jeden za mało;)
Oczywiście, że pięć obrazów byłoby idealnie.
Po lewej stronie ściany nad Hortensjami mam jeszcze wolne miejsce na piąty obraz...
więc na co czekać?
Wzięłam się ostro do pracy i  właśnie drzwi wstawiam;)


Pytanie: Nad czym ja teraz pracuje? Może ktoś odgadnie...
a jeśli nie, to opowiem o tym kolejnym razem.
Wracając do kwiatów... wzięłam je dziś do ogrodu.
 


 "Flowers of Paris"
Wzór projektu według obrazu Kathryn White
Zestaw Dimesions
Nici dimensions dołączone do zestawu.
Haft na tkaninie aida 14ct kolor ciemno beżowy.
Wielkość haftu 36cm x 20cm 
Wielkość obrazu 43cm x 27cm




Obraz jest cudowny, kwiatów nie  jest za dużo ani za mało....
Różne naczynia, różne rośliny, a wszystko tworzy piękną harmonijną kompozycję. 
Dla mnie, jest po prostu idealnie...



Leniwego niedzielnego popołudnia
i twórczego tygodnia Wam życzę.
Poplątana
 


69 komentarzy:

  1. Cudowny haft, cudowne wykonanie i oprawa :o) Uwielbiam Dimki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! Na mojej liście hafciarskiej Dimki grają pierwsze skrzypce;)

      Usuń
  2. Piękny haft i wspaniale się prezentuje na tej "francuskiej" ścianie. Piąty haft pewnie też w tych samych klimatach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Tak jak piszesz klimat piątego będzie podobny;)

      Usuń
  3. Prześliczny, cudowny obraz!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na kolejny obrazek, paryskie kwiaty piękne a i cała czwórka na ścianie ślicznie wygląda... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńko! prześlicznie prezentuje się na tej ścianie

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby "Hotel Sorento"? Idealnie będzie pasował do Twojej kolekcji! Kwiaty piękne, oprawa też bardzo mi się podoba. A wiesz, że dzięki Twojemu blogowi zaczeęłam wzdychać do dimków? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo!Tak tak tak wybrałam "Hotel Sorento"Tez uważam że idealnie się tu wkomponuje, na równoległej ścianie wisi jeszcze Bistro;)Miło mi że moje pracę dają natchnienie;) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam.

      Usuń
  7. Przepiękny obraz no i to całe jego towarzystwo. Ściana dech zapiera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca:-) A cała kolekcja jest imponująca:-)Ciekawe cóż to nowego wskoczyło na Twój tamborek, czekam z niecierpliwością:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę trochę xxx postawić by było co pokazać;) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam.

      Usuń
  9. Piękny haft a galeryjka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft.
    I zdecydowanie brakuje na ścianie jeszcze jednego obrazka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo.. cieszę się że też uważasz iż brak tam obrazka... Czyli nie oszalałam;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Przepiękny haft! Ślicznie go oprawiłaś!
    Gratuluję ukończenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft, cudna galeria i czekamy z niecierpliwością na kolejny obrazek:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe i motywacyjne słowa oraz śle pozdrowienia;)

      Usuń
  13. Piękny haft i świetnie oprawiony, sama to robiłaś? wspaniałe kolekcja na ścianie jestem ciekawa co tam powstaje do kompletu😊 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze sama oprawiam swoje hafty.Raz w życiu dałam do oprawy i nigdy więcej. Teraz przynajmniej jak jest coś nie tak winie tylko siebie.Tutaj też muszę małą poprawkę zrobić ale to później... w wolnej chwili;) Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Piękne te kwiaty nie mogłam się doczekać końca pracy ;)
    Bardzo jestem ciekawa co teraz powstaje ;) czekam niecierpliwie na kolejny post ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i postaram się jak najszybciej pokazać postępy w nowym dziele;)Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Wszystkie obrazy tworzą wspaniałą i spójną kompozycję. Dzięki jednorodnej tematyce, stylowi i oprawie. Ciekawa jestem piątego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.Właśnie tak chciałam by wyglądała moja ściana;)

      Usuń
  16. Pięknie się prezentuje :) masz rację, na ścianie aż prosi się o następny :) w nowym projekcie dostrzegam jakby witrynę, lub drzwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to są drzwi;) Jestem nadal w trakcie ich wstawania.Jak tylko je skończę pochwale się postępami. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Przepiękny haft, pięknie oprawiony, idealnie. Stawiam, że Nulka się nie myli co do następnego haftu.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa.Dobrze obstawiałaś że Nulka się nie myli;) Kolejny haft na moim tamborku to "Hotel Sorento".

      Usuń
  18. Wspaniałe te paryskie kwiaty :) Piękne, delikatne, cudowna oprawa! A kolekcja haftów pięknie się prezentuje, choć kolejny nie zaszkodzi. Ciekawa jestem, co powstaje pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa! Też myślę że kolejny obraz pięknie się wpasuje do reszty haftów;)

      Usuń
  19. Masz rację. Jest pięknie, harmonijnie, idealnie :) Kolory cudne i całość cudnie komponuje się w raz z ramą na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie miało to wyglądać;)
      Fajnie czytać że się udało.Dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  20. Przepiękny efekt końcowy. Warto było się trudzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy hafcie bardzo przyjemnie się pracowało.Ciagłe przerwy w pracy nad haftem z powodu różnych przeszkadzaczy były męczące;)

      Usuń
  21. Przepiękna praca jak i cała ściana z haftami!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ piękna tematyczna ściana! Wszystko gra ze sobą :) Piąty - to zapewne kolejna śliczność, ale nie wiem na razie jaki to haft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem zrobie pierwsza odsłonę haftu, tylko chce jeszcze trochę go podgonić by było co pokazać;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Warto było tyle czekać Nati! Pięknie się prezentuje, a Twoja aranżacja dodaje mu uroku!
    Czekam na ten "piąty" - zaczyna się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem strasznie długo haftowałam ten obraz...poprostu zbyt często robiłam w nim przerwy a później jakoś ciężko mi się do niego wracało. Ale w końcu mogę go podziwiać na ścianie;) Pięknie dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  24. Cóż tu mozna więcej napisać...zachwycający obraz !!!!
    Podziwiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  25. Haft jest cudny. Gratuluję cierpliwości i wytrwałości, było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bo on dokładnie taki jest - IDEALNY!
    Podziwiam ogrom pracy, ale warto było:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pełna nadzieji że kolejny obraz nad którym pracuje,również spełni moje oczekiwania jak ten;) Dziękuję i śle pozdrowienia.

      Usuń
  27. Pięknie się prezentuje Twój hafcik...a moje kwiatki dalej nie doczekały się oprawy :( ...czekam na Twój kolejny hafcik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to koniecznie oprawiaj.Szkoda żeby zalegały w szufladzie.Twoje kwiaty były motywacją dla mnie bym swoje wkońcu skończyła, więc może dzięki moim Twoje szybko zajmą miejsce na ścianie;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  28. Wspaniały haft i pięknie oprawiony, a do tego te cudne zdjęcia...Uczta dla oczu:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem oczarowana tą pracą,jest cudowna i klimatyczna ♥ Podziwiam, domyślam się ile pracy trzeba włożyć w takie dzieło ♥ Galeria z piątym obrazkiem będzie wyglądać jeszcze lepiej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę że piąty pięknie się wkomponuje i ściana będzie skończona...chociaż kto wie;) Ślicznie dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam.

      Usuń
  30. Prowansalskie klimaty :) piękne!

    OdpowiedzUsuń