niedziela, 31 stycznia 2021

Kartka z kalendarza - Styczeń

 


 

Kiedyś, czyli ponad dwa lata temu, zaczęłam wyszywać kalendarz ze zwierzątkami. Gdy natknęłam się na wzorki był luty. Właśnie od tego miesiąca zaczęłam wyszywanie a skończyłam na karteczce czerwcowej. Wypadałoby w końcu uzupełnić serie. Zdążyłam  i dziś przedstawiam styczniową karteczkę z kalendarza:)

Hafcik bez konturów, czyli  kolorowe plamy...

 

 

 i po dodaniu magicznych kreseczek oraz oprawy.

 


 Bohaterem styczniowej karteczki jest śpiący kociak :)

 

 

Wskoczył on na zawieszkę która świetnie prezentuje się w ramce. To jest mój punkt, wymiany kalendarzowych karteczek ;)



Napis wykonałam cieniowaną muliną. By szyba w oknie była oszroniona, użyłam białej perlistej muliny dmc E5200. Słabo to widać na fotkach, ale musicie uwierzyć na słowo że jest szron :) Do wykonania zawieszek wykorzystuje resztki mulin. U mnie nic nie może się zmarnować i wszystko może się przydać ;) 

 


Zachomikowałam sporo wzorów. Mulinek też mam zapas. Za to w materiałach braki, więc zrobiłam sobie prezent. Po otwarciu przesyłki cieszyłam się jak dziecko:)


 

Teraz tylko muszę podjąć prawdziwą kobiecą decyzję, co pierwsze ma wskoczyć na tamborek.... ale to jeszcze chwilę potrwa ;)

 

Słonecznego tygodnia! 

Poplątana

 

26 komentarzy:

  1. Śliczny kociak :-) Też chętnie w taki sposób spędziłabym zimę :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię podziwiać piękne zimowe widoki.. przez okno, gdy w domku ciepełko ;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Śliczny wzorek;) Fantastyczny pomysł z tą ramką - całość wygląda rewelacyjnie. Zakupy widać że udane - z niecierpliwością czekam co za cuda na nich powstaną;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna rameczka a za każdym razem inaczej wygląda gdy zmienia się jej wnętrze ;) Dziękuję i ślę pozdrawienia.

      Usuń
  3. Kochany kotek, bardzo fajny efekt tej białej nitki (na powiększeniu dobrze widać), skuszę się kiedyś na nią. Ta cieniowana też ładnie wygląda. Powodzenia w uzupełnianiu kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię dodawać tu i ówdzie takie inne akcenty jak cieniowane, błyszczące nitki, koraliki itp.. Można w ten sposób fajnie zmienić zwykły hafcik. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Fantastyczny będzie ten kalendarz:) Pierwszy miesiąc słodki! I jaka różnica po dodaniu backstitchy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam konturki, potrafią zdziałać cuda;) Pięknie dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  5. Obrazek całkowicie w moim guście.:) Bardzo mi się podoba twój sposób eksponowania kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kalendarzowy hafcik :) super pomysł z tą ramką :) Zakupy super ! wcale się nie dziwie :) od samego patrzenia czuje radość :D w takim razie czekam na kolejny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zakupy sprawiają mi największą radość i bardzo fajnie,że nie jestem w tym osamotniona i że nie tylko ja tak mam :)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny ten hafcik z kotkiem i fajnie błyszczą się szybki za nim:-)
    Zakupy rewelacyjne!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie dziękuję za miłe słowa i ślę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój styczniowy kociak uroczy. W tej rameczce wygląda ekstra ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, słodkie te kalendarzowe zwierzaczki więc mam wielką ochotę dokończyć kalendarz w tym roku :) Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Ojejku, jaki sympatyczny jest ten kotek:)Teraz masz taki zapas materiałów, że tylko brać się do haftu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chęci mam też wielkie, więc mam wszystko czego potrzeba by stworzyć coś fajnego;) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  12. Piękna seria, bardzo fajny pomysł z prezentowanie wymiennych kolejnych zawieszek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Patencik się sprawdza i ekspresowo zmienia wystrój wnętrza ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kociak. U mnie też posucha z materiałami. Twoje zakupy piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję.Chodzenie po sklepach za butami czy ciuchami nie sprawia mi żadnej przyjemności, lecz takie zakupy to jest coś co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń