piątek, 24 grudnia 2021

Bałwanki

 

  

Śniegu nie będzie u mnie w tym roku na święta... to już jest pewne. Ulepiłam więc bałwanki z  kordonka i włóczki:)

Pierwszy bałwanek jest zawieszką



 i otrzymał wdzięczne imię Kłamczuszek.

 

 

Wystarczy spojrzeć na jego nos, by wiedzieć dlaczego ;)



Drugi bałwanek to zakładka do książki...




 Patyki zamiast rąk, szaliczek....

 

 

i obowiązkowo kapelusz... 

 

 

ot i cały jegomość... pięknie wystrojony na ten świąteczny czas.

 

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, życzę wszystkim odwiedzającym mój poplątany świat, przede wszystkim zdrowia, spełnienia marzeń, miłości i wielu twórczych pomysłów oraz co najważniejsze... dużo wolnego czasu na ich realizacje:) 

 


Radosnych i spokojnych Świąt ! 

Poplątana

36 komentarzy:

  1. Śliczne bałwanki :)
    Leci do Ciebie Aniołeczek mały
    ma w kieszoneczce opłatek biały
    i na Twym stole go położy
    i ode mnie
    życzenia świąteczne złoży.🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER BAŁWANKI 😀
    ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ŻYCZĘ 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego! Dziękuję i ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych, zdrowych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia
    P.S. Bałwanki pierwsza klasa a czasu wolnego zawsze za mało :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W nadchodzącym roku mam zamiar rozciągnąć dobę ;) Radosnych świąt!

      Usuń
  5. Bałwanki są ekstra!
    Sama chciałam sobie taką zakładkę sporządzić. Może kiedyś się uda ;-)
    Radosnego świętowania i niech się Tobie również Twoje życzenia spełniły ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładki haftowane wiodą u mnie prym choć ostatnio jak widać i szydełkowe weszły w me łaski :) Dziękuję i życzę radosnego świętowania. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Super te bałwanki:) Szczególnie podoba mi się Kłamczuszek:)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Bałwan Kłamczuszek zrobił furore wśród domowników ;) Dziękuję i życzę radosnego świętowania. Uściski!

      Usuń
  7. Białe myśli lekkie jak puch
    niech anioł przywieje z nieba,
    otworzy skrzydłem nadziei
    i kolędę zaśpiewa.
    Bo dzisiaj jest piękny dzień,
    wszystko się rodzi na nowo,
    więc w blasku tajemnych świąt
    żyj, zdrowo i kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne te bałwanki ulepiłaś! Ich uśmiechy rozwalają!:) Wszystkiego co najlepsze na tę końcówkę świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Radosnego biesiadowania przy świątecznym stole:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Przecudne bałwanki! Buzia sama się do nich śmieje :-)
    Wszystkiego dobrego! Zdrowych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę radosnego świętowania! Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Mam nadzieję, że święta były cudowne i spędzone w gronie rodzinnym. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście. Uwielbiam dni gdy jesteśmy wszyscy razem :) Dziękuję i ślę serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne bałwanki :) Jakiś czas już na szydełku nie robiłam, teraz szaleję na drutach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta zmienna jest ;) Ja już zaczęłam tęsknić za igiełka więc pewnie niebawem, coś nowego na tamborek wskoczy. Dziękuję i ślę pozdrowienia:)

      Usuń
  13. Słodziaki wyszykowałaś, a ten z nosem to to rzeczywiście kłamczuszek musi być jak Pinokio😁 Zakładka też bardzo pomysłowa.
    Bałwanki górą! 😊😊😊
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Te szydełkowe zakładki bardzo mi się podają a czytanie z takim dodatkiem nabiera innego wymiaru relaksu ;) Obmyślam już plan na jakąś wielkanocną..Może jakis kurczaczek w roli głównej. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Cudne bałwanki!!! Doskonałe zastępstwo i do tego trwałe. Wiosna im nie straszna.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak też myślę o wyszywanych kwiatach.. One nigdy nie więdną ;) Uściski!

      Usuń
  15. Jakie urocze bałwanki! Na pewno się nie roztopią :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienna pogoda im nie straszna ;) Dziękuję i również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

      Usuń
  16. Piękne bałwanki ulepiłaś, no i pozostaną na dłużej:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, spełnienia marzeń:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego w Nowym roku :) Uściski!

      Usuń
  17. bardzo wesołe bałwanki....super

    OdpowiedzUsuń
  18. Alez uroczy ten balwanek. Przepiekny. Bardzo mi sie podoba taka zakladka do ksiazki. Nosek dlugi faktycznie 😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna zakładka uwielbiam czytać ale niestety mało czasu...

    OdpowiedzUsuń