sobota, 12 września 2015

D jak Dorota.


Moja psiapsiółka ostatnio obchodziła imieniny,
więc przygotowałam dla niej mały upominek.




Najpierw powstał monogram.
Cały alfabet wyszukałam gdzieś dawno temu w sieci i co najważniejsze, 
nadal  mi się bardzo podoba. 
Nadszedł czas, by pierwsza literka doczekała się swojej premiery.


 
Postanowiłam zrobić solenizantce poduszeczkę na igły i ustroić koroneczką.
Hafcik zamontowałam na gąbeczce i mimo że przyjaciółka uwielbia wszelakie koroneczki,
tym razem ich tutaj nie będzie;)





W trakcie pracy zmieniłam zdanie.
Zawieszkę wykończyłam tasiemką w serduszka i ząbkowaną kremową,
dodając tu i ówdzie drewniane przydasie.




Wyszywałam na Lindzie 27ct ecru, muliną Lily nr. 450.
Wymiary zawieszki 10cm x 13cm.
Prezencik został wręczony a niespodzianka bardzo się spodobała,
co mnie niezmiernie cieszy.
Na przyszłość muszę jeszcze udoskonalić sposób montowania materiału na gąbeczce,
by był on bardziej naciągnięty;)




Na trochę znów zniknęłam z życia blogowego,
ale to chwilowy etap przejściowy.
W moim życiu wiele się teraz dzieje. 
Udało mi się zmienić pracę, więc przyzwyczajam się do nowego;)
Myślę, że niebawem będzie mnie tutaj jak i u Was znacznie więcej.




  Uściski!

24 komentarze:

  1. Bardzo udany prezencik, a literka prześliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że przepięknie wykonałaś ten monogram. Literka D jest wspaniała i śliczną ma oprawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i pomysłowa poduszeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny monogram, niesamowicie delikatny :)
    PS zapraszam na sowie rozdanie na moim blogu ;)
    http://mojehaftowanki.blogspot.com/2015/09/tam-tam-taramrozdanie-w-planach-mam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent. Ja ostatnio bardzo lubię haftowane literki.
    Masz bardzo ładną maszynę, ja mam podobną ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna czcionka. Wzór wydaje się być przepełniony elementami, ale Twoja decyzja o jednym kolorze, lekkim i jasnym, świetnie to zrównoważyła

    OdpowiedzUsuń
  7. Myśłałam, że ta maszynka to prezent. Eleganckie D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent, ale Nati, muszę się przyznać, że się zaśliniłam na widok tej cudownej maszyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyjątkowy drobiazg dla przyjaciółki super..pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna literka! Świetnie ją wykorzystałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny prawie tak jak mój [ od Irenki] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Monogramy są przepiękne, a ten jest ślicznie oprawiony! Nic dziwnego, że koleżanka jest zachwycona! Śliczny!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny prezent przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako wielbcielka monogramów mówię,ślicznie! :) Super maszyna! Też mnie ostatnio mniej było,mam co nadrabiać... ;) Przyjemności Nati w nowym miejscu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny prezent! Ten styl monogramów jest naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezencik super !!! ale masz piękną maszynę do szycia !!!!! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. "'Drewniane przydasie'' cudownie wpasowują się do niezmiernie delikatnego hafciku :) Wyjątkowy prezencik. Twoje dzieło wnosi dużo magii gdy zawiesi się oko.:)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny monogram. Wcale nie dziwi, że się spodobał nowej właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń