sobota, 29 września 2018

Lato - MaGGi CO'S ViLLaGe


Wakacje jak i mój wyczekiwany urlopik myknął mi jak strzała.
Odpoczywałam, nic nie planowałam..
z rodzinką fantastycznie czas spędzałam :)  
W końcu za igiełką zatęskniłam i na rozruch,
"Lato" z serii MaGGi CO'S ViLLaGe poczyniłam.


Jest to mój czwarty i ostatni obrazek z tej serii.

 
 Oczywiście tak jak i poprzednie hafciki
 i ten umieściłam na zawieszce.





Lato - MaGGi Co'S ViLLaGe
Nici Dmc - dobierane według uznania 12 kolorów
Haft wykonany na lnie 35ct - kolor piaskowy 
Wielkość zawieszki 16cm x 11cm




Jutro coś nowego wskakuje na mój tamborek,
ale o tym niebawem ;)
Na koniec prezentuje wszystkie cztery zawieszki,
życząc Wam słonecznej niedzieli !



*****
 

22 komentarze:

  1. Nie dziwię się, że wybrałaś te wzorki, bo są niezwykle urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego hafciki bardzo szybko powstają:) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękny komplet ☺. Faknie wyglądają na zamieszkach ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zawieszki są bardzo funkcjonalne. U mnie często zmieniają miejsce dyndania i są fajną sezonową ozdobą:)

      Usuń
  3. Taki ciepły i energetyczny. Ciekawa seria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje. Mysle że jeszcze jakieś hafciki z tymi domkami powstaną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik i fantastyczne zawieszki! Pięknie je wykończyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zawieszki :) co jakiś czas można zmieniać, fajny pomysł na hafty - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te zawieszki,bardzo oryginalne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne hafty, bardzo mi się podobają ze względu na oryginalność. Dzięki wykończeniu są funkcjonalne. Jesień i zima są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jesieni zaczęłam wyszywać serię:) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam.

      Usuń
  9. Piękne hafty i cały zestawik prezentuje się cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne obrazki i każdy z nich ma w sobie to "coś". Pomysł z zawieszkami jest świetny, a wykonanie perfekcyjne! Dziękuję! Miło tak popatrzeć na piękne prace od rana:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi przyjemnie czytać tak miłe słowa:) Pięknie dziękuję i również śle cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny zestaw, super wzory i ciekawie wykorzystane:)

    OdpowiedzUsuń