piątek, 24 lipca 2015

Wyniki Czwartkowej Rozdawajki


Przybyłam na chwileczkę by ogłosić wyniki mojej "Czwartkowej Rozdawajki".
O tym kto wygrał ja już wiem od wczoraj, teraz kolej na Was;)



  
Zgłosiło się 43 chętne osóbki do przygarnięcia zestawów,
co mnie bardzo cieszy i jest mi ogromnie z tego powodu przyjemnie.
Chochliki wczoraj cały dzień nurkowały w basenie, i nie miały czasu na mamuśkowe sprawy, 
więc z braku sierotki wrzuciłam losy do maszyny losujacej...





kilka sekund niepewności i  dadadadam...




Zostały wytypowane numerki 1,43,30 więc...


Zestaw z kotem


 otrzymuje komentarz nr 1 - blog:  Oj, jaka niezdolna jestem...



Drugi zestaw z aniołem 


otrzymuje komentarz nr 43 - blog:  Manufaktura Rozmaitości




i zestaw trzeci z dziećmi na plaży 


Otrzymuje komentarz nr 30 - blog: Iventi Atelier  


Szczęściarom serdecznie gratuluje 
i proszę o przesłanie drogą mailową adresów do wysyłki.



Dopiero co rozpakowałam walizkę a znów zaczynam się pakować;)
W sobotę w nocy wyruszamy na tygodniowy, zasłużony i bardzo wyczekiwany
odpoczynek nad morzem. W planach mam nic nierobienie....zobaczymy czy mi się uda;)
W końcu po powrocie będę miała masę czasu na nadrobienie zaległości, 
bo nie wiem czy wiecie, ale doszły mnie słuchy, że w sierpniu czas zwolni;)
Zaczęłam kolejny obraz... dopiero pierwsze xxx...
ale w sierpniu się rozkręcę...czepiłam się tego sierpnia...
miałam go zacząć w tamtym roku ale wtedy postawiłam na "Świąteczną Wioskę"
teraz naszła mnie niesamowita ochota na niego...
póki co drzwi wstawiam;))



  Wszystkim pięknie dziękuje za udział w zabawie
 i serdecznie pozdrawiam!;)
 
Poplątana.

22 komentarze:

  1. A to Szczęściary!;)Serdecznie im gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne - serdeczności ślę - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i ja :-) Dzięki za emocje! Udanego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mawiają,że to się szczęściem zwie ;) Banerek był wrzucony u mnie na blogu,a ja komentarza nie zostawiłam,co później nadrobiłam - bo zaglądam ;) Bardzo się cieszę,że to właśnie do mnie szczęście się uśmiechnęło! :D
    Dziekuję Dziewczyny! :)
    Twoją bajeczną wioskę doskonale pamiętam i przed podjęciem decycji o kupnie krosna,właśnie o niej sobie wspomniałam...Przeuroczy haft,choć wymagający dużo cierpliwości i samozaparcia.
    Miłego wypoczynku życzę i czekam na kolejne odsłony nowości.Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście gratuluję również pozostałym zwyciężczyniom :)

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom. Cieszę się ale muszę przyznać, że nie jestem zaskoczona bo jakoś ostatnio dręczyła mnie wizja tego kota. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wylosowanych!
    Miłego wypoczynku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyń!
    Wypoczywaj, nabieraj sił i w sierpniu będziesz działać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpoczywaj, naładuj baterie!
    Gratulacje dla zwyciężczyń!
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki dla wylosowanych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Szczęściarom:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż... gratuluję dziewczynom, choć jest mi bardzo smutno ;) Dzięki za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. GRATULUJĘ I DZIĘKUJĘ ZA ZABAWĘ !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń