sobota, 7 marca 2015

A. Śliwa - Klara







Odwiedzając Wasze blogi wpadłam do Justyny która właśnie haftuje "Irysy".
Przypomniałam sobie, że nie pokazywałam jeszcze tutaj moich kwiatów.
Wyszywałam je kilka lat temu, a wzory kupiłam w Coricamo
gdzie nadal są dostępne.
Do remontu kwiaty zdobiły moją ścianę, teraz powieszę w ich miejsce coś innego.
Naszło mnie na zmiany wystroju....pewnie to przez nadchodzącą wiosnę;)  
Zanim kwiaty podaruje w prezencie dla mojej Teściówki,
gdzie będą się pieknie prezentować na jej morelowej ścianie,
uzupełniam mój hafciarski pamiętnik.


Piwonie - A.Śliwa-Klara:


Gałązka w pąkach - A.Śliwa-Klara:



Kalie - A.Śliwa-Klara:


Kanwa 14ct
mulina Ariadna
rozmiar obrazka 23cmx57cm


Jak wcześniej już wspominałam przygotowałam materiały do obrazka,
który będę robić do pokoju syna na Jego specjalne życzenie;)


  

Gdy rozłożyłam niteczki to nie mogłam się powstrzymać,
by nie postawić kilka pierwszych krzyżyków;)



  

Dla wielu pewnie to nie jest żadna zagadka co to będzie,
ale pozostawię Was jeszcze chwilę w niepewności....do kolejnej odsłony haftu;)
Zamówioną ramkę do Hortensji już mam w domu. 
Jeszcze tylko kilka konturów i muszę znaleźć chwilę by ją oprawić.

Słonecznej niedzieli! 



*******

47 komentarzy:

  1. Przesliczny ten tercet kwiatowy. Kiedyś dawno wyszyłam taki na zamówienie. Zresztą sobie też wyszyłam,ale niestety leży nie oprawiony w szufladzie. Pozdrawiam i miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto Je oprawić, szkoda by ozdabiały szufladę;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuje.

      Usuń
  2. Kwiatki fajne, zwłaszcza w zestawie ciekawie się prezentują :), ale mnie bardziej zaintrygował ten imponujący stosik mulinek - nie mam pojęcia co to będzie, czekam z niecierpliwością na kolejne odsłony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Już dziewczyny odgadły co powstaje;) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Obrazy robią wrażenie! Ogromne. I pięknie je sfotografowałaś, podoba mi się ta aranżacja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że Ci się podoba! U mnie jakby trochę jesiennie na podwórku, wiosna strasznie się ociąga;)

      Usuń
  4. No to niezły spadek dostanie się teściowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo moja teściówka to bardzo dobra kobieta jest, więc i niezły prezent jej się należy.Pozdrawiam;)

      Usuń
  5. Wiem wiem to będzie Nimue dla syna :D
    A Tryptyk boski kochana :* Oprawa cudna !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że to nie będzie żadna dla Was zagadka;))) Tak, będzie Nimek;) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Śliczne kwiaty, a jeśli chodzi o obraz dla syna to czekam na kolejne odsłony:) Pozdrawiam:)










    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne trio :) Mieć taką synową to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia ma już kilka moich obrazów na swoich ścianach i też są to kwiaty;) Gdy robiliśmy remont i wspomniałam, że chyba coś innego sobie zrobię i powieszę w miejsce tych, to od razu mi pokazała gdzie by pięknie u niej trio się prezentowało;) Z przyjemnością zrobiłam jej prezent. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Wunderschöne Blumenbilder !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i sporych rozmiarów hafty. Teściowa będzie miała wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już u niej wiszą i cieszą jej oczy;) Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Kwiaty wydają się dosyć sporymi haftami, musiałaś się swego czasu mocno przy tym napracować :) ale haftu dla synka nie rozpoznaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam haft nie jest skomplikowany same xxx tyle, że sama sobie kuku zrobiłam;) Wpierw wyszyłam np. gałązkę a potem robiłam samo tło które strasznie mnie momentami nudziło. Teraz jak już mam takie mozolne fragmenty, to robię je równocześnie z głównym elementem obrazu,tak się wycwaniłam;)

      Usuń
  11. Wspaniałe obrazy... wspaniałe...
    Co do obecnego Twojego hafcika, hm... pierwsze moje skojarzenie jak zobaczyłam kawałek schematu- ilustracja J.B.Monge ale tytuł? taki skrzacik z pieskiem- buldogiem? ja za bardzo na tych pieskach sie nie znam..., który trzyma cos w paszczy swojej:D
    Ale? Czekam co powstanie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ten haft! Dobrze skojarzyłaś i znasz się na pieskach;))) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. Wszystko piękne! Ciekawe co teraz powstaje, bo jakoś nie mogę skojarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuuu, dużo kolorków się szykuje, ale wydaje mi się, ze kojarzę ten wzór :-) Czyżby pan w cylindrze bedzie spał w filiżance? to on? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ten obrazek,ale też te klimaty i tez będzie skrzat;)) Pozdrawiam.

      Usuń
  14. No, no aż mi dech zaparło :) Po prostu boskie! Ciekawi mnie też ten nowy wzór, bo jakoś nie mogę skojarzyć co to będzie- czekam więc na pierwszy wpis z efektami pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i czekam na finał Twoich "Irysów"!;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Śliczne prace:) Pozdrawiam prawie wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hafciki piękne. Oprawione i zaprezentowane razem robią wrażenie.
    Ciekawa jestem oprawy hortensji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że do końca tygodnia zaspokoję Twą ciekawość;) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ależ piękne kwiaty!!! A synowego obrazka jestem bardzo ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne kwiaty, pięknie je oprawilaś! Podziwiam ogrom pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. PRZEPIEKNE prace, ktore mialam okazje podziwiac ubieglego lata:) Wlozylas w nie ogrom pracy i z pewnoscia Marysia bedzie zadowolona, ze beda zdobily jej sciane :))) Przypuszczam, ze syn czeka z niecierpliwoscia na swoj nowy obraz ;)…i ja czekam na kolejne odslony. Goraco pozdrawiam! Gosia z rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń