sobota, 23 listopada 2013

Choineczka





Ostatnio mam tyle spraw na głowie, że nie udało mi się wygospodarować,
choć odrobinkę czasu na krzyżyki.
Zazwyczaj, gdy już położę moje chochliki spać, tak gdzieś o 22.00,
zaczynam poświęcać mój wolny czas na haft.
Ten tydzień, mogę na tym polu uznać za stracony bo jak wiecie...
dzień bez krzyżyka to dzień stracony;))
Gdy przychodził mój czas na relaks, wchodziłam w fazę niedźwiedzią i po prostu...
nie miałam już sił na xxx, tylko dopadała mnie jakaś masakryczna senność.
A wzorów do wyszycia czeka masa, pomysłów mam wiele i moje "Rejoice" dopominają się uwagi.
Więc aby wrócić do formy i pogonić tą niemoc, zrobiłam małego Pikusia.






Dla zabieganych, których również dopadło przesilenie jesienne,
lub jakieś inne bliżej nie znane paskudztwo, wrzucam wzorek.
Może ktoś również ma ochotę zrobić sobie taką malutką choineczkę;)) 




      
Spokojnej niedzieli.

28 komentarzy:

  1. Uroczy wzorek! Ślicznie wygląda w Twojej interpretacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) Twoje bystre oczko szybko zauważyło że nie obyło się bez zmian ale już tak mam..często coś zmieniam i dodaje;))Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Urocza choineczka! Będzie druga do kompletu z SALową :) Ja też mam ostatnio to samo-gdy dzieci pozasypiają to mnie też ogarnia senność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że jak tak dalej pójdzie i nie zapanuje nad tym, to naprawdę zamienię się w niedźwiedzia i zapadnę w sen zimowy;))Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Oj piekna choineczka. A czas.... mi też ucieka miedzy palcami :/ Strasznie szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niby wieczory dłuższe i miałyśmy mieć więcej czasu na xxx, a to widzę jakieś bujdy są, skoro nie tylko mi tego czasu brakuje ;))) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Fajna choineczka! Intryguje mnie, kto tam przy płocie chodzi.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krewetka wylazła z oceanu i usiłuje ewoluować ;p

      Usuń
    2. ;))) Myślę że to kura, choć pewności nie mam ;)))

      Usuń
  5. Też się zastanawiam co to za stwór przy tym płotku. A zniechęcenie i zmęczenie o tej porze roku to normalka.Przejdzie jak spadnie śnieg i się jaśniej zrobi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc z niecierpliwością czekam na śnieg;)) A przy płotku...jak nie kura to na pewno jakiś zimowy ptaszor będzie.
      Dziękuje i pozdrawiam;)

      Usuń
  6. niby maleństwo ale nadłubać się trzeba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekspresowo się wyszywa,naprawdę dużo nie ma, hafcik w sam raz na prezencik świąteczny.
      Pozdrawiam;))

      Usuń
  7. Aż Natalko taka śliczna że aż oczy mi sie uśmiechają na sam widok a co dopiero buć posiadaczem takiego cuda buziaki Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie Mario i pozdrawiam cieplutko;))

      Usuń
  8. Śliczna ta choineczka. I lepiej mi się zrobiło przeczytawszy, że nie tylko mnie dni uciekają.. A wszystko przez tą paskudną zimę...brrr..nie lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dni to lecą jak szalone..jak tak dalej pójdzie to za chwilkę będą Święta i nim się człowiek nie obejrzy będzie Wiosna ;)) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. śliczna choinka :) i dziękuję za wzór - właśnie myślę co świątecznego zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sposób na długie wieczory, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w moich progach i pozdrawiam.
      Wyszywanie jest moim sposobem na relaks i to najlepszym.. ze wszystkich mi znanych;))

      Usuń
  11. A ja troche zarymuje, piekne obie choineczki wprowadzaja nas w nastroj swiateczny! Goraco i serdecznie pozdrawiam! Gosia z rodzinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Gosiu!
      Myślę że do świąt jeszcze kilka zawieszek świątecznych u mnie powstanie;)

      Usuń
  12. Prześliczna ta choineczka i jak zwykle perfekcyjne wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje! Choć do perfekcji mi jeszcze daleko,jest tu jedno niedociągnięcie, które mnie irytuje ale musiało już tak pozostać;)) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  13. Niesamowita jest ta choineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna choineczka :)
    Z czasem u mnie podobnie... ucieka błyskawicznie :)

    OdpowiedzUsuń