sobota, 1 marca 2014

Tusal 2014r - odsłona III


 



Dziś wypada kolej na trzecia odsłonę Tusal-owego słoiczka,
co też czynię.




W niteczkach dominują niebieskości z mojego ptaszka,
który ma już główkę.




Ostatnio dopadł nas wstrętny wirus grypy.
Tydzień czasu wraz z dzieciaczkami spędziliśmy w łóżkach.
Igiełka kilka dni samotnie leżała nietknięta,
nie miałam siły a i wzrok odmówił posłuszeństwa przez nieustępujący ból głowy. 
Myślę że to już końcówka choroby i z radością wracamy do żywych  a ja.. do tamborka ;))) 





Słonecznego, leniwego weekendu życzę!

27 komentarzy:

  1. Zdrowia przede wszystkim życzę:) Ptaszek z główką już wygląda imponująco, a ten słoiczek jest uroczy:) I przebiśniegi Ci kwitną w ogródku:))) Pozdrawiam marcowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie;)W ogródku już pierwsze roślinki zaczynają się przebijać,niestety dziś u mnie znowu deszczowo.
      Pozdrawiam i życzę słonka.

      Usuń
  2. Duzo zdrowka zycze. Hafcik wyglada coraz piekniej. Pozdrawiam i zapraszam na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;)Od wczoraj nadrabiam zaległości blogowe i oczywiście stanęłam grzecznie w kolejce licząc na szczęście;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. o matko znowu dzień słoikowy, będzie słoików aż do ... mnie też dopadła choroba ale zupełnie inna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca roku będziemy podziwiać słoiczki;)) Życzę by choroba się szybko od Ciebie odczepiła i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Oj ja też jak chora jestem na oczy nie widzę i wiem
    jaki to ból - życzę dużo , dużo zdrowia !!! Teraz to nadgonisz
    hafty w szybkim tempie hehe bo jesteś chyba wyposzczona ;)))
    U mnie pada ale wiosna powoli powoli się zbliża = pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpierw muszę domek odgruzować,bo jakiś tajfun przez niego się przewinął,ale oczywiście kilka xxx musiałam postawić.Zdrówka życzę i pozdrawiam;)

      Usuń
  5. Dużo zdrowia!
    Haft prezentuje się imponująco, podobnie jak słoik w promieniach słońca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś znowu pada, więc łapię słonko ile się da;) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Nie próżnujesz Natalko - pięknie się prezentuje twój słoiczek w tej trawce - haft jest wspaniały a oczy kochana ślepnę z dnia na dzień nie poddaję się , również jestem po jakieś dziwnej grypie słaba jestem ale tobie życzę zdrowia buziaki ślę i słonecznego weekendu życzę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zdrówka oraz odpoczynku Tobie Marii życzę.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. i nie dziwię się, że słoik się zapełnia pięknie - piękna elficzka czeka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że w tym tygodniu powinnam skończyć Zimorodka. Byłoby super;) Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Natalko, przede wszystkim zyczymy Tobie, dzieciaczka i calej rodzince duzo zdrowka!!! Sloiczek sie zapelnia…pracowita jestes Kobietko…i co za piekna ptaszyna! Jeszcze troche i skonczysz ten uroczy hafcik. Czekam z niecierpliwoscia na calosc Twojej pracy. :))) Goraco pozdrawiam!!! Gosia z rodzinka Jak to milo zobaczyc wiosenne kwiatki… :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Gosiu;) Na finał Zimorodka jeszcze troszeczkę musisz poczekać. Mam już prawie sukieneczkę Elfinki, a później.. jeszcze kilka wieczorków na konturki;)) Pozdrawiam serdecznie i słonka życzę;)

      Usuń
  9. Zdrówka Wam wszystkim życzę!
    A zimorodek coraz piękniejszy:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne że już czujesz się lepiej ;o) A na ptaszorku pojawiły się też różane nóżki ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samopoczucie mamy o wiele lepsze,dziękuje;) Zamiast myśleć jak wyjdzie twarzyczka Elfinki, to ja się martwię jak tę nóżkę ładnie konturkiem pociągnąć, by wyszła delikatnie;))

      Usuń
  11. Cieszę się, że ze zdrówkiem już u Was lepiej :)
    Słoiczek wygląda uroczo i bardzo kobieco. Dobrze widzę, że w hafcie została do zrobienia już tylko resztka Elficzki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak;))) Elficzka i kontury ;)) Dziękuje i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Ślicznie się słoiczek prezentuje w słoneczku :)
    Zimorodek prezentuje się CUDNIE.
    Zdrówka Nati dla Ciebie i rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i syn już jesteśmy zdrowi tylko od córeczki się paskuda nie może odczepić i chyba nie obędzie się bez antybiotyków.Dziękuje pięknie i pozdrawiam cieplutko;)

      Usuń
  13. ależ CUDNY Twój słoiczek :) Pełen niteczek :) Mój, nie tak urokliwy z zewnątrz, ale pełen wdzięku i cudności w środku :) Wrzucam do niego karteczkę, za każdym razem, gdy wydarzy się coś dobrego :)
    Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł z tym słoiczkiem, nie dość że zapamiętujemy drobnostki które powodują że dzień był udany, to jeszcze potrafimy je docenić, przystanąć i zauważyć.Super pomysł! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. właśnie tak : ) i jest to doskonały sposób na chandrę w kolejnym roku :) Zawsze można do karteczek wrócić i przypomnieć sobie jak wiele dobrego się zdarzyło :) dobrego dnia!

      Usuń