niedziela, 7 stycznia 2018

"Zimowy wypad" - odsłona II oraz podsumowanie 2017r.

Witam serdecznie w Nowym Roku!
Dziękuje pięknie za życzenia i komentarze pod poprzednim wpisem.
Dzięki nim praca nad nowym projektem nabrała tempa,
ale o tym za momencik.

Najpierw ekspresowo podsumuje poprzedni rok,
który zmieści się na kilku fotkach.

Z mniejszych prac powstała metryczka,
dwie zakładki oraz trzecia zawieszka z serii Maggi Co's Village.


Troszkę szyłam. Rządziły poduchy. 
Teraz widzę, że niektórych nawet nie pokazywałam na blogu,
nie po drodze było mi w poprzednim roku z komputerem...
Poduchy w kropki powstały dla siostry, a z ptaszkami dla córeczki.
Razem z nią zrobiłyśmy półkę do jej pokoju. 
Szlifowanie, malowanie dechy, takie tam babskie robótki matki i córki ;) 
Pod półeczką zawisły proporczyki. 
Córeczka wybrała materiały, mamusia uszyła girlandę.
Powstały też dwie choineczki jako dekoracja świąteczna.
Szytych ozdóbek tj. gwiazdeczki, serduszka i inne choineczki -zawieszki,
powstało trochę, lecz nie porobiłam im zdjęć przed wysyłką do rodzinki.
Z aparatem, też było mi nie po drodze w poprzednim roku...



Spotkały mnie też miłe niespodzianki.
W lipcu wygrałam "Letnie Candy" na blogu Retro blue 
i zostałam przez Kasię cudownie obdarowana!
W październiku natomiast,
mój blog zagościł na łamach czasopisma  "Twórcze Inspiracje" - Coricamo 
Było to dla mnie bardzo miłe wyróżnienie!



W poprzednim roku udało mi się ukończyć, oprawić
i powiesić na ścianie tylko jeden duży obraz "Paryskie Kwiaty"


Czując niedosyt i mając po lewej kawałek pustej ściany...



wzięłam się ostro za budowę "Hotelu Sorrento".
Mój zapał trwał od lipca do listopada.
Wtedy też postanowiłam zawiesić prace budowlane,
by powrócić do nich wiosną.



Na koniec mojego podsumowania powinnam chyba napisać,
że był to twórczo kiepski rok i że w tym roku będzie na pewno lepiej.
Tyle, że u mnie zawsze jest inaczej niż sobie zaplanuje.
W tym roku postanowiłam, że nie będę nic postanawiać ;)
Nie będę robić żadnych hafciarskich planów, wyznaczać sobie terminów i się stresować.
Ten rok będzie inny ;)

Aktualnie pracuje nad kolejnym dimkiem.
Tak prezentował się obraz w tamtym roku.


 Z Nowym Rokiem, zaczęłam sypać śniegiem.





Gdy miałam już go odpowiednią ilość, posadziłam kilka drzew:


Dla przypomnienia, docelowo tak ma wyglądać obraz


Teraz zajmę się budową mostu,
by już niedługo mogła popłynąć pod nim rzeka.
Ten rok, już jest zupełnie inny;)


 Spokojnego tygodnia!
Poplątana

44 komentarze:

  1. Bardzo przyjemny widok.Buduj, buduj szybciej, żeby było można oczy nacieszyć.
    No i gratulacje za wyróżnienie w Twórczych Inspiracjach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe i dopingujace słowa oraz śle pozdrowienia.

      Usuń
  2. Ale Twoje prace są cudowne, ja jestem nimi oczarowana. Czekam na obrazy z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. Bardzo mi miło:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Nie liczy się ilość, ale jakość, a ta jest najwyższej klasy.:) Piękny obraz się wyłania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Promyczku za miłe słowa:) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. udany rok, więc trzymam kciuki by kolejny był również twórczy, a zapowiada się piękne bo i obraz który wybrałaś jest niesamowity. czekam na więcej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oby tak się stało i cały rok nie zabrakło mi czasu na xxx :)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  5. "Budowanie" haftów wychodzi Tobie perfekcyjnie:)Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zbudowałam most;) Dziekuje i Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

      Usuń
  6. Całe mnóstwo pięknych prac stworzyłaś...naprawdę jest co podziwiać !
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty, a ściana z nimi wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeszcze kilka prac ma zawisnąć na tej ścianie,kiedyś ją napewno skończę:)

      Usuń
  8. Piękne prace. Jak ja kocham Dimki i widzę,że masz piękny zimowy widoczek (a ja go nie mam) Co robię zakupy to jakimś dziwnym trafem w koszyku ląduje zimowy widoczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dimki są cudne! Mnie zachwycaja prawie wszystkie:)Ten zimowy przeleżał trochę czekając na swą chwilę;)

      Usuń
  9. Patrzę i podziwiam... Przepiękne prace!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  10. Czasami brak postanowień to najlepsze postanowienie. Też nic nie postanowiłam i zobaczę jak będzie. Życze owocnego twórczo roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę. Brak postanowień jest dobre i daje większa swobode twórczą.Żadnych terminów.Pozdrawiam serdecznie i Tobie też życzę Twórczego Roczku!

      Usuń
  11. Cudny haft powstaje!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haftowanie idzie najlepiej wtedy kiedy się nic nie planuje i z niczym nie śpieszy :) A ubiegły rok zdecydowanie udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy z haftowania czerpie się najwięcej przyjemności! Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  13. Przepiękne prace i te zeszłoroczne i ta właśnie powstająca. Też wpisałam się w ten nurt - nowy rok bez nowych postanowień. Choć po cichu marzy mi się wyhaftować w tym roku miechunki, ale to tak tylko po cichu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po cichu też sobie marzę,ale to nie są postanowienia;)Dziękuję i życzę Ci aby Twoje ciche marzenia sie spełniły!

      Usuń
  14. Piękne podsumowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie twoje prace są z tych dużych wyzwań, to i czasu nie nie potrzebujesz również dużo, piękne budowanie obrazów, wspaniałe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.Własnie o ten czas się rozchodzi którego zawsze mam za mało:) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam.

      Usuń
  16. Pracowity roczek,bardzo różnorodny! Oby ten był dla Ciebie jeszcze bardziej poplątany,mam nadzieję,że jeszcze piękniej zaskoczysz swoich domowników i całą naszą rodzinkę ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też mam nadzieję że ten roczek będzie tworczo zaskakujący!Przesyłam uściski i gorące pozdrowienia.

      Usuń
  17. Brak planu to też jakiś plan :) Dużo się będzie u Ciebie "budować" w tym roku i hotel i most i parę domów. Pięknie będzie, jak skończysz. Tej francuskiej ściany to zazdroszczę, wyjątkowo mi się podoba. Też bym sobie taką wyhaftowała, tylko z Dimkami mi słabo idzie. Ni jak nie radzę sobie z półkrzyżykami :( Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W obrazie nad którym aktualnie pracuje jest masa półkrzyżyków jak i nitek łączonych.Nie ma mowy o nudzie. Za to kocham dimki i za finalny efekt który uzyskujemy dzięki tym zabiegom;) Myślę że spokojnie znalazłabyś dimka idealnego dla siebie gdzie ilość półkrzyżyki jest minimalna.W “Hortensjach“ wiszących na mojej paryskiej ścianie półkrzyzyki są tylko na około metalowej donicy:)Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Jesteś bardzo zdolna :* Nie przestawaj szyć :) Poduchy są superowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. takie postanowienie to ja rozumiem,,, też postanowiłam zwolnić i nic na siłę;)
    tylko dla przyjemności - w końću po to chciałam tworzyć!
    pozdrawiam ciepło Nati!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie ma co się spinać, w końcu tworzymy dla przyjemności! Dziękuję za odwiedzinki i śle cieplutkie pozdrowienia!

      Usuń
  20. Działaj w swoim tempie i dla własnej przyjemności - a my się będziemy zachwycać. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak właśnie będę twórczo szaleć, bez spiny...goszcząc wszystkich z wielkim uśmiechem! Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  21. Przepiękne prace ! Jestem pod wielkim wrażeniem <3 . A tworczyni jest bardzo zdolną , ambitną i pełną pasji kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję pięknie za tak miłe słowa i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń