niedziela, 2 lipca 2017

Hotel Sorrento - odsłona I


W poprzednim wpisie pokazałam finał "Paryskich Kwiatów".
Patrząc na moją ścianę z obrazami coś mi na niej brakowało.
Poczułam niedosyt...oj na pewno wiele z Was wie o czym pisze;)
Zaczęłam buszować po necie w poszukiwaniu czegoś pasującego,
czegoś co dopełni moją ścianę, czegoś co od razu mogła bym zacząć wyszywać.
Wzorów znalazłam wiele, lecz mam straszne braki w nitkach i materiałach....
i tutaj sobie zapisze iż koniecznie muszę uzupełnić braki...mało tego....
powiem Wam, że jestem wprost zmuszona w najbliższym czasie
popełnić hafciarskie zakupy;)
Gotowe zestawy są najlepszym rozwiązaniem w takich sytuacjach,
szczególnie te odnalezione na dnie hafciarskiej komódki,
o których dawno się już zapomniało.
Jest wena, turbo igiełka jest, materiał i nitki są.
Więc zaczynamy!
"Hotel Sorrento" to wzór zaprojektowany dla Dimensions 
przez Rogera Duvalla.
Wyszywam na Aidzie 14ct kolor ciemno beżowy.



Na początek wstawiłam drzwi...



postawiłam koło nich donice i ławkę.



Docelowo obraz ma wyglądać tak:


zdjęcie z sieci
Coś już u mnie widać. Dziś zacznę wsadzać kwiaty do donicy,
albo może chodnik przed wejściem układać..zobaczymy;)




Spokojnej niedzieli.
Poplątana

60 komentarzy:

  1. Ładny wzorek :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyszywania 😊 u mnie też powoli nadchodzi czas na hafciarskie zakupy. Jak tylko skończę zaczęte obrazy to ruszam na łowy 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zakupy to coś co najbardziej uszczęśliwia kreatywne osóbki;)

      Usuń
  3. Świetny wzór! Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłych prac budowlanych itp. :) Śliczny wzór !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chodnik zaczęłam przed wejściem kłaść.Marzy mi się by już okna wstawiać w moim hotelu;))

      Usuń
  5. Spore wyzwanie, przynajmniej patrząc z mojego punktu widzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co,praca nad haftem to czysta przyjemność... Dużo się tu dzieje;)

      Usuń
  6. Cudny taki nastrojowy haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, a zdjęcia nie oddają całego klimatu.Teraz zaczęłam wyszywać nowymi kolorami więc jest jeszcze piękniej;)

      Usuń
  7. Kolejny śliczny hafcik wybrałaś. Szybkiego i przyjemnego haftowania życzę:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To będzie sama przyjemność podczas haftowania.Uściski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę mało mam czasu na xxx ale jak już dorwę tamborek to tak... to jest sama przyjemność!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Na razie poczatki, ale to będzie piękna praca, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy;) ..ale póki co zgadzam się z Tobą... wychodzi pięknie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ten haft, może kiedyś i ja po niego sięgnę :)
    Pięknie Ci idzie :) A hafciarskie zakupy wręcz należy od czasu do czasu popełniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak haft będzie się prezentował gdy go skończę..dużo się dzieje więc myślę że efekt końcowy będzie super;)

      Usuń
  11. Piękny! Jak dodasz kwiaty to zrobi się kolorowo, przyjemnie dla oka i turbo igła znowu przyspieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ...kwiatków mam tu sporo i jaka jest w nich różnorodność,krzyżyki półkrzyżyki wyszywane 1 jak i 5 pasmami muliny... dzieje się;) Dla mnie super! Uściski.

      Usuń
  12. Piękny haft będzie ;) Miłego wyszywania życze ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybór świetny i początek idealny :) czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba. Niebawem kolejna odsłona haftu:)

      Usuń
  14. Można powiedzieć że drzwi stoją już prawie otworem przed końcem pracy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero plac budowy więc nie wpuszczam nikogo..przepisy Bhp zabraniają. Sprytnie zrobie schody do hotelu na samym końcu;)))

      Usuń
  15. Świetny obraz...znowu zabrałaś się za spore dzieło :) powodzenia, obraz pięknie zaprezentuje się na ścianie....ja próbowała w lutym zamówić zestaw w Needle Art i jak do tej pory nie udało mi się, pomimo licznych zapytań i meili, nie wie co z tym sklepem jest, zakupy są utrudnione, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą... mi również się nie udało, zamówiłam zestaw którego nie mieli w magazynie później maile zero odpowiedzi..po dwóch miesiącach czekania zrezygnowałam:( szkoda bo kiedyś sklep funkcjonował świetnie. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. No no będzie piękny obraz, super wybór, czekamy na więcej:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam zamiar w weekend postawić kilka xxx by szybko pokazać kolejną odsłonę haftu.

      Usuń
  17. Już jest ślicznie, za to lubię Dimki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam je;) zawsze finalnie spełniają moje oczekiwania.

      Usuń
  18. wiedziała, że będzie to kolejne cudeńko! i tak się zapowiada właśnie:)
    a swoją drogą fajne takie szuflady, co cuda takie skrywają ;)
    pozdrawiam słonecznie Nati:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka się tych skarbów uzbierało...to jest jedyna zaleta braku wolnego czasu na xxxx;)) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  19. Zapowiada się piękny obraz.
    Zapraszam do siebie.
    https://metaldeconasielsk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To musi być fantastyczne uczucie otworzyć szufladę i znaleźć w niej taki skarb :)))
    Będzie pięknie!!
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Komódka jeszcze kilka takich skarbów skrywa..może akurat uda mi się je do końca roku światu pokazać;)

      Usuń
  21. Fajnie się zapowiada! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Będzie śliczny.
    Ps. Pokaz kiedyś swoja ścianę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścianę już pokazałam... w poprzednim poście;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  23. Powstaje kolejny, piękny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowiada się piękny haft,a Ty zaczynasz z turbo doładowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oby ten stan szybkiego stawiania xxx trwał do końca pracy nad tym hafem;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłego brukowania, murowania, czy tam innych prac ogrodniczych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Teraz brukuje, a w następnym tygodniu zajmę się ogrodnictwem;)

      Usuń
  27. Piękny wzór, klimatyczny. Jak skończysz, będzie się elegancko prezentował na ścianie.
    Pozdrawiam ciepło (po długiej nieobecności):-)
    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że efekt końcowy mnie zadowoli i tak jak piszesz będzie pięknie;) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  28. Nie wiem, czy też tak masz, ale ja lubię najbardziej cztery etapy pracy - najbardziej mnie ekscytujące: pierwsze krzyżyki, ostatnie krzyżyki, prasowanie i oprawa :-)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem, czy też tak masz, ale ja lubię najbardziej cztery etapy pracy - najbardziej mnie ekscytujące: pierwsze krzyżyki, ostatnie krzyżyki, prasowanie i oprawa :-)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń