niedziela, 29 grudnia 2013

Furry Friends


Zgodnie z moimi założeniami, udało mi się skończyć obrazek do końca roku, 
z czego jestem bardzo bardzo zadowolona ;)))




Oczywiście to nie jest jeszcze ostatnia odsłona tego haftu.
Muszę zastanowić się nad oprawą do moich "Futrzastych przyjaciół". 
Póki co, trwają debaty który kawałek ściany ozdobią.
Jako, że nie pokazywałam zbyt wielu etapów powstawania haftu,
więc teraz małe podsumowanie:











A teraz szczypta magi i zbliżenia na haft już z back stitchami :










Zaczęłam haft 7 grudnia i bardzo trudno mi określić, ile czasu zajęło mi jego wykonanie.
W tym samym czasie haftowałam "Domek" i "Zimę", 
a były wieczory, że nawet igły w rękach nie miałam.
Tym bardziej mnie cieszy fakt, że obrazek zdołałam ukończyć;))


Furry Friends - Dimensions - The Gold Collection
Tkanina Aida 18ct
Nici Dimensions - 17 kolorów podstawowych + 4 kolory łączone
Wielkość gotowego haftu 20,3cm x10,2cm





 Pozdrawiam Was serdecznie, a w nadchodzącym Nowym Roku życzę tradycyjnie :

Szczęścia, zdrowia, radości,
wielkiego wora miłości i pomyślności !
By uśmiech co dzień, gościł na Waszej twarzy !
Byście miały wszystko, o czym tylko dusza zamarzy !
Aby każdy dzień przynosił Wam  wiele miłych chwil,
a także dodawał mnóstwo sił,
na realizowanie Waszych twórczych pasji ;))
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!


Poplątana
................

 "Furry Friends" już w oprawie;))

 

64 komentarze:

  1. gratuluję ukończenia Natalko twego założenia - ten kociak z pisklątkiem jest słodki dziękuje za życzenia noworoczne życząc Tobie również wszystkiego dobrego oraz realizacji wszystkich zamierzonych planów na 2014 zarówno rękodzieła jak i prywatnych buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje Mario i życzę wszystkiego dobrego;)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Ależ piękny ten obrazek :))) Jak wiesz uwielbiam wzory z kotami, a ten jest uroczy :) Gratuluję ukończenia pracy zgodnie z przyjętym harmonogramem ;) Trochę zazdroszczę, bo się ostatnio z niczym nie wyrabiam, ale mam mocne noworoczne postanowienie, że w kolejnym roku nie będę pracować nad wieloma obrazkami na raz. Najpierw skończę wszystkie zaczęte, a potem zobaczymy :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, niech każdy dzień będzie na swój sposób wyjątkowy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc życzę Ci abyś w postanowieniu wytrwała!;))) Choć wiem jak doskonale potrafią kusić nowe wzory.
      Pewien Noworoczny Koci Sal mnie skusił ;)) Więc dziś pierwszy kotek ląduje na tamborku a w międzyczasie...zobaczymy. Dziękuje i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Gratuluję tempa i realizacji zamierzeń:) Obrazek jest śliczny, z pewnością doda mu uroku!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie i również życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Śliczny ten obrazek :) Gratuluję zrealizowanego zamierzenia.Gdyby mnie się tak udawało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i życzę w Nowym Roku przede wszystkim realizacji planów hafciarskich! Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Przepięknie, kot jak żywy,gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za miłe życzenia i Tobie wszystkiego dobrego, pomysłów i kreatywności w nowym roku życzę z całego serca. Kociak w kaczuszką są przewspaniałe, słodziaki na prawdę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu SŁODKI!!! Ja się nie dziwię, że debatujecie nad miejscem :) I TObie Nati wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i życzę Ci wspaniałych i niezapomnianych chwil w nadchodzącym Nowym Roku;)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Śliczności! Uwielbiam hafty z kotami, ale ten jest naprawdę wyjątkowy.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie słowa! Dziękuje i pozdrawiam;)

      Usuń
  9. Kaczuszka , jak żywa , Śliczne xxx

    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku ,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie i życzę wszystkiego dobrego;) Pozdrawiam.

      Usuń
  10. super hafcik z odległości wyglądają jak żywe... czyli jeden z głowy a cały stos przed Tobą czyli Szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle razy wzory ze stosiku analizowałam ,że już je prawie mam zrobione;))))
      Dziękuje i pozdrawiam!;)

      Usuń
  11. Super,że udało Ci się dokończyć zamierzony cel wyszedł piękny i w dodatku w tak krótkim czasie, ja też mam kilka prac zaczętych ale co mi się udało to skończyć zakładkę do książki także nie jest dobrze ale zapraszam na namiastkę haftu. Do mnie blogchmurki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i witam serdecznie. W odwiedzinki na pewno przybędę ;)

      Usuń
  12. Obrazek wyszedł ślicznie, bardzo lubie wyszywać na 18 ct. pomimo że od niedawna zaczęłam pracę z tym rodzajem kanwy :) szybko się uporałaś z tym kociakiem, gratuluję pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie. Właśnie dziś wybierałam do nowego hafciku aide i znów postawiłam na 18ct, podoba mi się że haft na niej jest taki zbity;) Dziękuje i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Piękny, gratuluję ukończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe futrzaki :) Szybciutko się z nimi uwinęłaś!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!;))
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  15. urocze odwzorowanie przyjaźni :) oby zawsze udawało Ci się z taką przyjemnością realizować swoje plany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje i mam nadzieje że właśnie tak będzie;)))) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. Ojejku... Cudne! :) Jak prawdziwe do przytulania!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny! Zwierzaki jak żywe! Te back stiche to są niezwykłe! Są jak "wisienka na torcie":)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafią zdziałać cuda,od razu haft nabiera wyrazu;)) Dziękuje i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Piękne :) Magia backstitch-y działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jeszcze lepiej wygląda;)) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  19. Fantastyczny haft! Ja też lubię ten efekt po backstitchach:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku;)

      Usuń
  20. Natalko, przepieknie i przeslicznie wykonalas "Furry Friends"!!! :))) Wydobylas w tym hafcie to cos co sprawia, ze ten uroczy kotek i urocza kaczuszka wygladaja bardzo naturalnie-prawdziwie… Co za przesympatyczna para z nich!!! ;) Jestem pelna podziwu dla Ciebie i Twojego talentu!!!!!!!!!! :))) Serdecznie pozdrawiam i rowniez zycze w imieniu swoim i mojej rodziny Szczesliwego Nowego Roku dla Ciebie Natalko i dla Twojej rodzinki!!!!!!!!!! Gosia z rodzinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje! Uwielbiam wzory Dimensions, wyszywa je się rewelacyjnie. Miło mi że Ci się podoba obrazek;))))
      Również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, dla Ciebie i Twojej rodzinki oraz pozdrawiam cieplutko!;)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i dziękuje;)) Życzę szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  22. Ale jesteś szybka! Kocham wzory Dimensions. Ja swoją zimę odstawiłam do przyszłego roku. Życzę spełnienia marzeń,dużo zdrowia i dalszej owocnej pracy w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  23. haft wspaniały , a na Nowy Rok Wspaniałych pomysłów , radości , i przyjaciół Szczęśliwego Nowego Roku życzę Dusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Hafcik przecudny :)))

    Na wszystkie dni Nowego 2014 Roku
    Życzę Ci wiary w sercu i światła w mroku.
    Obyś jednym krokiem omijała przeszkody.
    Byś czuła się silna i wiecznie młoda !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę, aby nadchodzący Rok 2014 był doskonałą okazją do spełniania swoich marzeń, realizowania planów i sięgania po to, co do tej pory wydawało się niemożliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Ci, by to był szczęśliwy rok.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kociak jak żywy :)
    Niech nowy rok obfituje w dobre chwile, mądre refleksje, niech będzie szczodry i łaskawy dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przesłodki obrazek!!! Aż mnie zauroczył! Kotek wygląda dosłownie jak żywy! Muszę poszukać tego wzoru:) Mam rudego kota i pod wpływem uroku tego haftu dochodzę do wniosku, że cudnie będzie się prezentował kiedyś i u mnie;-)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Miło mi że haft Ci się podoba.Gdybyś wzoru nie znalazła to odezwij się do mnie na maila;))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  29. postanowiłam trochę pospacerować po Twoim blogu ..... Kotek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń