czwartek, 18 lipca 2013

Maki - finał


W końcu moja "Kompozycja Makowa" kolekcji Coats- Maia doczekała się ramy.






Obraz w oprawie ma wielkość 42x43 cm.
Ramka i pasportu oczywiście trochę go powiększyły.
Że rama będzie ciemna wiedziałam od razu. 
Co do pasportu to miałam wiele wersji kolorystycznych, ale ostatecznie zostało tak.
Brakuje mi jeszcze dziurki oraz haczyka w ścianie i obraz będzie zdobił moją sypialnię.

Etapy pracy :


 W hafcie  nie ma konturów. Są tylko french knoty.
 Mam obraz malowany tylko przepięknymi kolorami ;)
 





Słońce  spisuje się na medal. U mnie jest bardzo ciepło.
Dzieci korzystają z lata ile się da i ganiają po dworze od rana do wieczora :) 
Ja natomiast nie przepadam za leżakowaniem w pełnym słońcu i łapaniem opalenizny. 
Wolę leniwe, późne popołudnia i takie letnie widoki przede mną....znad tamborka oczywiście ;)





........

44 komentarze:

  1. Cudnie wyszły. Wszystko pasuje i ramka i passpartou. Wspaniale.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta oprawa to strzał w dziesiątkę! Obraz prezentuje się świetnie, szczególnie na ostatnim zdjęciu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mnie też ono się bardzo podoba ;)

      Usuń
  3. Piękny :) Efekt końcowy rewelacyjny.
    Sabina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Wygląda zjawiskowo! Pięknie ozdobi sypialnię:)
    Ostatnie zdjęcie - cudo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Mam jeszcze dwie puste ściany, więc myślę co kolejne na tamborku wyląduje ;))

      Usuń
  5. Rewelacja! Pięknie sie prezentuje całość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful work! Very well done!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje hafty są niesamowite. Powinny być wystawiane w galerii!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku... :)))) Bardzo mi miło, że tak sądzisz, dziękuje bardzo !!!
      Póki co, skromnie będę tutaj prezentować swą twórczość :)) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Gratuluję cudnego obrazu!
    piękna oprawa, bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i pękam z dumy! Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Cudownie! Wszystko tak pięknie do siebie pasuje ! Gratuluję ukończenia , obraz na pewno doda magii do Twej sypialni . Pozdrawiam .:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje miło się czyta takie słowa! Pozdrawiam słonecznie ;)

      Usuń
  10. Piękna oprawa! Maki idealnie wyglądają w ogródku :) W sypialni pewnie też będą się ekstra prezentować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja maki musiały trochę na nią poczekać:) Trudno było dobrać odpowiedni kolor pasportu, bo paleta barw w moim sklepie mizerna, ale w końcu obrazek został dopieszczony ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Przepiękne twe maki a ogród och wpadam w coraz to większy zachwyt. Pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przyjemnie, dziękuje :)

      Usuń
  12. Wyglądają wspaniale :)
    Strasznie fajny masz ten ogród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. To taki mój sekretny zakątek ;))

      Usuń
  13. Rewelacja! Wiedziałam, że będzie super, ale oprawa sprawiła, że masz naprawdę przepiękny, wyjątkowy obraz!
    Ja też zdecydowanie wolę hafty malowane kolorami, niż te wyrysowane konturami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię gdy haft jest dopieszczony i wszystko razem współgra ;))
      Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  14. Pięknie, delikatnie, zwiewnie! Brawo za oprawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak miały wyglądać moje maki ;)
      Serdecznie dziękuje!

      Usuń
  15. wspaniały obraz i świetnie go oprawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tajemniczy ogród rzeczywiście wspaniały a obraz rewelacyjny. Pasportu dobrane idealnie,świetnie komponuje się z makami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, dziękuje :)

      Usuń
  17. Sliczne maki i ślicznie oprawione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogrodzie już przekwitły, za to te będę podziwiać cały rok ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Pięknie dobrałaś oprawę, całość nie przytłacza haftu :) Chyba pokazałaś nam jakiś nowy zakątek w swoim ogrodzie, ślicznie tam masz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Po prawej stronie zdjęcia rośnie biała dziewanna, to za nią robiłam zdjęcia "Sekretnego ogrodu". Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Piękna praca, a oprawę dobrałaś idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Na ścianie maki prezentują się pięknie,i marzy mi się by zrobić tulipany do kolekcji.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Śliczne maki - całość prezentuje się świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  21. CUDNE TE MAKI, GRATULUJĘ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny obrazek, gratuluje wytrwałości

    OdpowiedzUsuń