czwartek, 22 marca 2018

Witaj wiosno - odsłona III



Dziś czwartek, więc czas na kolejną odsłonę
Tajemniczego Sal-u.
Etapy przybywania xxx :


odsłona I




odsłona II
odsłona III

Hafciku przybywa, lecz zagadka nadal pozostaje nierozwiązana.
Ostatnio podejrzewałam że wyszywam kałuże...
Teraz myślę, że to tort lodowy się roztapia
a tajemnicza postać siedzi na jego szczycie z kwiatami w łapach ;)))
Obstawiam, że i tak nie zgadnę co wyszywam...
pewnie tak do szóstej odsłony haftu.
Wielkie brawa dla Zimnej !
Zorganizowała perfekcyjnie Tajemniczy Sal - 
nikt nic nie wie ;)
*****

8 komentarzy:

  1. Ja obstawialam jakis brzeg jeziora, teraz przekonuje się ze to może być jakiś tort, ale w sumie, to może być wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A może to fontanna? Coraz ciekawiej wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm.... ja pomyślałam o szklanej kuli...hmmm ciekawość rośnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 Mam nadzieje, ze do konca bedziecie sie dobrze ze mna bawic! :)
    A z Waszych posmyslow zrobie liste - pojawi sie w podsumowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne typy :) I przednia zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to ja też widzę tu torcik, a na szczycie skrzata z umazaną buzią;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nadal obstawiam lodowiec. Zimna to zimna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem finału tego cudnego haftu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń