poniedziałek, 25 maja 2020

Wróżka jesieni - odsłona II



Przychodzę na momencik, 
by przedstawić Wam postępy pracy nad moją czarodziejką.
Weekend przeleciał mi stanowczo zbyt szybko
i nie wyrobiłam się z postem.
Obiecałam sobie, że raz na dwa tygodnie się pojawię,
by znów nie zniknąć na tak długo...
Ostatnio moja wróżka wyglądała ot tak...


Czarodziejka dotknęła palcami ziemi...
nadal ma jedną stopę ;)


Użyła pewnie swojej magii, bo ziemia pod nóżką złotem się obsypała. 
Kawałek dalej tańcują leśne duszki,
więc może one jej trochę w tym pomogły :)
Kolory które dały te złoto, są tu przepiękne...

Dla przypomnienia, mój obraz ma wyglądać docelowo tak:


zdjęcie z sieci
Dużo jeszcze czasu upłynie,
żeby moja wróżka kroczyła przez las wśród wirujących liści...
Chyba czas jej wyszyć drugą stopę :) 




*****


46 komentarzy:

  1. Będzie piękny haft, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi!Your blog is gorgeous!Great embroideries here!Greetings from South America.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt, że idzie do przodu! Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że xxx przybywa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy krzyżyk to krok do przodu :) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałą praca za i przed Tobą... Powodzenia w dalszym haftowaniu tego pięknego obrazka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe i motywacyjne słowa:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Wspaniale Ci idzie, oby nadal praca nad haftem była przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wchodzą teraz nowe kolorki, łączone nitki, więc pracuje mi się jeszcze przyjemniej.Bardzo lubię jak się coś dzieje w hafcie :)

      Usuń
  8. Z każdym krzyżykiem bliżej do końca. Piękny ten haft.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wowww!!!Będzie przepiękny haft!!Jeszcze troszkę pracy przed Tobą:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak,ale jest motywacja więc jestem optymistycznie nastawiona:) Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda, coraz lepiej piękny haft :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie czaruje ta Twoja wróżka, aż miło popatrzeć:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak niebawem panienka stanie na dwie nogi to jej czary będą o wiele mocniejsze;) Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Szczerze podziwiam, bo ja bym chyba tylu kolorów nie ogarnęła;)
    Świetnie Ci idzie.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tak się bawić:) Mnie np. nudzą duże fragmenty wyszywane w jednym kolorze. Kiedyś robiłam kwiaty w których tło było całe w jednym odcieniu.. Nigdy więcej;)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie u Ciebie Nati :) nowy haft, bradzo pracochłonny (a jakże):) długo mnie nie było, tymczasem tutaj tyle sie dzieje ; szybko nadrabiam zaległości; z duuużą przyjemnością
    ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże miło mi Ciebie gościć:) Powolutku ruszyłam i mam zamiar nie zwalniać. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  16. podziwiam bo projekt wygląda na bardzo trudny i pracochłonny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracochłonny jest, dlatego już wiem, że na pewno będę robić przerwy na mniejsze hafciki:) Pięknie dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  17. Piękny jest ten wzór - cudowny kolorystycznie. Powodzenia w jego haftowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję ślicznie. Kolorki łączę i liśćmi sypie dążąc by wróżka swą drugą nóżką ziemi dotknęła ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Ci trochę tej wróżki. Nawet kiedyś dostałam wydrukowany wzór ale mnie przerósł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też trochę przeleżał w komódce aż przyszedł na niego czas;) Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Czarodzieja pięknie rośnie i to się liczy :)
    Trzymam kciuki by kolejne krzyżyki wskakiwały równie ochoczo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! Jak skończysz będzie piękny obraz!!! 😍
    Teraz już jest pięknie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem sporo przybyło. To będzie cudny obraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  23. Nie od razu Kraków zbudowano, więc wróżka też niech sobie spokojnie powstaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście.Póki co, powolutku pomalutku dążę do tego by wróżka zawirowała wśród liści.. na dwóch stopach;)

      Usuń
  24. Piękna wróżka bardzo podobają mi się te jesienne kolory.

    OdpowiedzUsuń