sobota, 25 maja 2013

Nie bój się .....





Uzupełniam mój hafciarski pamiętnik o następny obraz z mojej kolekcji.
Wzór pochodzi z serii  All Our Yesterdays.
Wyszyłam go dla mojego syna. W swoim czasie byłam bardzo zauroczona tą serią.
W planach miałam zrobić jeszcze do kolekcji "Wakacyjny pociąg". Lecz syn chyba coś za szybko rośnie, lub plany hafciarskie mamusie przerosły ;)) Nie zrobiłam i już nie zrobię. 
Teraz kawaler lubi rzeczy straszne lub śmieszne, więc nijak już do niego ta seria nie pasuje.
Obraz pozostałwisi nadal nad Jego łóżkiem.... i nadal syn go uwielbia :D





Haftowałam na Aidzie 14ct białej. Myślę że teraz, bym na pewno wybrała 16ct. 
Wielkość wyhaftowanego obrazka  to 15x20 cm.
Użyłam nici dmc, lecz zmieniłam kolory bluzki chłopca, w oryginale jest bardziej różowa.




Trawę ozdobiłam zielonymi koralikami. 





 Obrazy z tej serii, mimo że nie powalają wielkością, są bardzo efektowne.







Podoba mi się jeszcze z tej kolekcji obraz pt"Wisteria"
Przedstawia dziewczynkę stojącą przed drzwiami z bukietem kwiatów. 
Dobrze że mam jeszcze córeczkę, więc może uda mi się jednak zrobić drugi do kolekcji... :)) 


Poplątana



9 komentarzy:

  1. Ciekawe kto ma większy sentyment do tego obrazka - Ty czy synek? :) Jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie mamusia hihi;) choć synek ma jeszcze kilka haftowanych obrazków,które już wylądowały w szafie z pamiątkami,a tego nie oddał,pozostał na swym miejscu i dumnie zdobi Jego pokój. Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Słodki i faktycznie pasuje do małego chłopca :) Ja czekam na Synka, który ma przyjść na świat lada dzień i wstyd się przyznać ale ani aniołki ani inny "chłopięcy" obrazek nad jego łóżeczkiem jeszcze nie wisi :-/ Muszę koniecznie nadrobić! :) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego :) Synek na pewno będzie grzecznym aniołkiem,będzie sobie słodko spał i jadł,a mamusia będzie miała czas by nadrobić zaległości :))) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Śliczny obrazek! Ja też uwielbiam te obrazki z serii AOY i od wielu lat je ściągam i ściągam z internetu. A nawet mam jeden większy zestaw kupiony :) Ale jeszcze żadnego nie wyhaftowałam :) Mnie najbardziej podobają się obrazki z karuzelami:) Zupełnie nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem o którym obrazku piszesz,jest duży i przedstawia dzieci wokół wielkiej karuzeli na plaży. Mi też on się bardzo podoba:) karuzelę na tych obrazkach są niesamowite, więc wcale się nie dziwię że je tak uwielbiasz ;))) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Obrazek śliczny,mam wrażenie,że czujesz do niego sentyment, bo ten chłopczyk przypomina ci syneczka... zgadłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak :)) nawet maskotka podobna do Jego pluszaka - Azorka :)) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Przepiękny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń