sobota, 29 lipca 2017

Wygrana w "Retro blue" ! ;))) ...i poduszki.





W zeszły piątek dotarła do mnie paczuszka z Alzacji.
Wygrałam "Letnie Candy" na blogu Retro blue.
Od dłuższego czasu zaglądam do Kasi.
Uwielbiam jej wpisy a Jej fotki zawsze mnie zachwycają.
Uspokojenie duszy i uczta dla oczu !
Oto jakie cukiereczki otrzymałam:

*tabliczka łazienkowa 


*kuchenny napis


*Paryski magnesik... oraz


 *śliczną pocztówkę


Jestem szczęściarą ;)
Cudownie zostałam przez Kasię obdarowana,
za co pięknie dziękuje !

***** 

Uszyłam poduszki.
Z jednej strony... hmm... wersja bardziej kobieca... z pomponikami,



z drugiej natomiast, wersja bez ozdóbek...taka bardziej męska ;)



Która strona jest częściej ozdobą narożnika?
To zależy od tego, która część rodziny pierwsza zajmie owy narożnik;)
Dwie poduszki, a ekspresowo można zmienić klimacik w pokoju.
Która strona Wam lepiej przypadła do gustu?
Ja dziś wolę wersję z pomponikami ;))) 



W Hotelu Sorrento nadal trwają prace budowlane.
Wielkimi krokami zbliżam się do upragnionego urlopu
i mam nadzieję podgonić trochę robotę,
by na jesień Hotel był skończony....
ot tak,... sobie marzę ;)
Uściski !!!
Poplątana

18 komentarzy:

  1. Jako wielbicielka pomponików oczywiście powiem, że bardziej podoba mi się wersja z nimi :) Ale trzeba przyznać szczerze, że podusie wyszły Ci śliczne :) Gratuluję też pięknej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały prezent, gratuluję :)
    A poduszki świetne, obie wersje są super :) Ale! Pomponiki mają swój urok i czas dodatkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomponiki to jest to! Cudne podusie i śliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty, a poduszki bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niewiarygodne jak poduchy zmieniają wnętrze.. :) mnie chyba bardziej siadła męska strona, gdzieś nie dogaduję się z pomponami- łaskoczą w nos ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej,a poduszeczki są prześliczne-szkoda,że mam dwie lewe ręce do szycia:(((Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej!
    A poduszki wyszły Ci rewelacyjnie. Pewnie się "bijecie" o to, kto pierwszy się do nich przytuli.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej!
    Poduszki super. Bardzo podoba mi się ta "męska" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne poduszki!!! Obie wersje są świetne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduszki super!! Ta "wyjątkowo" mi się podoba. Wyjątkowo :))
    Gratuluję pięknych wygranych.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej!!! :) Podusie super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziekuje za podziekowania;) I taki mily wpis:)I zdjecia:)
    Moc serdecznosci sle z goracej Alzacji;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te poduchy :) Podobają mi się w tej wersji męskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęściara!
    Poduchy super - strona z pomponikami zdecydowanie lepsiejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Upominki jeśli sprawiają radość są największym docenieniem,świetnie się obdarowałyście pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń