niedziela, 9 lutego 2014

Sal Wielkanocny 2014r


Zapisałam się na Sal Wielkanocny,
organizowany przez Katarzynę z bloga Krzyżykowe szaleństwo 
Odsłony haftu mamy pokazywać  w niedzielę .
Skoro jeszcze niedziela trwa, to nie będę czekać do następnej
i prezentuje moje Wielkanocne Jajko;)




 Trochę mi zeszło przy tym hafcie i muszę napisać,
 że w pewnym momencie strasznie mnie znużyła praca nad nim...













Drzewko rosło strasznie powoli  jak by mu czegoś brak było,
więc wskazane było zrobienie sobie trzydniowej przerwy na inny haft. 
Padło na lutowego kociaka z poprzedniego wpisu;)

Jajko wyszywałam na Lindzie 27ct kolor ecru.
Użyłam seledynowej muliny niestety nie wiem jaki to numer.
Po porównaniu z kartą kolorów wygląda mi na nr.3819 lecz nie mam pewności.
Wymyśliłam sobie drzewko otulone promieniami słońca,
więc tylko na zakręconych gałązkach wplatałam perłową mulinkę Dmc E746 Light Effeckt.
Gałązki  pięknie się błyszczą choć myślałam, że będzie bardziej to widoczne.






Skończyłam Jajko i zajęłam się Jego oprawą.
Ramka drewniana, nadgryziona zębem czasu, wyrwana w Szmateksie za 5zł. 
Jak ja uwielbiam takie zdobycze;)





Póki co nie zamierzam haftować innych jajeczek. 
Na pewno nie teraz, bo zupełnie na coś innego mam ochotę.
Przygotowałam właśnie niteczki do następnego haftu.
Brakuje mi jeszcze kilka mulinek ale nie mogę się doczekać,
aż postawię kilka pierwszych  krzyżyków,
wiec nie będę się rozpisywać, tylko  zmykam do tamborka;)





 Opis haftu i  postępy pracy nad nim pokaże następnym razem,
choć już na pewno niektóre z Was, wiedzą  cóż to będzie;))




 Pozdrawiam serdecznie.

51 komentarzy:

  1. o matko już oprawione, o matko już następny haft, o matko a kiedy zrobisz te z darów, o matko chyba bym nie dała rady... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dary zapakowane spokojnie czekają;) Na pierwszy ogień, po tym hafcie jak, pójdzie Kinkade bo korci mnie straszebnie, oczywiście jak znów coś innego mnie nie skusi;)))

      Usuń
  2. Natalko, musze przyznac, ze do swojej pracy wybralas piekny, typowo wiosenny kolor. Patrzac na to sliczne drzewko w Twoim wykonaniu ma sie wrazenie, ze mlodziutkie, jeszcze delikatne listki srebrzace sie w cieplym blasku slonca trzepoca w lekkim powiewie wiosennego wiatru. Piekne wykonanie!!!!! Gratuluje i serdecznie pozdrawiam!!!!! Gosia z rodzinka :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuje bardzo! Właśnie tak miało wyglądać moje drzewko;) Idealnie opisałaś moją pracę...
      a Ja rosnę i rosnę;))) Pozdrawiam Was bardzo cieplutko.

      Usuń
  3. Sprawnie się spisałaś! :) haft urozmaicony różnymi rodzajami muliny, skończony i oprawiony! :)
    Moje jajo z SALu tez jest zielone (cieniowane)- widać w powietrzu jest już tęsknota za wiosną ...:))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiałam Twoje jajko,ślicznie wygląda zrobione cieniowana mulinką;)
      Moje jest odrobinę większe, w oprawie mam pokaźny obrazek. Z ramką 31cmx26cm.
      Dziękuje i pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  4. Piękny efekt, ślicznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, juz skonczone, juz oprawione :) Piekne jajo! Hmmm.... Cudne niebieskosci w nowym prejekcie! Pokazuj predko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramka idealnie mi wymiarem przypasowała;)) Na nowości pierwsze xxx już są, więc niebawem pokażę.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. To jajo czy też drzewko Wielkanocne mnie zachwyca muszę wysupłać troszkę czasu i też sobie takie sprawić Chociaż na pewno nie dorówna Twojemu :) Ciekawi mnie nowy haft muszę się przyznać że nie mam pojęcia co to będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam 30 stycznia i pewnie by mi szybciej poszło, tyle że nastrój zupełnie nie zielony miałam i musiałam sobie przerwę machnąć ;) Do Świąt jeszcze masa czasu,więc spokojnie zdążysz;))Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Powiało wiosną za sprawą tego jajeczka. Z ramką cudowny pomysł - drugie życie :) Czekam z niecierpliwością na tę nową pracę... "Okrutna" kobieto dodałaś zdjęcie, które z miejsca pobudza ciekawość, a nie zdradza prawie nic :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w moich progach i dziękuje za miłe słówka;)
      Haft już znany bo kilka dziewczyn jest w trakcie pracy nad nim. Myślę że pojutrze już będzie odpowiednia ilość xxx by można było coś pokazać i ciekawość zaspokoić;))

      Usuń
  8. Przepięknie wyszło Ci to jajo i jak pięknie oprawione! też uwiebiam kupować rameczki w ciucholandach☺
    Pozdrawiam cieplutko i czekam z niecierpliwością na kolejny haft, patrząc na te niebieskości chyba domyślam się co to będzie za ornitologiczny hafcik☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznureczek którym wykończyłam Luty jest z tych samych łowów co ramka;)
      Co do haftu dobrze się domyślasz!;) Zimorodek będzie dotrzymywał towarzystwa Elfince z pamiętnikiem;))
      Dziękuje i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Skończyłaś! To najważniejsze i to cieszy... fakt bywa monotonny ten haft, dlatego ja oprócz niego haftuję jeszcze inne by móc do niego z radością powracać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam kiedyś, na prezenty jajeczka z tej serii, essy floresy i zajączki które teraz ty robisz;)
      Jestem zadowolona z finału, drzewko jest cudne więc musiałam je mieć zrobione.
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  10. Jajo fantastyczne!!!! wiem ile pracy to kosztowało, przechodziłam znużenie w haftowanej bombce z zawijaskami....
    Czekam na nowe dzieło....
    Pozdrawiamy cieplutko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twoją bombkę cudnie wyszła, tam miałaś znacznie więcej zawijasów;)
      Dziękuje i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. No Natalko gonisz z parcą ślicznie ci wyszło to drzewo w jaju czy jajo drzewne jak zawał tak zwał ale sal jest piękny estetyczny i taki super wiosenny - nie będę zgadywać co tam znów nowego robisz ale czekam z niecierpliwością na całość buziaki ślę i życzę miłego tygodnia Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje za miłe słowa.Wena jest to muszę korzystać bo nie wiadomo ile ten twórczy stan u mnie potrwa;))
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Piękne jajko , u mnie brak jeszcze pomysłów na coś wielkanocnego ,,
    Nowy haft , może to Niume ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może właśnie jajeczko Cię skusi. Na Sal nadal można się zapisywać,a po za tym w towarzystwie raźniej się xxx;))) Co do nowego haftu to masz racje, na tamborku Nimue ;)

      Usuń
  13. Jajo świetnie wyszło!
    Mnie też się wydaje, że ten nowy hafcik to Nimue:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne jajeczko :) a patrzę że przygotowujesz się do zimorodka :D super to piękny hafcik...a jakiego lnu użyłaś, chodzi mi o kolor :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Len 35ct kolor piaskowy. Myślałam też o ecru, ale byłby zbyt intensywny ten kolorek do tego wzoru.Najlepiej chyba wychodzą obrazki z Nimue na naturalnym, ale że robię dla córeczki to chcę by haft był jaśniejszy;))

      Usuń
  15. Piękne jajeczko. Gdzie kupujesz materiały do haftu?

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawo! Przynajmniej masz już chociaż jeden świąteczny haft :) piękna kolorystyka Nimue na pewno będzie miłą odmianą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazek już mam,ale obowiązkowo muszę zawieszki z dwie zrobić....tylko na wzorek muszę się jeszcze zdecydować :))) Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Jak zwykle u Ciebie haft cudny, świetna kolorystyka i wzór taki oryginalny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sal wielkanocny nadal trwa,po prawej stronie bloga jest podlinkowany banerek. Można się jeszcze zapisać i wzór otrzymać;)) Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Hmmm drzewko wielkanocne śliczniutkie, właśnie takie wiosenne i dlatego nadal się waham. Czekam na nowy hafcik i mam prośbę zdradź mi tajemnicę, jak Ty to robisz że tak szybko i takie śliczne rzeczy wychodzą spod Twoich rączek? :))) Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię to co lubię i wyszywaniu poświęcam każdą chwilę mojego wolnego czasu;))
      Czekam na Twoja decyzje, które jajeczko wybierzesz i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Hello

    Just found your blog.
    Your Sal is looking beautiful and I love your Margaret Sherry cats (:
    Bramble x

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj widzę, że nimuek bedzie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ptaszyna na horyzoncie! Będę kibicować! Moja już czeka na oprawienie :))
    Pięknie drzewko zrobione i świetna rama- pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa Twojego ptaka jak i jego oprawy. Szybciutko pokazuj;))
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  22. Pięknie prezentuje się Twoje drzewko! Miałaś super pomysł z dodaniem nici perłowych - świetny efekt!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Bardzo mnie cieszy że widać ten efekt;) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  23. Natrudziłaś się przy hafcie , ale było warto efekt końcowy imponujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie,gdyby czas pozwolił to może bym jeszcze jakieś jajeczko z tej serii zrobiła,ale inne wzory w wiosenne czekają,które chce w tym roku zrobić koniecznie;))) Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Jajko drzewo wyszło ślicznie"

    Zapraszam na moje Candy!

    http://wolnachwilaani.blogspot.co.uk/2014/02/moje-pierwsze-candy.htm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam cie serdecznie w moich skromnych progach;) Właśnie wróciłam z wizyty u Ciebie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Bardzo ładny kolorek jajca. Rzeczywiście w nowej ramce prezentuje się dostojniej.

    OdpowiedzUsuń