niedziela, 29 maja 2022

"Ogrodowy bukiet" - odsłona III - podsumowanie

 


 

Miesiąc temu skończyłam wstawiać moje kwiaty do wazonu ale dopiero teraz zobaczyłam, że nie zrobiłam podsumowania haftu. Docelowo tak miał się prezentować bukiet :

 

zdjęcie z sieci
 

Moim skromnym zdaniem, prezentuje się jeszcze ładniej niż na wyżej załączonym obrazku :)

Etapy powstawania haftu:








 Trochę magicznych kreseczek, by kwiaty nabrały ostrości...



 oraz kilka zbliżeń na szczegóły haftu :

 






 "Ogrodowy bukiet" - Obraz dla Dimensions zaprojektowała Danhui Nai. Wyszywałam na Aidzie 14ct kolor - kość słoniowa , nićmi dołączonymi do zestawu. Wielkość haftu to 31cm x 31 cm

 

Aktualnie pracuję nad kolejnym dimkiem, który pokaże w następnym wpisie. Dużo odsłon nowego haftu też nie będzie, ponieważ czuję.... iż dziś wieczorem przekroczę jego połowę... Jak to dobrze,  jest odnaleźć zaginioną turbo igiełkę :)))

Wspaniałego tygodnia! 

Poplątana

 

18 komentarzy:

  1. Cudowny bukiet :) Niesamowity haft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny haft! Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto było! Wyszyłaś prawdziwe dzieło sztuki, jestem zachwycona tym obrazkiem.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przyjemnie :) Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  4. Piękny haft. "Magiczne kreseczki" w istocie nadały wzorowi wyrazistości. Takie niby nic, a jednak dzięki nim obraz zyskał nową energię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie dlatego uwielbiam kreseczki:) Czasami we wzorach których ich nie ma często sama od siebie dodaje tu i ówdzie by haft nabrał wyrazistości,lubie takie osobiste zmiany;)

      Usuń
  5. Och, jaki on cudny!!!!! Jesteś mistrzynią w dobieraniu cudnych haftów! Uwielbiam odwiedzać Twój blog i cieszyć oczy tymi ślicznościami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło czytać takie słowa :) Niebawem pokaże kolejne.. moim zdaniem.. cudeńko;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Wspaniały bukiet. I te żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. Właśnie ta żywa kolorystyka urzekła mnie przy wyborze wzoru;) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny haft, podziwiam za zronienie go, ja nie mam cierpliwości do tak dużych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się wybierać hafty w których nie ma monotonnych fragmentów..wtedy wyszywając poszczególne elementy można je potraktować jak kilka mniejszych haftów ;) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń