niedziela, 20 marca 2022

Ogrodowy bukiet - odsłona II

 


 

Moją wolną chwile zawsze poświęcam na xxx. Chociaż ostatnio coraz ciężej mi ją wyszarpać po pracy, wśród wielu obowiązków dnia codziennego... ale takie chwilę są bardzo potrzebne, by odreagować, by uspokoić myśli, by złapać oddech, by złapać równowagę... 

Więc, po nocach zajmuje się wstawianiem kwiatów do słoika. Ostatnio gdy pokazywałam haft prezentował się ot tak:

 


Bardzo powoli, zaczęłam wstawiać kwiaty do słoja...

 


By słój się nie przewrócił zajęłam się jego stabilizacją. Najpierw lewa...



potem prawa strona.



Dalej... tak dla równowagi... zaczęłam wstawiać kwiat po prawej.


 

Docelowo, tak ma wyglądać mój ogrodowy bukiet :


 

Na tą chwilę, mam całą białą piwonie:) 



*****

38 komentarzy:

  1. zapowiada się pięknie, jeszcze chwilę i skończysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, teraz jak patrzę po ściągnięciu z tamborka, jeszcze kilka kwiatów i zapełnię słój:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Niesamowite, to naprawdę wygląda pięknie :) Niewiele zostało do końca ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i witam Cię serdecznie w moich skromnych progach:) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. będzie piękny efekt końcowy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie to wygląda już w tym miejscu, na pewno będzie przepięknie na końcu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Gdy dorzucę na końcu kontury, to jeszcze bardziej wydobędę piękno tego haftu;) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Też poczybniłam ten haft. Efekt będzie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiałam u Ciebie.. Piękny.. I jeszcze bardziej chce go mieć na swojej ścianie;) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  6. Imponujące są te postępy w pięknym bukiecie :-)
    Pozdrówko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ale śliczny haft! U ciebie już wygląda super, bardziej podoba mi się niż na zdjęciu poglądowym.:) U mnie wyszywanie też stanowi zajęcie terapeutyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak jak piszesz na zdjęciu podglądowy są bardziej żywe kolory, więc wyszywam póki co tylko ten haft.. by szybko skończyć.Jestem bardzo ciekawa jaki będzie efekt finany po dodaniu konturów:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Piękny wzór wybrałaś i haft zapowiada się cudnie!!! Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny wzorek!! Będzie śliczny obraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że jeszcze trochę mam do końca to już myślę o oprawie i nie mogę się doczekać finału:) Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  10. Już jest pięknie-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Takie słowa motywują do szybszego stawiania xxx ;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Bardzo ładnie się zapowiada haft. Uwielbiam haftować takie kwiaty. Idealny wzór na wiosnę. Pozdrawiam Joasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie się haftuje i mam wrażenie, że naprawdę przy tym obrazie szybko mi idzie:) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  12. Wspaniale rosną, masz rękę do kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych napewno nie załatwię.. nie zwiędną, nie zachorują.. będą zdobić moja ścianę i zawsze będą w pełnym rozkwicie ;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Przepięknie to już wygląda! Uwielbiam patrzeć na haftowane obrazy. Podziwiam zawsze ten ogrom samozaparcia:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przy tym obrazie naprawdę się zawzięłam i skrupulatnie wstawiam kwiaty do słoja... Jeszcze troszkę i będzie finał;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Oj wiem coś o tym, też staram się wygospodarować czas na krzyżyki ale jest coraz ciężej Twoje prace są zawsze piękne i perfekcyjnie wykonane, efekt będzie wart każdej chwili poświęconej na jego wykonanie ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przyjrmnie czytać takie miłe słowa na temat mojej pracy:) Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  15. Wygląda fantastycznie, dużo już zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niebawem będzie finał:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Niech te Święta będą pełne nadziei i wiary ,
    radosnych spotkań przy Wielkanocnym stole
    oraz smacznego święconego jajka.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za życzenia i pozdrawiam świątecznie!

      Usuń
  17. Piękny haft! Cudowny bukiet :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny obrazek!!! Wspaniałe zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycający bukiet! Pięknie powstaje każdy kolejny xxx. U mnie też ciężko znaleźć czas na dłuższe haftowanie. Łatwiej mi zrobić drobnostkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zazwyczaj przy większych haftach robię sobie przerwy na drobnostki.. Przy tym projekcie leciałam z xxx jak burza i nawet nie myslałam o przerwie ;) Jeszcze kilka kreseczek i zaprezentuje finał.

      Usuń