poniedziałek, 2 grudnia 2013

W grudniu wypowiedz życzenie...


"Po śniegowej mokrej grudzie 
wtacza się braciszek Grudzień,
Długie noce, ciemne chmury,
Grudzień trochę jest ponury...."

Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest bardzo ponuro mokro i zimno.
Zaczyna już mnie męczyć, ta przedłużająca się jesień
i czekam z niecierpliwością na pierwszy śnieg.
By rozpromienić te ponure dni wyszyłam kolorowy hafcik,
według projektu Barbara Ana.






 Już w tamtym roku miałam chrapkę na ten obrazek,
lecz dopiero teraz zrealizowałam pomysł.








Hafcik tradycyjnie wykończyłam w formie zawieszki.
Ścian by mi zabrakło gdybym miała wszystkie obrazki wieszać.
A tak mam sezonową ozdobę;)






Więc wypowiedzcie życzenie.......
bo to już grudzień i Święta tuż tuż...
A jak grudzień to czas na prezentacje kolejnej części  kalendarza Bent Creek.






Szybciutki miesiąc, wykonany mulinami dobranymi według mojego widzimisię;))








Grudzień czyli koniec roku, ale nie u mnie,nie nie...
ja zaczęłam wyszywać mój kalendarz w maju.
Także koniec roku w moim Poplątanym świecie wypadnie....
w kwietniu ;)






Zmykam do tamborka. Moje chochliki na razie pozasypiały, więc jest chwilka na krzyżyki. 
Przez tą plującą pogodę i do mojego domku wirusy się wkradły i dzieciaczki mi się pochorowały.
Jak ja chce już zimy.... by wymroziła te wszystkie paskudne choróbska....


38 komentarzy:

  1. Noooo.. Ja takie same zyczenia mam od kilku tygodni ! My odpukać wykurowani a u brata mojego dzieciaki " neverending story". Teraz jeszcze moi rodzice.. Mrozku przyjdź:) Zawieszki bardzo pocieszne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś troszkę jaśniej na dworze, wyszło słoneczko i trochę przymroziło;))
      Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  2. I ja też Natalko tęsknię za śniegiem , chyba każda z nas tak ma ale ja nie o tym zauważyłam że powoli czesciej osób wierszykami zaczyna posty mammamija chyba z Jolcią mą siostra was nie zaraziłyśmy jakimś wirusem wierszo pisania ale mi się tak coraz to bardziej podoba - twój obrazek pierwszy jest uroczy a drugi prześliczny i tak cię czytam zawsze i nigdy ci nie napisałam że ja jak haftuję to nie z grafiku tylko tak jak ty z włąsnego widzi mi się - a propo ale prezenty od mikołaja to już chyba będziesz się trzymać szablonu? a zresztą obojętnie czy tak czy siak spod twoich raczek i tak wszystko piękne wychodzi buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W prezentach nic nie będę zmieniać.Te zestawy są profesjonalnie przygotowane,by uzyskać prezentowany efekt,więc chyba bym nie śmiała coś zmieniać;)) Natomiast w mniejszych haftach to ja nawet bardzo lobię, robić po swojemu;)) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Obrazki przepiekne, podziwiam, ze znajdujesz cza przy dzieciach,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Zazwyczaj wyszywam od 22 do 1 w nocy. Wstaje o siódmej i normalne obowiązki,szkoła,pranie,sprzątanie obiadek zabawa z córką,lekcje z synem itd.Czasami gdy dzieciaczki się wieczorkiem zajmą klockami i malowaniem też ukradnę chwilkę na xxx;)))) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Śliczne obrazki :) Moje dzieci też nie mogą już doczekać się śniegu. Zdrówka dla dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że najgorsze dwie noce mamy za sobą,gorączka spada także jestem dobrej myśli.
      Dziękuje serdecznie i pozdrawiam;))

      Usuń
  5. Mikolaj prosil Tobie przekazac zebys sie przygotowala psychicznie i fizycznie…zyczy Tobie zeby noce byly nieco dluzsze a dzieci chodzily wczesniej spac…;) z powazanim, ELF :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elfiku przekaż Mikołajowi że poczyniłam już przygotowania;)) Zaczęte wzorki szybciutko wykańczam by postawić pierwsze xxx na jednym z otrzymanych prezentów. Porządek musi być;))) A tak swoja drogą to już nie mogę się doczekać by zacząć;)))) Pozdrowienia!

      Usuń
  6. Jak zwykle podziwiam Twoje prace, ale rowniez i to jak je umiesz wyeksponowac…a te Twoje tekstyyy…czyta sie lekko i przyjemnie… Zauwazylam, ze patrzac jednoczesnie na trzy zdjecia Twojej slicznej pracy z balwankiem ( a dokladnie na tlo z kul ) mozna zobaczyc drugiego balwana.Ciekawie to zrobilas…pierwsza kula jest prawie niewidoczna, czyli cala robotka jest jako glowka naszego snieznego przyjaciela, druga kula jest wieksza a trzecia najwieksza…SUPER! :))) Twoje prace sa urocze a zdjecia bajeczne, szczegolnie to ostatnie…jak sie na nie popatrzysz, to sie robi tak jakos cieplutko i milutko…Przykro mi, ze dzieci sie poprzeziebialy, ale mam nadzieje, ze szybciutko powroca do zdrowka.:))) GORACO POZDRAWIAM! ;) Gosia z rodzinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Małgosiu! Bardzo mnie cieszy że podobają się Wam moje prace i sposób w jakie je przedstawiam.
      Nie posiadam żadnych programów do obróbki zdjęć,użyłam do zrobienia bałwanka -winietowania.Mam to w podstawowym oprogramowaniu.Wolę robić zdjęcia w plenerze, wśród kwiatów, więc oby do wiosny;))))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. uwielbiam Jej wzory, świetne pinkeepy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) Ja też je lubię,resztę zimowych wzorków zostawiam sobie na drugi rok;))

      Usuń
  8. Przepiękne obrazki i jakie cudne zdjęcia!!! pięknie je zrobiłaś, szczególnie to ostatnie mi się podoba:)
    Już oczami wyobraźni widzę jak pięknie będziesz miała udekorowany dom:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę duuuużo zdrówka dla dzieciaczków:) trzymajcie się!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje! Robiąc zawieszki mam już dla nich miejsce i wykańczam je tak by mi pasowały do reszty dekoracji.
      Na razie sobie wyobrażam, jak będą się komponować z resztą dekoracji.Szaleć będę jak tylko dzieciaczki wyzdrowieją;)) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Mało tego, ze tworzysz piękne rzeczy to jeszcze umiesz je cudownie przedstawić GRATULUJE talentu!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Ja po prostu kocham to co robię;)))))

      Usuń
  10. Dużo zdróweczka :) Sezonowej zawieszki pozazdrościć....

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie jesień odeszła na rzecz zimy, jest słonce i mrozik tylko śniegu brak do kompletu. Bardzo ładne Twoje zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko dziś lekko wychyliło nosek ;)) Mrozik tez szybciutko przebiegł,więc już niedługo może zima zagości;)))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Jaki wesoły i kolorowy obrazek z bałwankiem!
    A obrazek z kalendarza taki typowo zimowy:) aż się rozmarzyłam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarzowy obrazek kojarzy mi się z ciszą i spokojem,a bałwanek z radością.Cieszę się że tak samo myślimy;))
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. ooooo, wysyp produkcyjny... w takim tempie to do końca roku ścian Ci rzeczywiście może zabraknąć na wieszanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się szybko skończyć to co mam zaczęte na tamborkach,więc szybko macham igiełką;))
      Korci mnie prezent od Mikołajkowy i muszę postawić pierwsze xxx na którymś z zestawów;)))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  14. A ten bałwanek tez tak jakoś z nadzieją zerka ku gwiazdce...pewnie tez ma marzenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne...w końcu każdy ma jakieś marzenia większe lub mniejsze;)))
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Bardzo ładne te zawieszki. Widzę, że opanowałaś tą technikę do perfekcji.
    Ja też marzę już o typowej, białej zimie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Choć do perfekcji troszkę mi jeszcze brakuje;))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Chyba Twoje życzenie o białej zimie powoli zaczyna się spełniać :) Nie wiem, jak u Ciebie, ale w Łodzi jest biało i wietrzenie. Uwielbiam takie dni, mogę się zamknąć w domu i zająć robótkami :) Piękne zawieszki :) Zgadzam się z poprzedniczką, opanowałaś tę sztukę do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje!
      U mnie nawet pierwszego śniegu jeszcze nie było, więc czekam z niecierpliwością i coś czuje że jak w końcu spadnie to konkretnie i nas zasypie;))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Pomyslowe zawieszki! Super robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przyjemnie, że tak sądzisz;)) Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  18. Wesołych Świat, pięknie tu, zapraszam też do mnie na swiąteczny rekonesans klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam Margolcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie i Witam serdecznie w moich skromnych progach;))

      Usuń