sobota, 8 października 2022

Niebieski grzybek

 

  

Powstał pod wpływem chwili zachwytu, gdy udałam się na niezobowiązujący spacer po lesie.

 

 

Uwielbiam takie moje wolne chwile.... czy to z książką, czy z szydełkiem, czy z ukochaną igiełką... czy właśnie czas spędzony na spacerze po jesiennym lesie. Cenie sobie harmonie w życiu. Staram się takie momenty wprost wyrywać z mojej doby i je celebrować... a gdy deszcz za oknem... kawka, fotel, kocyk i ulubiona muzyka... chwilo trwaj !

 

 

Grzybek powstał w formie zawieszki.

 

 

Wzór to moja fantazja, dziergałam aż otrzymałam odpowiedni kształt. Do jego zrobienia użyłam 2 kolorów włóczki, garstkę wypełnienia oraz koraliki. Wielkość zawieszki to około 14cm.

 

 

Myślę, że mój dzisiejszy sobotni wieczór upłynie z igiełką w dłoni... a może jednak upiekę jakieś ciastka... Czy Was też tak jesień nastraja, że uruchamiacie piekarnik częściej niż zwykle? 

 

 

Miłego wieczoru :)

Poplątana

40 komentarzy:

  1. Fajny grzybek a zdjęcia świetne 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fotki w sumie same się zrobiły... było tak pieknie:)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ten Twój grzybek.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny grzybek :-) Robi niesamowite wrażenie :-) Sesja zdjęciowa przepiękna :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W te pięke jesienne okoliczności przyrody grzybek wpasował się idealnie :) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowa rzecz, grzybek wygląda ślicznie szczególnie teraz gdy wysypalo tyle grzybów, masz zdolności, że potrafisz taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tutaj same półsłupki i moja wyobraźnia:) Marzy mi się że kiedyś zrobię sobie ogromną chustę z reliefami pufkami itd.. Ale to chyba za 10 lat.. na emeryturze ;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. grzybek piękny, nie lubię jesieni, ale cóż poprawiam humor słodkim ciasteczkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczka zawsze;) Co do ulubionych pór roku, to mi się tak z latem porobiło.. Nie lubię lata. Teraz zdecydowanie wolę jesień. Dziękuję i ślę pozdrowienia:)

      Usuń
  6. Cudo! Świetny pomysł z tymi koralikami. No i kolorystyka przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Lubię coś dodadować w swoich pracach... Tasiemki koronki koraliki, złote nitki itd.. Uwielbiam przydasie ;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Jest prześliczny!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny grzybek zrobiłaś :).

    Lubię piec ciasta, ciasteczka ale jakoś ostatnio coraz rzadziej, to robię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mnie ostatnio jakaś wena na pieczenie wzięła.. Teraz na topie cynamonki... Smak i zapach w całym domu obłędny ;)

      Usuń
  9. Bardzo zgrabny! Gdybym takiego spotkała w lesie, to miałabym dylemat, czy jadalny, czy nie, ale na fotkę by się załapał na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Chciałam by właśnie tak oryginalnie wyglądał i przyciągał oko :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia i grzyb uroczy. Ja myślę że może być idealny do jesiennego stroika. Jest mnóstwo możliwości. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! Fajny pomysł ze stroikiem. Wianuszek z elementami szydełkowymi tez by się fajnie prezentował... Rzeczywiście jest mnóstwo możliwości:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Grzybek wyszedł Ci bajecznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała sesja w plenerze z tym uroczym grzybkiem w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję! Słoneczko dopisało a natura tło zrobiła :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak! Chwilo trwaj! Mało jest tych momentów dla mnie, ale też zawsze staram się, szczególnie w weekend zrobić sobie taki relaksik - spacer, podziwianie pięknej natury lub w przypadku niestosownej pogody, z kawusią w zaciszu domowym z robótką w rękach. Twój niebieski grzybek pięknie komponuje się z jesiennymi barwami lasu. Brawo za pomysł!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie. Mało mamy wolnych momentów... więc trzeba je celebrować... nie ma innego wyjścia. Inaczej będziemy biegać jak chomik w kółku ;) Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  15. Idealnie wpasował się w krajobraz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio zaliczyłam grzybobranie, ale takich okazów w lesie nie znalazłam ;) Btw, grzybek cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie cuda rosną tylko w moim magicznym lesie ;) Dziekuje i ślę pozdrowienia!

      Usuń