niedziela, 21 sierpnia 2016

Paryskie kwiaty - odsłona II





Kiedy tylko znajduje chwile wolnego czasu, siadam do moich kwiatów.
Zazwyczaj te odprężające chwile nadchodzą późnym wieczorem,
gdy wszyscy domownicy już śpią ;)
Wtedy najwięcej xxx przybywa.

Ostatnio haft wyglądał tak:


W dniu dzisiejszym, mój obraz, prezentuje się znacznie lepiej: 


Wstawiłam tulipany do wazonu.
Na dole zrobiłam półkę, choć nie całą, bo nudzę się przy niej nieludzko.
Po prawej stronie dostawiłam ostatnią donicę.



Dużo mi nie zostało  powiedzmy, że mniejsza połowa haftu;)
Szyld, posadzenie kwiatów w ostatniej donicy,
czuje iż tutaj będzie się działo bo mamy na tym kawałku fajne konfetti...
i dokończenie nudnej półki.
Dla przypomnienia tak ma wyglądać skończony haft:



Kiedy skończę ten obraz? Trudno powiedzieć;)
Mam teraz ochotę na jakiś nowy projekt.
Może będzie to jesienny obraz, do którego już od dawna robię podchody. 
Nie wiem czy warto bo marne szanse, że skończę go do tegorocznej jesieni. 
To może lepiej zacznę zimowy obraz.
Tutaj mam większe prawdopodobieństwo, że na święta ozdobi moją ścianę.
Pikusia też dawno u mnie nie było,
może więc, jakiś mały przerywnik machnę i powrócę do kwiatów.
Nie wiem, nie wiem...takie mam małe hafciarskie dylematy;)





 Spokojnej  niedzieli.
Poplątana
 

74 komentarze:

  1. Piękne postępy! Już prawie cały obrazek gotowy :) Śliczny jest ten hafcik <3
    U mnie ciągnie się remont, więc jakoś na krzyżyki nie ma czasu, ale też już planuję jesienne hafcenie ;) Przygotowałam sobie kota od Durene Jones, Gruszki Véronique Enginger no i Kalendarz Adwentowy Brooke Nolan (SAL w Hafciarni) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam planować kolejność powstawania haftów choć jeszcze nigdy nie zrealizowałam planu;)Tobie życzę realizacji planów.
      Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa.

      Usuń
  2. No no no, świetnie zaczyna wyglądać. Teraz to tylko z górki. Też mam w planach kolejne rzeczy, ale muszę się przemęczyć z aniołkiem.
    ____________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Ada!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.Moje kwiatki właśnie odpoczywają, bo ja teraz plącze;)Niebawem pokażę co mi z plątaniny wyszło;)

      Usuń
  3. Przesliczny jest ten haft:)
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten haft :) Powoli go skończysz :) Już niedużo zostało ;) Jestem też ciekawa co wymyślisz nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wymyśliłam i nie jest to nic co wyżej planowałam;)

      Usuń
  5. Postępy bardzo widoczne... jak skończysz będzie pięny... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wychodzi wspaniale! Bardzo ciekawy ten obraz, ale przy półce rzeczywiście można się nudzić:) Ja też nie lubię monotonii w haftach. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No strasznie mnie ta półka nudzi..więc troszkę szyldu,troszkę półki robię
      ...tak na zmianę by się działo;)Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Wowww!!!Będzie super przepiękny haft:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja cię!... Tulipany! To obraz dla mnie.;) Przepięknie wychodzi.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuje że jak dojdą konturki, to dopiero Promyczku Twe oczy zabłyszczą na widok tych kwiatków;)Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Jest bardzo eteryczny, pastelowy i romantyczny. Z niecierpliwością czekam na koniec pracy by podziwiać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilkę obraz odłożyłam by zając się czymś innym, ale powrócę do niego by skończyć go szybciutko.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Bardzo lubię ten wzór, już od dawna mam na niego chętkę:-)) U Ciebie już prezentuje się świetnie, a mieć taki ukończony ..... marzenie:-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez swoje odleżał, by w końcu kolej na niego przyszła;)Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Dylematy mamy podobne :) Haft przepiękny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, te dylematy twórcze...
      oczywiście wzięłam się za coś, czego zupełnie w moich planach nie było;)

      Usuń
  12. Przepięknie Twój hafcik się prezentuje, trzymam kciuki za ukończenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny ten obrazek! I naprawdę niewiele już zostało. A dylematy... któż ich nie ma! Może rzeczywiście ten zimowy...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też myślę, zimowy będzie w sam raz. Pokończę co pozaczynałam i zacznę sypać śniegiem;)

      Usuń
  14. Śliczny już jest. Cokolwiek wybierzesz to będzie super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje kwiaty wyglądają ładniej niż obrazek poglądowy, jak skończysz będą śliczne:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny hafcik :)
    ja też haftuję jak już cisza w domu i śpią wszyscy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to najlepsza pora na igiełkę, gorzej z porannym wstawaniem do pracy;)

      Usuń
  17. Jak na nocne haftowanie, to przybyło bardzo dużo ;) Najchętniej zobaczyłabym w Twoim wykonaniu haft zimowy :) Tylko czy jest w stanie coś przebić Świąteczną Wioskę? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zimowa Wioska" to perełka wśród moich obrazów. Ten zimowy który mam w planach jest znacznie mniej pracochłonny i tym samym mniej efektowny lecz ciekawość mnie zżera jaki będzie finalny efekt więc nie pozwolę mu kolejnego roku przeleżeć w komódce i trafi niebawem na mój tamborek;)

      Usuń
  18. Przepiękne postępy! Haft nabiera wyrazu... już zachwyca a gdy go skończysz...
    Dylematy - któż ich nie ma... Haftuj to na co masz ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie! Rady posłuchałam i wyhaftowałam coś, co w planach nie miałam;)

      Usuń
  19. Raz dwa i skończysz. Obrazek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny :)
    Ładnie Ci to idzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny hafcik, kończ go szybciutko żeby zawisł obok innych obrazów...pięknie się wkomponuje!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca jesieni skończę na pewno.Oprawię, zawieszę i pokażę jak się prezentuje na ścianie z resztą obrazów;)

      Usuń
  22. ta półeczka jest na mojej liście i bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać postępy!!! Będzie piękny hafcik (co ja gadam już jest pięknie).

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba ten haft, a zdjęcie w miechunkach jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miechunki może do paryskich kwiatków nie należą, ale udokumentować je musiałam;)

      Usuń
  25. Cudowny, pastelowy obraz, no piękny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba dobór kanwy do obrazka. Na gładkiej wygląda dużo lepiej niż na podmalowanej jak w oryginale.
    Super praca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zestaw Dimensions i czysty materiał był załączony do zestawu.Dla mnie super;) Wszystko jest wyszywane i tak właśnie lubię. Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  27. Zauroczyl mnie ten haft jest cudowny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. od czasu do czasu, ale za to z rozmachem... pięknie będzie, oj pięknie :) patrzę, podziwiam i pozdrawiam serdecznie Nati :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu, bo tego czasu mam jak na lekarstwo,a gdy już go mam to z igiełką go spędzam i na resztę znów mi go brak. Myślę, że jesienią, a zimą to już na pewno, czasu będzie więcej i mnie tym samym;)Dziękuje i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  29. piękny i delkiatny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny:)) Podziwiam za cierpliwość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.Krzyżyki mnie wyciszają i uspakajają.
      To dla mnie najlepsza forma relaksu;)

      Usuń
  31. Śliczny i zachwycający haft :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny i zachwycający haft :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten haft już wyglada wspaniale. Po skończeniu będzie tylko lepiej ...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konturki dodadzą mu wyrazu.Dziękuje i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń