sobota, 22 lutego 2014

Piraci


Ahoj szczury lądowe;)
Oto przed Wami, statek piracki kapitana Rudobrodego i jego załoga. 





Czy widzicie tą złowieszczą flagę na maszcie?
Tak,tak...jesteśmy morskimi rozbójnikami. Napadamy na statki i porywamy je.
Bierzemy jeńców i kradniemy kosztowności.





Lecz ostatnio najwięcej czasu,zajmuje nam poszukiwanie skarbu.
Myślę, że nasza mapa jest lipna. Mamy podejrzenia że maczał w tym palce,
nasz stary wróg zły kapitan Pit Piracjusz.





Do stu tysięcy beczek! Czas rozprawić się z tym łotrem.
Wszystkie ręce na pokład, nie poddamy się tym zzieleniałym śledziom!






Po zaciętej walce, odebraliśmy właściwą mapę Pitowi Piracjuszowi.
Dopłynęliśmy do brzegu. 
Skała w kształcie sępa, pięć kroków na zachód, siedem na północ....
....można kopać. Jest !!!
Skrzynia pełna monet, srebrnych dzbanów, drogich kamieni,
biżuterii i sakiewek wypełnionych sztabkami złota.
Skarb jest nasz!!!





Takie i wiele innych pirackich opowieści,
snuje wieczorem mój syn patrząc na obrazek, który zdobi jego pokój;))
Moja praca brała udział w Siłowni Twórczej pt. "Dziecięce marzenia".
Zdobyła kilka głosów, za co pięknie dziękuje;)
Obrazek wykonywałam na Aidzie 14ct.
Do wyszycia wykorzystałam nici różnych firm i dobierałam je według mojego uznania.
Pewnie żaden kolor nie zgadza się z zalecanym, dlatego też obrazek jest jedyny w swoim rodzaju;))
Sam haft ma wielkość 32cm x 42cm.
Paspartu i ramka trochę go powiększyły.
Obraz jest wielkości 42cm x 52cm. 





Pirackie pozdrowienia!;)

52 komentarze:

  1. Wesolutki ten hafcik! A i piraci jacyś tacy sympatyczni:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja praca wyglada KAPITALNIE,…wspaniale dobrane kolorki, wielkosc no, no, no-calkiem, calkiem…Widac, ze duzo pracy wlozylas w tych zabawnych "Piratow". Syn na pewno jest dumny, ze ma taka zdolna mame! :)))…i te Twoje teksty jak ja lubie je czytac.Mowilam juz to Tobie, ze powinnas pisac opowiadania dla dzieci i oczywiscie w dalszym ciagu haftowac. :))) Goraco pozrawiam ;) Gosia z rodzinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Gosiu! Co do tekstów, wolę dzieciom książeczki czytać i im bajki opowiadać. To są moi najlepsi i jakże aktywni słuchacze.Zostanę przy wyszywaniu, bo to uwielbiam i w tym się najlepiej czuje;)))
      Pozdrawiam cieplutko Ciebie i Twoja rodzinkę.

      Usuń
  3. Obrazek przyciągnął i mój wzrok- zastanawiałam się czy I moje dziecko będzie chciało, aby tacy dzielni piraci zdobili jego pokoik:) Sam haft świetny a kolory- Nati, Ty sie już stajesz mistrzynią w dobieraniu kolorków:))
    Buziole..hmm przepraszam, pirackie pozdrowienia dla malego Pirata z cudowną wyobraźnią!:) Ahoj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno;) i nie czekaj zbyt długo z wyhaftowaniem obrazka. Pamiętam jak w ciąży zaczęłam robić serię misiowych obrazków dla syna, gdy je w końcu oprawiłam i powiesiłam, synowi bardzo szybko się zainteresowania zmieniły i długo nie powisiały;)) "Piraci" i "Nie bój się" to są jedyne dzieciuchowe obrazki w jego pokoju. Dzieci stanowczo za szybko rosną;)))) Dziękuje i śle pirackie pozdrowienia.

      Usuń
  4. Obrazek jest cudny! Gdybym byla chlopcem to marzylabym o pirackim zyciu! :) Rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie starch się bać, tacy groźni :)
    Taki haft do chłopięcego pokoju to super sprawa. Rozbudza wyobraźnię i wspaniale wygląda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy syn był mniejszy i się bawił,słuchałam jak to odtwarza różne historie.Teraz opowiada siostrze;)To właśnie jedna z jego opowieści. Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Świetny obraz! Opowieść porywająca, tylko brakuje mi w niej działalności piranii... Nie wiem, dlaczego, to pierwsze, co zobaczyłam na obrazku...;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zobaczyłam spełnianie dziecięcych marzeń. Głosowałam na tę pracę:)) A opowieść Synka przepiękna:) Sail-ho!

      Usuń
    2. Promyczku bo piranie są tu bardzo ważne. Niestety zginęły w boju od salw armatnich;))
      CudArteńko bardzo mi miło że moja praca przeniosła Cię w krainę dziecięcych marzeń;))
      Śle Wam pirackie pozdrowienia.

      Usuń
  7. Wspaniały , świetnie wykonany i prezentuje się super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. It's a lovely finish (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten obraz, sama mam go w planach hafciarskich :) oczywiście do pokoju moich chłopaków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybciutko i bardzo przyjemnie się go wyszywa;) Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Jaka fajna fabuła , a obraz jest świetny, no i oczywiście męski! Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, Twój synuś musi być zachwycony taką dekoracją pokoiku :) Ile ma latek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syn to już mały mężczyzna, ma 8 lat:)) Obrazek zdobi jego pokój już 3 lata.Ten i "Nie bój się" To dwa dzieciuchowe które nadal z boczku sobie wiszą i zupełnie jemu nie przeszkadzają. Bardziej "dorosłe" obrazki już dawno są wybrane,tylko mamusia ma za mało czasu;)) Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Jej, jaki śliczny obrazek!! Super! Do pokoiku chłopców świetnie się nadaję i nie dziwię się że Twój synek tak wspaniale opowiada historie o piratach. Obrazek pobudza wyobraźnię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!;) Kiedyś marzył by jego pokój wyglądał jak statek piracki;)) Obrazkiem,przybliżyłam mu troszkę dziecięce marzenia;))

      Usuń
  13. :) ..ciekawe jak wygląda "porównanie przyjemności" obdarowanego dziecka snującego morskie opowieści i mamy- hafciarki, która machając igłą też pewnie nie jeden raz uśmiechnęła się do swojej pracy? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) Pewnie że się uśmiecham i dumna jestem strasznie, że taką radość sprawiłam mojemu dziecku.Robiłam go w tajemnicy na urodzinki, jak mój mały pirat spał. Miny gdy wręczyłam mu obrazek, nigdy nie zapomnę;))))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Obrazek od razu mi się spodobał i oddałam swój głos właśnie na piratów :D uwielbiam kolorowe, bajkowe hafty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) Bardzo mi przyjemnie że mój obrazek Ci się spodobał. Pirackie pozdrowienia;)

      Usuń
  15. Świetny piracki hafcik!
    Miłej niedzielki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś znów mamy sobotę, więc Tobie również Aniu życzę słonecznej spokojnej niedzieli;))
      Dziękuje i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. Spore obrazisko (obrazisko brzmi jakby się ktoś obraził), też doszłam do takiego wniosku, że jak się samemu dobierze kolory to to jest jedyny na świecie taki obrazek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze w mniejszych obrazkach wykorzystuje zapasy moich niteczek. W mniejszych, bo nie wiem dlaczego gdy zabierałam sie za ten haft,pomyślałam sobie że to będzie taki malutki przerywnik;)) Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Niesamowity obrazek, super wygląda w sam raz dla chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas już na zmianę dekoracji.Kilka wzorów już wybranych, ale niestety porządek hafciarski musi jako taki być,więc niech sobie piraci jeszcze pływają;))Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Bardzo piękny tyle drobnych detali mnóstwo pracy Nati włożyłaś w ten obrazek ale opłacało się - masz świetnego syna takie opowieści super wesoło masz w domku buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci wnoszą masę radości,człowiek młodnieje i znów zaczyna dostrzegać wiele rzeczy wokół.Uwielbiam z moimi chochlikami spędzać czas;) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  19. Ale fajny i wesoly obrazek!bardziej pracochlonny ale efektowny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiałam już tą pracę na Hamaku , to jedna z tych która miałam wyszyć , zazdroszczę pięknie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) Robisz tak piękne i pracochłonne prace, że taki stateczek to w mig u Ciebie powstanie;)Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Fantastyczny statek! Pięknie dopasowałaś kolory.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  22. W siłowni twórczej tym razem głosowały moje Potwory i musieli wybrać między Twoim obrazkiem a Piratką Zimnej29 - starszy zrobił więc wyliczenia i padło na Piratkę, ale ja mam teraz zlecenie na ten właśnie hafcik (jak to on określił "Mama żeby było równo tutaj (chodzi o Piratkę) daj lubię a ten statek to dla nas zrobisz :)) Więcej mi takich superaśnych hafcików nie pokazuj !!!! Bo jak zobaczą to się będą domagać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Gdybyś chciała odpocząć od twych szarości w Twoim Haed-ku,to ten obrazek, jest jak najbardziej odpowiedni ze swoją masą kolorków i oczywiści wzór już masz;))Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  23. Piraci w wersji "light". Śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki świetny statek! Moje dziecko też jest fanem pirackich opowieści.

    OdpowiedzUsuń