niedziela, 17 kwietnia 2022

Niezapominajki

 

  

W tym roku nie powstało u mnie nic z motywem typowo Wielkanocnym...

 

 

Doszczętnie pochłonęła mnie praca, nad wcześniej zaczętymi projektami.


 

W ramach przerwy wyszyłam bukiet niezapominajek, który podarowałam mamie na zajączka.

 



 Z okazji Świąt życzę wszystkim odwiedzającym mój poplątany świat, przede wszystkim zdrowia, pogody ducha oraz umiejętności doceniania i cieszenia się z małych rzeczy...i to każdego dnia :)

 


Spokojnego Świętowania! 



 Poplątana

25 komentarzy:

  1. Odpoczynku od zgiełku codzienności, spokoju i radości, wszystkiego dobrego na czas Świąt Wielkanocnych.🐣🐏🐇
    A niezapominajki przeurocze.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przesyłam pozdrowienia. Wesołego świętowania!

      Usuń
  2. Niezapominajki przepiękne!
    Wspaniałej Wielkanocy, pokoju w sercu, radości i obfitości na świątecznym stole 🥚🐣🐥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i Tobie również życzę wszystkiego dobrego! Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Piękne niezapominajki!
    Dużo dobrego na ten świąteczny czas.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę pięknych oraz radosnych Świąt!

      Usuń
  4. Przepiękny hafcik!
    Tobie również wszystkiego dobrego z okazji Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy, wiosenny haft. Wszystkiego dobrego z okazji Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również życzę spokojnych Świąt Wielkanocnych!

      Usuń
  6. Niezapominajki jak żywe! Piękny prezent dla Mamy :-)
    Dziękuję za życzenia.
    Radosnego świętowania w Lany Poniedziałek i wszelkiej pomyślności na kolejne dni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Gdy zobaczyłam ten wzorek od razu wiedziałam, że hafcik będzie idealnym obrazkiem dla mamy.Nie myliłam się.. bukiecik bardzo się spodobał :) Tobie również życzę wszystkiego dobrego i ślę świąteczne pozdrowienia!

      Usuń
  7. Uwielbiam motyw niezapominajek, uwielbiam ten haft; sama taki kiedyś popełniłam. Wspaniały prezent dla mamy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Pierwszy raz wyszywałam te kwiatki. Gdy je zobaczyłam przypomniał mi się wierszyk który uczyła mnie mama, stąd też taki wybór. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Piękny bukiecik kwiatów wyhaftowałaś. Jest bardzo ciekawa tych większych projektów. Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ostatni szlif i niebawem pokaże finał dimków :) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  9. Piękny hafcik, jak i ogród na tle którego fotografowałaś obrazek. Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wręczeniu upominku poszłam z mamą do jej pieknego ogrodu i tam właśnie zrobiłam fotki:) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  10. Piękne kwiaty zarówno haftowane jaki te żywe. Gorąco pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń