sobota, 10 grudnia 2022

Lord Vader

Witam:) 

Dziś przedstawiam kolejną postać, którą zrobiłam dla wiernego fana sagi "Gwiezdne Wojny".

 

 

Lord Vader był początkowo rycerzem Jedi, który został przeciągnięty na złą stronę mocy....hmmm  także stworzyłam, chyba w sumie pierwszy raz... czarny charakter.

 

z sieci
 

By złagodzić, nieco złe oblicze postaci, mój Lord został wykonany z pluszowej włóczki :)

 


 Vader zawitał do mojego ogrodu...

 

 

Krótki moment stał  w osłupieniu, by po chwili zacząć rozglądać się dookoła...

 


 Widok nie był mu znany...

 

 

W skupieniu i z lekką dezorientacją przyglądał się grudniowym liściom..

 

 

Stanowczo to nie jest Jego świat. Nie pozostało mu nic innego tylko ruszyć przed siebie...

 



 Czyżby w stronę słońca?

 


 Relaksującego wieczoru :)

Poplątana

21 komentarzy:

  1. Wspaniały Lord Vader :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjnie zaprojektowany i wykonany. Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też mi sie podoba i jestem bardzo zadowolona ze sprostałam zamówieniu:) Pozdrowienia!

      Usuń
  3. WOW! Rewelacja! Lord Vader jak żywy, a prezentacja urocza.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Dziękuję i ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  4. Darth Vader wyszedł Ci fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje klimaty... ale świetna praca

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję. Po świętach dowiem się czy spodobał się fanowi :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Rzeczywiście, jakiś łagodny wyszedł, taki trochę misiek, co nie zmienia faktu, że jest the best!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Lord będzie musiał przywyknąć do uścisków ;)

      Usuń
  8. Niesamowicie wykonany, nie mogę się napatrzeć <3 Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Vader wyszedł Ci wspaniale. Na pewno fan GW będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mu się spodoba.. ja jestem dumna z mojego Lorda :) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Jest świetny! I myślę że nie tylko fan byłby zachwycony:-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń