wtorek, 22 kwietnia 2014

Zimorodek - finał





Święta Wielkanocne minęły bardzo szybciutko.
Spędziłam je w gronie najbliższych, w większości leniuchując z dziećmi;)
Na krzyżyki czasu miałam niewiele, jedynie zaczęłam kwietniowego kota.
Powinnam go skończyć do końca miesiąca, bo przecież już najwyższy czas na niego.
Poza tym, w końcu oprawiłam Zimorodka.





Podoba mi się, szczególnie ramka.
Miałam trochę problem z dobraniem idealnego paspartu.





W trakcie wykańczania haftu, byłam pewna że dodam popielate.
Gdy skończyłam, okazało się że zupełnie nie pasuje.
Nie pasowało do koloru lnu i co najdziwniejsze do samego ptaka. Było po prostu zbyt "zimne".





Więc postawiłam na niebieskie...




Teraz uważam mojego Zimorodka za skończonego;)




Uściski!


38 komentarzy:

  1. Śliczny haft, starannie zrobiony, pięknie oprawiony...
    Hafty Nimue mają to coś w sobie.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko dobrałaś świetnie, passe-partout ożywiło haft.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pięknie, gdyż wiadomo, że niebieskie najpiękniejsze. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie dobrane zakonczenie! :) Cudnie to wszystko razem wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, Chaga ma rację! Z tym niebieskim passe zimorodek wygląda na wiosnorodka:) Całość skomponowałaś idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca. I ptaszek i wróżka. Cudo. Zazdroszczę zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieski pasuje tu idealnie!:))) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. PRZEPIĘKNY HAFT, PIĘKNA OPRAWA! POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość pięknie się prezentuje, zwłaszcza na łonie przyrody:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale to skomponowałaś, idealnie! Gratuluję takiego dążenia do perfekcji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny zimorodek - efekt końcowy rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż można innego powiedzieć -prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentuje i sam zimorodek, i oprawiony:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie wygląda ptaszek z elfem w tej oprawie :) mi również bardzo się podoba, ślicznie oprawiasz swoje prace Natalko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful finish, congratulations on your lovely stitching (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym może zrobiła pas partu bardziej pod zimorodka tzn bardziej turkusowe, ale Twój pomysł także bardzo mi się podoba :) Piękny haft i aranżacja zdjęć przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi sie, że pasuje mu to błękitne pas-partu. Szare faktycznie jakoś nie podkreślałoby obrazu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. POPROSTU JAK W BAJCE, A WLASCIWIE JAK W BASNI!!! Sama Twoja PRACA wyglada BAJECZNIE a PRZESLICZNA oprawa i zdjecia w PRZEPIEKNEJ scenerii dodadkowo podkreslaja jej UROK."Zimorodek" PRZEPIEKNIE prezentuje sie w CUDOWNEJ otaczajacej go przyrodzie…wybralas BAJECZNE miejsce na zdjecia! :))) Jestem pod ogromnym wrazeniem. Tylko podziwiac! PODZIWIAM i SERDECZNIE POZDRAWIAM!!! :))))) Gosia zrodzinka

    OdpowiedzUsuń
  19. I właśnie to niebieskie passportu (nigdy nie wiem jak to się pisze poprawnie) zwrociło moja uwagę :) Jest idealnie dobrane do niebieskości ptaka :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Po raz kolejny odjęło mi mowę... Wiedziałam, że obraz będzie piękny ale tak idealnie dobrana ramka i sceneria sprawia, że jest doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zimorodek pięknie prezentuje się w oprawie! Ramka piękna ale paspartu dałabym troche ciemniejsze, pod kolor skrzydeł. Ale tak też jest dobrze. Czasem zdarza się, że "oprawiacz" nie ma takiego koloru jaki my byśmy widziały. Już mnie to spotkało:))

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniale go zakończyłaś! pięknie się prezentuje - gratuluję :)) i pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniały jest uwielbiam ten haft

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny jest ten haft. Uwielbiam na niego patrzec, kto wie moze kiedys sama go sobie wyszyje? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zimorodek wyszedł ci Nati cudowny zupełnie jak z baśni wzięty - piękna ramke dałaś - dodaje subtelnego uroku - oj muszę wrócić do xxx - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  26. Całość jest po prostu idealna!:) piękna oprawa!
    Pozdrawiam cieplutko☺

    OdpowiedzUsuń
  27. coś pięknego, super dobrałaś ramkę !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Haft magiczny, a oprawa ekstra.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie oprawione, uwielbiam tak perfekcyjnie wykończone prace :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny haft, świetnie wygląda tak oprawiony.

    OdpowiedzUsuń
  31. Niebieskie passe-partout zdecydowanie ożywia całość :) chyba bym nie wpadała na tak genialny pomysł ;p ale ja to już tak mam... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dawno tu nie zaglądałam i co zastałam? cudowny jest ten zimorodek!!! zakochałam się w nim <3 bardzo. Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz racje niebieski wygląda ślicznie. Wspaniały zimorodek.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zimorodek cudny, a passe-partout pasuje idealnie
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  35. Przywłaszczyła bym sobie ten piękny obrazek razem z piękną ramką i szybko bym z nim uciekła do swojego domu, biegła bym szybko , obrazek trzymała bym wierzchnią strona do ciała, żeby nikt mi go po drodze nie zabrał...:)))

    uwielbiam Twoje hafty:)

    OdpowiedzUsuń