niedziela, 28 listopada 2021

Logo marki Vans oraz moja nagroda :)

 

 

Marka Vans istnieje od 1996 roku a oryginalny design butów zachwyca i wyróżnia je od lat. Tenisówki mają solidną i dobrze trzymającą się deski podeszwę, wykonana z wulkanicznej gumy. Początkowo, upodobali sobie Vansy miłośnicy jazdy na deskorolce czy na BMX-ach, szybko stały się popularne wśród deskorolkowych laików i zaczęto je nosić na co dzień...

 

 

O wyszycie logo marki, poprosił mnie mój syn. Mamusia w sieci z ciekawości o firmie poczytała i w dwa wieczory machnęła obrazek :)

 




 *****

Ostatnio pisałam, że wygrałam urodzinowe Candy u Katarzyny Przesyłkę ze sklepu Igiełki otrzymałam ekspresowo, lecz dopiero teraz znalazłam chwilę, by pochwalić się moimi rozsądnymi zakupami. Uwielbiam takie prezenty!!! 

 


 

Mimo, że wyszywam na różnych materiałach to nigdy nie wyszywałam na plastikowej kanwie....podziwiając różne zawieszki itp hafciki na obserwowanych blogach... kupiłam dwa arkusze;) Tkanina Aida szara, czarna i biała.... zapas musi być. Muliny i koronki... tego u mnie nigdy za dużo... oraz schemat wzoru. "Skandynawski las z ptaszkami"  podziwiałam na blogu u Igiełki i strasznie mi się wtedy spodobał.... jak widać nadal mi się strasznie podoba i na pewno go sobie wyszyje:) Kiedy zacznę... tego nie wiem... póki co szydełkuje. Z drugiej strony mam ochotę na jakiś mały świąteczny hafcik i jak widać na powyższym zdjęciu mam wszystko czego mi potrzeba by maluszka zacząć. Czas pokaże;)

 

 

Twórczego tygodnia!

Poplątana

 

19 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, a hafcik oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pierwszy raz wyszywałam coś innego niż tradycyjne wzory.. Czyli się rozwijam:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Czego się nie robi dla dziecka... A wygranej gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazek synowi się podoba i to dla mnie najwazniejsze:) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej! Czekam na pierwszy hafcik na kanwie plastikowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Teraz mam trudny wybór co powstanie jako pierwsze na plastiku ;)

      Usuń
  4. Przerabiałam swego czasu u młodych,zachłyśnięcie się Vansami.
    Gratuluję udanego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak już jest że młodzi się ekscytują markami.. Były conversy teraz są vansy;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Jestem zupełnie niedoinformowana jeśli chodzi o tę markę, ale obrazek bardzo mi się podoba :) Gratuluję wygranej! I czekam z niecierpliwością na hafcik świąteczny :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleje z szydełkiem i mam obawy czy wogole starczy mi czasu by na tamborek wskoczyło coś świątecznego.. Tak to jest z tymi moimi planami:) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  6. Świetnie Ci to wyszło i gratuluję wygranej! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Marki nie znam, bo kupuję głównie riekery. Moje stopy ciągle obolałe wymagają takiego obuwia.
    Zakupy super, na pewno zrobisz z nich znakomity użytek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam riekery trapery.. Super.. trampki też nie są mi obce, w nich mogę śmigać od wiosny do jesieni ;) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Gratuluję wygranej:) Hafcik fajny i miło, że udało się spełnić marzenie syna.
    Ps. Plastikową kanwę to i ja nawet kupiłam i czeka na hafcianą wenę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wiem jak to jest.. Ja wzorów na plastikowa kanwę nagromadziłam lecz aktualnie czasu mi brak na realizację pomysłu...moze w nowym roku;) Uściski!

      Usuń
  9. Wspaniały hafcik!!
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny hafcik! Gratuluję nagrody. Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranej:) Hafcik fajny bardzo oryginalny :D

    OdpowiedzUsuń