niedziela, 8 stycznia 2017

Zakładka z różą i 2016r na kilku fotkach.


Przeglądając wpisy z minionego roku stwierdzam,
iż to nie był dla mnie dobry czas.
Wiele wydarzyło się w moim życiu prywatnym,
co odbiło się na moim hobby.
Zaczęłam  cierpieć na ciągły niedoczas.
Posiałam gdzieś turbo igiełkę,
a i zapał do krzyżyków traciłam wielokrotnie.
Dwie prace mam nieskończone,
Sal Bożonarodzeniowy oraz Paryskie kwiaty.





 Trochę szyłam...poduchy rządziły;)

 
Skończyłam wyszywać Miśki i uszyłam z nich poduchę,
z której jestem mega dumna.


Wykonałam recykling lampy, do pokoju córki.


Skończyłam,oprawiłam i powiesiłam na ścianie Afternoon in Provence.


Powstały cztery zawieszki.




Po ostatnim listopadowym wpisie,
zaczęłam wyszywać zakładkę dla znajomej
i to była ostatnia praca jaką wykonałam w minionym roku.






Aida 14ct biała.
Nici Dmc, dobrałam podobne do zalecanych.
Cytat wyszukany w sieci - chińskie przysłowie.
Projekt napisu własny.



Od początku grudnia nie postawiłam żadnych xxx.
Pisząc ten post zaczęłam troszkę tęsknić,
za tymi spokojnymi wieczorami przy tamborku.
To chyba dobry znak;) 




Życzę Wam, aby w Nowym Roku nikt z Was nie cierpiał na Niedoczas,
i zawsze mógł znaleźć chwilę na swoje małe przyjemności.
Pozdrawiam serdecznie.
Poplątana
 
 
 

57 komentarzy:

  1. Oby 2017 rok przyniósł Ci mnóstwo czasu na robótki!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja Ci życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:))Stworzyłaś przepiękne prace,a ta poduszka z misiami to mistrzostwo świata:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i wcale nie było ich tak mało ! Życzę oczywiście w nowym roku dużo, dużo więcej wolnego czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.Mam już plan by tego czasu było więcej;)

      Usuń
  4. Och, jak na przestój, to i tak zrobiłaś mnóstwo ślicznych rzeczy. zakładka obłędna!:)W Nowym Roku dużo czasu na robótki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładkę robiłam dwa razy, bardzo przyjemnie haftuje się tą różyczkę.
      Dziękuje za życzenia i śle pozdrowienia.

      Usuń
  5. Życzę Ci dużo szczęścia oraz czasu na robótki 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ważne ile, ważne, że to co powstało jest przepiękne i sprawiało Ci radość :) Jak najwięcej radości w tym roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość sprawiło, choć niedosyt mam wielki iż ten roczek przemknął jak burza.
      Teraz spróbuje tak się zorganizować by radości w tym roku było więcej;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Droga Nati, zrobiłaś naprawdę wiele:-)) Paryskie kwiaty pokochałam od pierwszego wejrzenia, może też kiedyś się ich dorobię:-)) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie słowa są bardzo dobrą motywacją by kwiatki skończyć;)Jutro się za nie wezmę.Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Przepiękne hafty:-) Dużo dobrego w Nowym roku Ci życzę i pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i również życzę dobrego i owocnego 2017 roku.

      Usuń
  9. też cierpię na ciągły niedoczas i okresowy brak zapału...piękne prace stworzyłaś, życzę kolejnych równie udanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywnie zaczynam myśleć, że niedoczas jest do wyleczenia...muszę tylko kilka rzeczy zacząć odkładać na później.Spróbuje przetestować tą metodę i zobaczymy czy zakopię się totalnie w niedokończonych sprawach, czy może staną się one zupełnie nieważne;)

      Usuń
  10. Witam. Twoje prace zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Szczególnie te z francuskim klimatem w tle. Sama gdybym miała wzory to bym je wyhaftowała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Co do wzorów pobierałam je chyba z Chomikuj.pl.
      Podeślę jeśli sobie przypomnę lub znajdę link. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Nie było tak źle, bo wiele prac powstało i wszystkie prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pewna,że wreszcie odnajdziesz swoją turboigiełkę a ten niedoczas będzie tylko wspomnieniem. Jeśli zebrać razem te piękne cacuszka to wcale tak mało ich nie ma. Życzę,aby nigdy nie minęła Ci radość stawiania xxx, nawet gdy nie będzie ich tyle ile byś chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje za tak miłe życzenia! Myślę że radość z xxx mi nie minie, co to to nie...choć brak weny poważnie mnie zmartwił..lecz teraz jestem już dobrej myśli. Plan na zbicie niedoczasu już mam, teraz wystarczy tylko się go trzymać;)

      Usuń
  13. Śliczne prace, u mnie było bardzo krucho z czasem w roku 2016 ale teraz wracam do haftu i blogowania.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i życzę ci aby w 2017r doba się wydłużyła!;)

      Usuń
  14. Świetne prace stworzyłaś i zapewne nie jedną jeszcze świetną stworzysz. Życzę więc więcej czasu, chęci i cierpliwości oraz dużo zdrowia szczęścia i miłości w tym Nowym Roku!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje i życzę owocnego 2017roku. Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Nie liczy się ilość. Tylko przyjemność tworzenia. Życzę Więcej czasu na przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pracowity rok za Tobą! :) piękne prace! Życzę by ten rok był równie kreatywny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów i planów mam pełną głowę gorzej z ich realizacją ale i na to znajdę sposób;) Pięknie dziękuje i śle pozdrowienia.

      Usuń
  17. Piekne prace wykonalas a te dwie nieskonczone szybko wyszyjesz bo juz malo zostalo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paryskie kwiaty...to było straszne...po prostu mi się nie chciało a tak mało mi do końca zostało nawet na pikusia ochoty nie miałam. Lecz wena powoli wraca więc i finał Kwiatów niebawem będzie;)

      Usuń
  18. Wykonałaś całkiem sporo prac! Więcej niż ja :-) Mam podobnie, więc rozumiem ten chwilowy brak zapału... Ale tęsknota dobrze wróży ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie ilość wykonanych prac, ale załamał mnie utracony zapał do xxx.Dziwnie się czułam z myślą,że mi się nie chce krzyżykować szyć itd. Tak jak piszesz, tęsknota to dobry znak! Zdrowieje, bo dziś wyciągnęłam moje kwiaty i mam wielką ochotę je skończyć;) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  19. Nieważna ilość, ale jakość - a ta powala!! Piękne prace :)
    Życzę wszystkiego dobrego, dużo pomysłów a jeszcze więcej czasu i okazji na pasje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę wszystkiego dobrego!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  20. Nati! Ściskam Cię serdecznie i życzę odzyskania turbo igiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace i wcale nie było ich tak mało !

    OdpowiedzUsuń
  22. O jaka skromna dziewczyna! Zrobiłaś ogrom pracy, ja same Miśki dłubałabym przez pół roku! Ale jak tak mówisz to życzę Ci wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok i żeby odnalazła Ci się Twoja turboigiełka ;) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że skromna. Przy miśkach miałam turbo igiełkę więc poszło mi szybciej;)
      Dziękuje za miłe słowa i Tobie również życzę wszystkiego dobrego!

      Usuń
  23. miałaś pracowity rok, wspaniałe prace

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne rzeczy stworzyłaś w 2016 roku, możesz być z siebie dumna :) czekam cierpliwie na ukończony już hafcik z Paryskimi kwiatami, będzie pięknie pasował do Twoich haftów...życzę dużo czasu na krzyżyki w 2017 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pomyślałam sobie, że zamówię ramę do Paryskich kwiatów, wtedy szybciej je skończę by zawisły obok reszty obrazów. Tobie też Małgosiu życzę dużo czasu na Twoje hobby.Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Piękne prace i wcale nie tak mało, miśki przebijają resztę są niesamowite. Paryskie kwiaty zapowiadają się imponująco. Pozdrawiam i życzę udanego roku 2017.

    OdpowiedzUsuń