środa, 31 marca 2021

Marcowy domek

 

 

Zdążyłam :) 

Dziś ostatni dzień miesiąca więc bardzo się cieszę, że udało się i mogę pokazać kolejny domek.

Etapy powstawania hafciku:




 Pogoda była dziś u mnie cudowna. Słoneczko grzało pełną mocą.

 


 

Niebawem i dzień będzie dłuższy, na drzewach rozwiną się liście a trawa stanie się soczysta i pachnąca. Czekam aż przyroda obudzi się na całego... póki co wszystko idzie powolutku... póki co mam tylko kilka kwiatków.

 


Tak jak poprzednio domek wyszyłam  na Aidzie Rustico 16ct. Używam mulinek różnych firm, natomiast kolory dobieram według własnego widzimisie. Pikusia wykończyłam tym razem... zagubioną sznurówką;)


Piękna pogoda więc automatycznie mam znacznie mniej czasu na xxx. Najwyższa pora nauczyć się rozciągać dobę. 24 godziny to stanowczo za mało ;))

 


*****

 

17 komentarzy:

  1. Super, że zdążyłaś kolejny domek wybudować :-) Pięknie się prezentuje wśród krokusów :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pieknie :) Powinam już zacząć xxx kwietniowy domek by nie ścigać się z czasem ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny domek wybudowałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz elewacje domku w kolorze lawendowym kładłam ;) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  4. Ha ha, jak nauczysz się rozciągać tą dobę, to koniecznie daj znać jak to zrobić :)
    Zawieszka super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że dam znać.. Jakiegoś tutka nawet zrobię ;)) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Domkowy hafcik uroczy:) I kolorki takie wiosenne. A do tego rzutem na taśmę zdążyłaś w marcu - brawo Ty:))
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo ja:)Nie wyrobiłam się z innym projektem ale spokojnie będę w święta sobie kończyć.Radośnie właśnie wolne zaczynam;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Fajnie że zdążyłaś z kolejnym domkiem :) wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super domek. Kiedyś też robiłam domkowy kalendarz ale cały na jednym kawałku tkaniny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kojarzę, że u Ciebie widziałam taki kalendarz ..i pamiętam też świąteczna ulice z domkami która mnie urzekła;)

      Usuń