czwartek, 25 czerwca 2015

Czwartkowa Rozdawajka u Poplątanej


W maju stuknęła mi druga rocznica w blogowym świecie.
Z tej tez okazji miałam ogłosić rozdawajkę ale...
potem miały być prezenciory z okazji dnia dziecka ale...
i tak zleciało, że zaczęło się lato...choć  u mnie za oknem bardziej jesienna niż letnia aura ;)
Krótko mówiąc czas przemyka mi przez palce
i wielu spraw po prostu nie jestem w stanie ogarnąć więc...
Dla wszystkich co nie ogarniają 
i dla tych co mają wszystko zaplanowane i zrealizowane na tip top.
Dla perfekcyjnych Pań domu i dla tych co są ich przeciwieństwem,
dla ciągle uśmiechniętych i zadowolonych...
i dla smutasów życiem umęczonych...
Dla wszystkich którzy odwiedzają mój Poplątany świat,
zostawiają słowo, motywują i nakręcają do dalszego tworzenia,
ogłaszam....skoro północ jeszcze nie minęła...
Czwartkową Rozdawajke u Poplątanej.



Cukiereczki to zestawy do haftu, 
które rozdam trzem wylosowanym osóbkom;)


 zestaw 1



zestaw 2


zestaw 3


Jeśli macie ochotę przygarnąć któryś z zestawów proszę o:

- umieszczenie na waszych blogach poniższego zdjęcia wraz z linkiem do rozdawajki:
 http://morisonek.blogspot.com/2015/06/czwartkowa-rozdawaj-ka-u-poplatanej.html
- zostawienie komentarza pod tym postem z wyrazem chęci udziału w zabawie.
- będzie mi również miło jeśli poszerzycie grono moich obserwatorów ;))




Zapisy do 18 lipca 2015r do północy.
Po losowaniu roześle zestawiki.
(Tylko na terenie Polski. Osoby z zagranicznym adresem,
mogą podać adres rodziny, przyjaciół itp).


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zapraszam do zabawy;)

 Poplątana

82 komentarze:

  1. Się piszę na takie zabawy. Wklejkę zrobię jutro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że się piszesz na zabawę ;) Życzę powodzenia w losowaniu.

      Usuń
  2. Oczywiście, jak najbardziej biore udział w super zabawie:) Jutro wklejam banerek:) Zestawy fantastyczne, bo jeszcze nie miałam okazji ich miec na tamborku :) Pozdrawiam cieplutko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że zestawy wpadły Ci w oko;)Trzymam kciuki!

      Usuń
  3. Zgłaszam się, a obserwatorem jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zgłaszam do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję drugiej rocznicy bloga! Zaszalałaś z rozdawajką ;-) Zatem przyłączam się do zabawy - ten haft z kotem jest cudny! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Zestaw z kotem mam podwójnie, więc chętnie jeden oddaje w dobre ręce;)

      Usuń
  7. Ha! Zestaw z kotem! To ja się ustawiam i życzę ci jeszcze wielu lat blogowania.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i szczęścia w losowaniu życzę!

      Usuń
  8. Dołączam do kolejki:) Gratuluję rocznicy!
    Zestawy są piękne! Moje serducho zabiło do trzeciego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Trzeci zestawik miał pojawić się na moim tamborku jakieś dwa lata temu ...nadszedł czas, by ktoś się nim dobrze zajął bo mi wiecznie na niego brak czasu;)

      Usuń
  9. Gratuluję dwóch latek w blogosferze i życzę kolejnych udanych!
    To i ja staję w kolejce :) Piękne zestawy przygotowałaś, szczególnie ten z aniołem i dziećmi. Swój banerek znajdziesz na http://mojezyciepasjauslane.blogspot.com/ Zapraszam też na swoje candy imieninowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje! Oczywiście z chęcią ustawiam się w kolejce po niespodziankę u Ciebie;)

      Usuń
  10. Wiesz Nati - już czwarty raz piszę i co napiszę to mi zniknie - jaka już ślepa jestem - no cóż starość nie radość a młodość nie wieczność - kochana - ty również masz drugą rocznicę ? aż zaniemówiłam - - nie wiem czy mogę ale stanę sobie tutaj u ciebie i będę sobie oglądać dalej twe prace - serdeczności ci ślę - Mari banerka na razie nie wstawiam bo nie wiem czy wiesz że mam duży bałagan z blogiem ale go podnoszę do góry od nowa - Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że ostatnio słowo rzadko zostawiam, to czytałam co się przydarzyło.Wiedziałam też że Ty nie popuścisz i blog odbudujesz. Brawo! Oczywiście że możesz dołączyć do zabawy, bardzo mi miło.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. gratuluje kolejnej rocznicy w blogosferze :) życzę kolejnych i na rozdawajkę ustawiam się w kolejce :)
    banerek już jest na:
    http://lawendowakrainarobotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przyłączę się do zabawy. Gratuluję drugiej rocznicy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdawajka na bogato :) U mnie też niedługo dwójka stuknie. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic. Oczywiście liczę na łód szczęścia. Mi wpadł w oko Anioł Stróż dla mojego dzieciątka idealny. Posiadam adresik krajowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie że dołączyłaś do zabawy! Dziękuje za życzenia i trzymam kciuki!

      Usuń
  14. Oczywiście ustawiam się w kolejce po takie cudowności, zwłaszcza że jestem z tych "perfekcyjnych pań domu" inaczej :) Banerek jest, link jest, obserwatorką jestem, no :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że prezenciki przypadły do gustu, życzę powodzenia i pozdrawiam;)

      Usuń
  15. Fantastyczna rozdawajka - chętnie dołączę :) Obserwuję i komentuje od dawna... info zaraz umieszczę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się na te piękności. iglamalowane1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śpieszę do Ciebie i ja :) Cudne zestawiki, każdy piękny choć kiciuś chwyta za serce najbardziej :) lothluin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja się ustawiam - dawno obserwuję i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten kot jest super :) Moje pierwsze candy, może uda mi się coś trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam do zabawy. Świetne zestawy. Może dopisze mi szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję i komentuję od dawna, chętnie dołączę do Twojej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super nagrody przygotowałaś, zatem stanę w kolejce po szczęście, banerek zabieram na http://wiolinowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam swój udział w zabawie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście z miłą chęcią wpadnę do Ciebie z wizytą. Miło mi Cię gościć u siebie;)

      Usuń
  25. Przyłączam się do zabawy. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Życzę wielu owocnych lat blogowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje i życzę szczęścia w losowaniu;)

      Usuń
  26. śliczne zestawy, zwłaszcza drugi :)
    chętniecdołączę do zabawy a w razie wylosowania proszę o kontakt na meila bo wtedy będę na wyjeździe. (baran.agata@vp.pl) pozdrawiam i życzę kolejnych wspaniałych dzieł i radości z tworzenia historii na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zawiadomię;) Miło że dołączyłaś do zabawy.

      Usuń
  27. Gratuluję dwóch latek !
    Zestawy do haftów śliczne , mnie bardzo podoba się ten trzeci, z chęcią wyszyłabym go !

    OdpowiedzUsuń
  28. GRATULUJĘ , chętnie wezmę udział w twoim candy. Zestaw z aniołkiem jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią wezmę udział w zabawie, a w przypadku szczęścia, jeśli mogę, poprosiłabym o zestaw z aniołkiem :-) Od dziecinstwa ten obrazek mi towarzyszy, będę dumna, gdy go sama wyszyję!
    banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go z myślą o moich chochlikach lecz brakuje mi czasu na realizacje wszystkich projektów. Będzie mi bardzo miło gdy wpadnie w dobre ręce;) Pozdrawiam.

      Usuń
  30. Banerek u mnie na blogu a mnie w kolejce nie ma :p :D Szybciutko nadrabiam ;) Gratuluję dwóch latek!Chętnie dołączam się do zabawy i zapraszam również do siebie na Candy rocznicowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój banerek u mnie już wisi;) Życzę szczęścia!

      Usuń
  31. Oj ja też :))) zestaw numer 2 jest przecudny więc z chęcią spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj ja też :))) zestaw numer 2 jest przecudny więc z chęcią spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam sie w kolejce 3 podbiła moje serce ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja nieśmiało przycupnę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. chętnie wezmę udział bo nagrody cudowne, zwłaszcza kocurek :) <3
    obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    banerek http://kanwuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i miło mi że nagrody przypadły do gust;)

      Usuń
  36. Dzieci na plaży skradły moje serce więc ustawiam się w kolejce.
    I życzę kolejnych roczków blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się z wielką chęcią ,
    obserwuje, a banerek już na moim blogu ląduje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Biorę udział :) Nie można przejść obojętnie obok takich cudowności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne prezenty przygotowałaś, więc nie mogę nie ustawić się w kolejce. Banerek już wisi na blogu.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu udanych lat w blogowym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję rocznicy... i ja nieśmiało stanę w kolejce po cukiereczki... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. i ja również się zapisuję :) a i na dłużej chętnie zostane :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się i obserwuję :) Link do rozdawajki w bocznym pasku na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zestawy są tak piękne, że nie mogłam przejść obojętnie obok Twojej rozdawajki, więc zgłaszam się i ja :) Przy okazji nauczyłam się wstawiać grafiki z linkami na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam zgłaszam się do zabawy i gratuluje drugiej rocznicy blogowania i życzę dalszych sukcesów, banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń