poniedziałek, 24 maja 2021

Samplerek - odsłona II

 


Witam serdecznie w ten rześki poranek :) Szybciutko przed pracą, pokazuję postępy w moim patchworku.

Tak ostatnio prezentował się mój haft :

 

W ekspresowym tempie, powstała malinowa babeczka oraz różyczka. Kolejne elementy wzoru zaczęłam dostawiać od lewej strony.



 Obok doniczki z kwieciem stanęła konewka...


 

Pojawiły się też atrybuty hafciarskie takie jak igła, nożyczki oraz nitka. Naprawdę bardzo podoba mi się robienie tych rameczek .... oczywiście wyszywanie ich w środku jest również przyjemne;)


 

Teraz zostało mi dodać wyrazistości samplerowi i zająć się konturowaniem. Stawianie backstitchy to dla mnie czysta przyjemność, którą celowo zostawiam sobie na koniec;)



 Słonecznego tygodnia !

Poplątana


 

26 komentarzy:

  1. pozytywny, z pięknie dobranymi kolorami....śliczny, taki radosny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kolorki dobierałam sama i różnią się od zalecanych, więc bardzo mi przyjemnie,że się podobają :)

      Usuń
  2. I taki też jest ten sampler - sama radość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z tych wzorów które się bardzo przyjemnie wyszywa:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Piękny!!! Wiosenny, w ślicznych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolorki, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczny i bez kreseczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę że kreseczki dodadzą mu wyrazistości i będzie jeszcze piękniej :)

      Usuń
  6. Śliczny samplerek. Cieszę się ,że jesteś fanką backstiychy ,bo to wśród hafciarek wielka rzadkość.(Ja też je lubię ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Uwielbiam je.. Tak jak dodawanie innych ściegów do haftu krzyżykowego, frenchknotów,innych nitek, koralików itd. Lubię jak się dzieje ;)

      Usuń
  7. Piękny samplerek. Bardzo wiosenny i w pięknych kolorach. Też lubię robić backstitche :) Z niecierpliwością czekam na zdjęcia z kreseczkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Backstitche potrafią całkowicie zmienić haft. Uwielbiam te magiczne kreseczki i cieszę się że nie jestem w tym osamotniona :)

      Usuń
  8. Samplerek jest taki pozytywny, radosny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że samplerek przywoła wiosnę ;) Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  9. Jaki fajny wiosenny samplerek. Szybko się z nim uwinęłaś. Już teraz wygląda cudnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mi się go wyszywało, nie było żadnych męczących fragmentów więc nie miałam odskoczni na inne hafty:) Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Już wygląda super, ale jak dojda kontury... to dopiero będzie piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem pokaże samplerek w pełnej krasie :) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  11. Śliczny wzór wybrałaś. Z konturami będzie jeszcze piękniej :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny samplerek, piękny schemat i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń