sobota, 5 listopada 2022

Big Ben

 


To bez wątpienia jeden z najbardziej rozpoznawalnych budynków na świecie - symbol Wielkiej Brytanii.... Dostałam zlecenie na wykonanie właśnie tej słynnej wieży zegarowej.

 

 

Zamawiająca po otrzymaniu Big Bena była zachwycona, natomiast ja jestem bardzo zadowolona, że udało mi się sprostać zamówieniu.

 

 

Wzór to moja interpretacja... czyli odwzorowanie zdjęcia znalezionego w grafice Google. Wieża prosto stoi, jak na wieżę przystało, a jej wysokość to całe 40cm :)

 


Zakładam, że jeśli jakimś cudem moja doba się nie wydłuży, to do mojej jesiennej wróżki .... baaa... w ogóle do igiełki, powrócę dopiero w styczniu... Póki co tworzę szydełkując.



 

Zdradzę, że niebawem powstanie kolejny symbol Londynu. Natomiast teraz zmykam, pracować nad zielonoskórym bohaterem znanej sagi filmowej, którego przedstawię w następnym wpisie :)

 


*****

Poplątana

 

18 komentarzy:

  1. Wspaniale się prezentuje!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Big Ben obłędny! Podziwiam :-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam z całego serca! Czekam na kolejną pracę.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zamówienie i świetnie mu sprostałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne zamówienie również mam nietypowe, ale ja chyba lubię wyzwania:) Niebawem pokaże efekty mojej pracy. Dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  5. Z doświadczenia wiem, że zamówienia bywają stresująe i inspirujące zarazem. Taki zegar to zapewnie wyzwanie, ale Tobie rewelacyjnie się udało i Big Ben jest Fantastyczny! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wyzwania i mimo że wkładam całe serce w dany projekt to i tak mam stresa gdy oddaje skończona pracę :) Dziękuję za miłe słowa i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  6. Wow podziwiam za Twoje umiejętności. Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, tym bardziej że jestem samoukiem :) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Zdolniacha z Ciebie. Wieża wyszła Ci super i jaka jest duża :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję. Udało mi się ją postawić bez żadnych patyczków itd, w środku ma tylko wypelnienie;) Dumnie dekoruje biuro Miss Magdy w jej szkole językowej.. razem z gwardzistą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny zegar i wykonany po mistrzowsku! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Dziękuję i przesyłam uściski :)

      Usuń