sobota, 20 lutego 2021

"Zimowy wypad" - finał

 

  

Rok temu skończyłam pracę nad "Zimowym wypadem". Niestety przez pandemię, nie miałam możliwości zamówić ramki. Zakład w którym zamawiam ramy po prostu wstrzymał pracę. Potem zapomniałam o hafcie, który grzecznie sobie leżał w komódce. Ostatnio szukając wzoru znalazłam moją zimową krainę wraz z dwoma innymi skończonymi obrazami, które finalnie pokaże w kolejnych wpisach :) 

 


W końcu zebrałam się i zamówiłam odpowiednią ramkę, którą odebrałam wczoraj. Dziś moją zimową krainę oprawiłam. Kto to widział żeby skończony haft leżał w komódce zamiast zdobić ścianę... 

 

 

Mój obraz będzie pięknym zakończeniem zimy. U mnie dziś cieplutko, ale jak widać na zdjęciach gdzieniegdzie jeszcze udało mi się odnaleźć pozostałości zimy i zrobić jako takie fotki... Hafciarski pamiętnik uzupełniłam, więc jak dla mnie śnieg to już może całkowicie stopnieć. Teraz nadszedł czas na wiosnę, za oknem jak i na tamborku ;)

 


  "Zimowy wypad"

Wzór projektu według obrazu Carla Valente

Zestaw dimensions.

Nici dimensions dołączone do zestawu.

Haft wykonałam na białej Aidzie 14ct.

Wielkość haftu 35cm x 27cm

Wielkość obrazu 43cm x 32cm

Etapy powstawania obrazu tutaj : KLIK

 


 Słonecznej niedzieli!
Poplątana

 

49 komentarzy:

  1. Przepiękny obraz, wyobrażam sobie ile pracy włożyłaś w jego wykonanie.
    Wzory Dimensions uwielbiam, są wymagające, ale efekt wynagradza trud.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dimki są pracochłonne i za to je lubię.. za łączone nitki za detale i za to, że przy nich się nie nudzę:) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. To haft, który mnie fascynuje! Zima, dom, romantyzm i nostalgia...
    Przyznaję się, że mam czubatą szufladę nieoprawionych haftów;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosieńko czas oprawiać, wieszać i podziwiać, by w szufladzie się miejsce zrobiło ;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Piękny obraz, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Xxx haft to jedyny z którym mogę być w kontakcie, no może poza tym w telewizorze :P
    Piękny haft, ale to wiadomo, bo Dimki są zachwycające! Dobrze ze go oprawiłaś, ja też od zeszłego roku mam założenie, ze jak kończę haft to ma być zaraz wykończony/oprawiony. Haftowanie do szuflady jest bez sensu, bo jak sie z tej szuflady cieszyć haftem? No jak? U mnie śniegu już nie ma od kilku dni, więc teraz na spokojnie mogę coś śnieżnego wyxxx. Wczoraj machnęłam kilka śnieżynek. Jak biały badziew był na dworze to odpychało mnie od takich tematów w xxx :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, toż to zbrodnia by haft się kisił w szufladzie;) Co do stawiania xxx niekoniecznie zgodnych z pora roku też mnie to często dopada.. Moja wróżkę jesieni zaczęłam robić wiosną zupełnie inna kolorystyka niż majowa, ale dla mnie ważniejsze to robić to na co aktualnie mam ochotę:) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  5. Pięknie wygląda. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny haft :-) Super, że go oprawiłaś, bo szkoda by było gdyby dalej leżał w szufladzie...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja również się cieszę, że moja zimowa kraina dostała w końcu oprawę:) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Haft wyszedł rewelacyjnie!!!I masz racje haft ma być na ścianie a nie w szufladzie:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i ślę serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  8. CUDO! Haft genialny a po oprawieniu wygląda obłędnie;) Aż mnie skręca z ciekawości co teraz u Ciebie na tamborku;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! Gdy pisałam posta zupełnie co innego miało wskoczyć na tamborek.. wskoczy ale potem.. kobieta zmienną jest;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Rzeczywiście, to zbrodnia, aby tak piękny obraz leżał w szufladzie. Świetna oprawa, będzie pięknie się prezentować na ścianie, jestem tego pewna.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że obraz miał być zakończeniem zimy,nie mogłam odpuściłam sobie przyjemności i powiesiłam go na ścianie.Jeszcze będę trochę cieszyć oczy "zimowym wypadem" ;) Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Brawo!!!!Piękny haft zimowy z takich jakie lubię, szkoda do szuflady, dobrze , że oprawiłaś.Spektakularny widok.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa! Mam w planach jeszcze jeden zimowy obraz pt "Cisza". Również dimek i wiem, że go napewno kiedyś wyszyje:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Śliczna praca :) W tym roku równie piękne widoki mieliśmy u siebie, ale podobnie jak Ty, czekam już z niecierpliwością na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie też dawno nie było tyle śniegu co tej zimy.. ale już wystarczy;) Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Piękny haft i oprawa-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Obrazek adekwatny do krajobrazu. Musiałam aż kilka razy spojrzeć, czy to ciągle ten sam widok, bo w zależności od światła zmienia się nie tylko kolor, ale inne szczegóły widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Łapałam światło które padało na obraz z różnych stron, finalnie ciężko mi było wybrać jedno zdjęcie dlatego dałam kilka:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Piękna praca :) oprawa też znakomita :) fajnie że zawiśnie na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję. Na ścianie zawiesiłam, by choć chwilę pocieszyć się skończona pracą;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft:)dobrze,że ujrzał światło dzienne:)))szkoda żeby takie cudo leżało w szufladzie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak, babcia zawsze mówiła że trzeba kończyć to co się zaczęło ;) Moj"Zimowy wypad" uważam za skończony. Dziękuję pięknie i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  17. Piękny obraz, warto było spędzić nad nim wiele godzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była bardzo przyjemna budowa domu i okolicy ;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Piękny obraz, wspaniały haft. Warto było poczekać. Bardzo ładnie go zaprezentowalas na tle zimowego krajobrazu prezentuje się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo!Fajnie ze udało mi się zrobić fotki zanim śnieg stopniał;) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Krásny zimný obraz, milujem sneh :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny! Cudo po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  22. To jeden z piękniejszych zimowych widoczków jakie widziałam, a po Twoich zdjęciach to można się w nim tylko zakochać:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i aż się rumienię:) Miło czytać takie słowa. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  23. Bardzo mi miło :) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Boski widok. Zimowa zima. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja kocham takie widoczki. Mam słabość zwłaszcza do zimowych. Przepięknie prezentuje się w ramie i jeszcze zimowej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Ja również kocham zimowe widoczki..
      już upatrzyłam sobie kolejny:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń