wtorek, 30 lipca 2013

Hortensje


Dziś przedstawiam kolejny obraz z mojej francuskiej kolekcji.
Są to Hortensje z serii Gold Colection Petites firmy Dimensions.




Oprócz  Bistro   Paryskiego roweru  zdobią ściany,
mojej kuchnio - jadalni.
Zestaw kupowałam w Needle &Art i nie wiem dlaczego,
tam tytuł tego obrazu brzmi "Fioletowy bez".  Dla mnie są to hortensje jak nic.
Zresztą na wzorze mam napisane "Hydrangeas"
Trochę poszperałam w necie i zdania są podzielone.
Ja mam hortensje ;))





  
Obrazek jest mały. Sam haft ma wielkość 10x20 cm.
Ramka i pasportu powiększyły go o 12cm.
Jest to najmniejszy z moich obrazów, oczywiście nie licząc pikusiów ;)
Mały, ale pracy przy nim trochę było. Haftowałam na Aidzie 18ct kolor ecru, nićmi dimensions. Użyłam 20 kolorów podstawowych i 10 łączonych. W większości są to krzyżyki.
Pół krzyżyków jest troszkę w tle bukietu. Poza tym  back stiche których było tu sporo.



 






Nie obyło się bez french knotów w kwiatostanach :






Nie wiem co ma w sobie ten obrazeczek ale go uwielbiam.
Pewnie ma to coś.... a może to te francuskie klimaty ;)
Mam jeszcze w planach dwa obrazy, które by idealnie do tych trzech pasowały.
Ale za nie wezmę się pewnie zimą. 
Dłuższe wieczory to więcej czasu na odpoczynek przy tamborku ;))
  




Tymczasem hortensje wracają na ścianę po sesji zdjęciowej a Ja idę zasiąść w fotelu,
by pooddawać się mojej największej przyjemności. 
Poszaleje z nitkami przy moich kobietkach,
z popołudniową kawką obok.... w cieniu czereśni ;)))

Poplątana



47 komentarzy:

  1. Twoje hortensje są przepiękne:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne,niczym nie ustępują tym z ogródka...i kwitną cały rok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogrodzie na dwóch,chyba jakiś zaklętych krzaczkach, miałam tylko jeden kwiat,teraz już nie muszę się martwić tym faktem bo sobie wyhaftowałam i się ciesze codziennie ich widokiem ;)))

      Usuń
  3. Piękny obrazek. Nie dziwię się, że go uwielbiasz.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Nati o ile tak zdrobniale mogę się do ciebie zwracać? moja przyjaciółka tak miała na imię jak ty i mówiliśmy do niej Nati - w całej zupełności się z tobą zgadzam to są hortensje - przepięknie je wymalowałaś nitką i wyglądają jak żywe te francuskie tematy również mnie prześladują od dziecka ,jeszcze raz - cudowne i to wiaderko wyhaftowałaś jakby nowe ze sklepu było kupione wspaniałości jestem zachwycona tymczasem pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że możesz się tak zwracać, będzie mi bardzo przyjemnie !
      Miło mi że obrazek przypadł Ci do gustu.
      Dziękuje i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Dla mnie to też hortensje,ale niewazne czy bez czy hortensje -obrazek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękny, nie dziwię się, że go uwielbiasz, bo ja też go już uwielbiam:)) Rama pięknie go eksponuje.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hortensje cudne! Uwielbiam te kwiaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hortensje i róże są na czele mej listy, choć po namyśle stwierdzam, że kocham wszystkie kwiaty ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Przepiękny haft w pięknej oprawie!!!
    chciałabym kiedyś zobaczyć Twoją ścianę z haftami:)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co te trzy, wiszą każdy na osobnej ścianie,ale gdy dorobię jeszcze wymarzone dwa obrazy stworzę sobie małą francuską galeryjkę.... i na pewno się pochwalę ;))
      Pozdrawiam gorąco !

      Usuń
  9. piękny haft!!!
    ja też mam go w planach kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne hafty, ja również uwielbiam kwiaty pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Hortensje są wspaniałe!!!! Na żywo obrazeczek musi wyglądać niesamowicie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A to ci niespodzianka... znałam ten wzór jako bez i widzialam w nim bez... :))) Teraz zwątpiłam... może to faktycznie hortensje... Tak czy owak - kwiaty są piękne i ten haft też baaardzo mi się podoba :) I świetnie się prezentuje w tej ciemnej ramce i na tle wiklinowego fotela!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Fotel zdobyczny i do tego jaki wygodny ;))

      Usuń
  13. Haft przepiękny!!! To chyba jednak hortensje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za miłe słowa u mnie :) u Ciebie też ładnie, dlatego zapisuje sobie Twojego bloga u mnie :>
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny i jak pięknie oprawiony!

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie to są hortensje! I to piękne hortensje!!! Obraz na zdjęciu wyglądan na o wiele większy niż są jego faktyczne romiary. A to wszystko przez mnogość szczegółów!
    Świetnie oprawiony! Pewnie ramka zamówiona u oprawiacza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś dałam obraz do oprawy i strasznie zepsuli moja pracę. Od tamtej pory, zamawiam ramy w zakładzie fotograficznym i sama oprawiam moje hafty :)
      Dziękuje i pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
    2. Ja robię tak samo. Nikomu nie ufam :)

      Usuń
  17. To jest mówiąc jednym słowem cudo. Hortensje są sliczne same w sobie, a tu jeszcze tak pięknie podane...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zauroczył mnie. Pozostałe z kolekcji również.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przyjemnie ;) Dziękuje i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  19. Piękne kwiatusie niezależnie od nazwy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiatowy obrazek jest śliczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak wyhaftowane hortensje są zachwycające, chciałabym je wyszyć dla siebie, uwielbiam kwiaty w naturze i te w hafcie !
    Serdecznie gratuluję tak przepięknych prac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny jest ten bukiet, a przede wszystkim trwały, bo wyhaftowany i będzie ozdobą mieszkania na długie lata !

    OdpowiedzUsuń
  23. Te hortensje są przepiękne, ślicznie wyhaftowane - brawo ! ! !

    OdpowiedzUsuń