wtorek, 7 maja 2013

Bistro


Więc chwalę się ;)
Haftuje właściwie odkąd pamiętam, obdarowując moimi dziełami,
rodzinę i znajomych właściwie nie pytając się ich,
czy tego chcą czy nie:))
Czasami też uwielbiam zapomnieć o świecie i
zająć się wyszywaniem konkretnych obrazów. Jestem wybredną kobietką i nie wszystko mi się podoba, musi mieć to coś, co czasami tylko ja dostrzegam :))
Takim obrazem z mojej kolekcji  jest właśnie Europejskie Bistro :







Wzór zaprojektowany został przez Viktora Shvaiko i pochodzi ze złotej kolekcji Dimensions .
 Haftowałam na szarej Aidzie 16ct nićmi dołączonymi do zestawu.



zestaw Dimensions
oryginalny obraz Viktora Shvaiko



 Obraz jest bardzo różnorodny, jest w nim masa szczegółów, więc ani na chwilę w trakcie wyszywania nie dopadła mnie nuda :-))
Trochę zbliżeń:










Haftowałam go krzyżykami i pół krzyżykami dla podkreślenia efektu cieniowania i trójwymiarowości. Myślę, że dobrze to widać na budynkach w tle :






Muszę też wspomnieć o french knotach których było tu trochę, dzięki temu mam śliczne kwiatki na balkonie  :




No i oczywiście moje ulubione back stiche,
było tu ich naprawdę sporo :







 
Ja naprawdę lubię je robić :))











 Myślę, że zaprezentowałam Wam bardzo szczegółowo,
 moje wielkie dzieło :))

      Życzę nastrojowego wieczoru  może np.
 z lampeczką wina w Europejskim Bistro ;-))
                        

                                                                                                                     Poplątana





  

21 komentarzy:

  1. Obrazy są naprawdę śliczne, życzę powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma w sobie ten klimacik paryskiej ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie , już się czuję jak w jakiejś wykwintnej kawiarni. Ten nastrój ... Cudowny blog .

    OdpowiedzUsuń
  4. obraz niesamowity,aż chce się tam przycupnąć z lampką dobrego wina i kawusią.Blog świetny,na pewno będę stałym gościem. Powodzenia kobietko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy krzyżyk (i półkrzyżyk ;)) Twojego prześlicznego dzieła idealnie oddaje romantyczny klimat tego miejsca ;)))

    Obiecuje, że będę stałym gościem Twojego "Poplątanego" bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :)) i trzymam za słowo ;))
      Obiecuje na bieżąco zapisywać mój pamiętnik. Już mam zarys nowego Pikusia :))))

      Usuń
  6. Przepiękny obraz!!! Bardzo pracochłonny. Ja też lubię obrazki od Dimensions :) Dzięki za wizytę u mnie na blogu i pozostawiony komentarz. To dzięki niemu trafiłam do Ciebie i oczywiście będę zaglądać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach :))Posiedziałam sobie troszkę u Ciebie :) Twój dorobek pracy jest naprawdę imponujący. Będę Cię teraz bacznie obserwować i podziwiać... :)))

      Usuń
  7. Mnie tez nie wszystko sie podoba , ale ten obraz jest niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Mam jeszcze jeden w mojej kolekcji,który był również pracochłonny jak ten,a może nawet bardziej :)) Niebawem pokażę. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Baardzo mi się ten obrazek podoba, chciałabym go też kiedyś wyhaftować :) Ja akurat backstichów nie cierpię, ale czego się nie robi dla urody haftu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. No konturów to tu jest naprawdę sporo...jednak warto się troszeczkę pomęczyć.
      Zdjęcia nie oddają całego uroku obrazu, efekt końcowy jest naprawdę powalający :))

      Usuń
  9. Jej... zawsze z utęsknieniem patrzę na ten wzór pokazany w katalogach, a Ty już go wyhaftowałaś :D śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Haftuje się go rewelacyjnie, bardzo lekko i przyjemnie ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajny. Może jak kiedyś zdobędę wzór to też się na niego skusze. Pozdrawiam i zapraszam na kregulaart.blogspot.com i kregulaart.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie;)Już się rozgościłam u Ciebie i zostawiłam namiary byś szukać nie musiała;)
      Dziękuje i pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Ten wyhaftowany obraz. to coś wspaniałego, można go podziwiać i podziwiać bez końca ! Po prostu jest piękny i musisz być dumna z tak cudownie wykonanej pracy. Wszystkie Twoje haftowane prace są prześliczne !
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny obraz - podziwiam i szczerze gratuluję tak pięknej wykonanej pracy. Widać, że robisz to z sercem !!!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest wspaniały !

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz dopiero zauważyłam, że i Ty pokochałaś Bistro i pięknie je wyhaftowałaś. Zgadzam się, że przy tej pracy nie da się nudzić - ilość szczegółów, drobne elementy i backstitche skutecznie urozmaicają pracę :) Świetną dobrałaś oprawę. Mam nadzieję, że moje bistro chociaż trochę będzie przypominać Twoje. Jedyne co zmieniłam to haftuje nićmi DMC i parę kolorów zmieniłam na żywsze - chciałam żeby nie odbiegało to zbytnio od innych haftów na moich ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, to mało powiedziane...

    OdpowiedzUsuń